Ga naar inhoud

Sylvana1987 : 20 mei 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik lees al een paar weken leuk met jullie mee en dacht laat ik er zelf ook maar eens aan gaan beginnen.

20 mei krijg ik eindelijk mijn borstvergroting...joepieeee!!!

Na jaren lang twijfelen heb ik nu de stap durven nemen.

Ik begin nu toch wel al zenuwachtig te worden, voor ik het weet heb ik ze!

Ik heb nu 75a/aa en krijg 360cc anatomisch achter de spier.

Ik hoop hiermee wel op een D uit te komen.

iemand die ook zoveel cc krijgt?

Xx sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

Apollon, Lizz, Finimal, Mies en Eva V80 zijn de afgelopen maanden allemaal door dokter D'Hondt geholpen.

Zelf was ik daar op 11 april aan de beurt. Ben van een 80 A/B naar een 80D gegaan via 350 cc achter de spier. Helemaal Happy!

Hoe is je eerste consult bij Bruno en Veerle verlopen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sylvana,

Dus 20 mei onder het mes, spannend! Of valt het nog mee met de zenuwen?

Klopt wat Sendai zegt, ik ben ook geopereerd door dr d´hondt, 420 cc achter de spier, en ben van niks naar een 75E gegaan.

Dus met 320 cc zal jij zeker op een D uitkomen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sendai, ik had 12 april mijn consult en ging heel goed, aardige man en legt het allemaal goed en duidelijk uit.

Het passen van de prothese's vond ik ook fijn. Ik begon al te glunderen toen ik die in had, ik dacht straks heb ik ze eindelijk ECHT!!

Hij zei ook tegen me vriend voel dr maar even aan hoor...haha toen voelde die zich wel even ongemakkelijk maar ging toch voelen en toen zag ik die glinstering in zn ogen en waren we er alle 3 wel over uit dat het 360cc werd.

@lizz: Ik ben zeker zenuwachtig, ik droom erover en kan over niks anders praten hihi

Mn vriend wordt er ondertussen wel een beetje gek van en zegt dat ik hem ook wat meer aandacht moet geven:p

Ach straks hoor ik hem ook niet, hij heeft er straks toch ook profijt van haha

Ik krijg geen 320 maar 360.

@Eva: En hoe voel je je nu?

280cc wilde hij mij eerst ook geven, maar toen ik die prothese in had dacht ik nou dan kan ik beter mn bh houden(die is 1 maat groter dan wat ik heb) en dan bespaar ik heel wat geld.

Als ik het doe dan doe ik het goed ook;)

Ik lees zoveel verhalen en zie zoveel cc voorbij komen dat ik echt niet weet op hoeveel ik uit zou komen, is natuurlijk bij iedereen anders.

Ik hoop gewoon dat het niet te klein is.

Nog 14 dagen...spannennnddddd!!

@sendai, ik had 12 april mijn consult en ging heel goed, aardige man en legt het allemaal goed en duidelijk uit.

Het passen van de prothese's vond ik ook fijn. Ik begon al te glunderen toen ik die in had, ik dacht straks heb ik ze eindelijk ECHT!!

Hij zei ook tegen me vriend voel dr maar even aan hoor...haha toen voelde die zich wel even ongemakkelijk maar ging toch voelen en toen zag ik die glinstering in zn ogen en waren we er alle 3 wel over uit dat het 360cc werd.

@lizz: Ik ben zeker zenuwachtig, ik droom erover en kan over niks anders praten hihi

Mn vriend wordt er ondertussen wel een beetje gek van en zegt dat ik hem ook wat meer aandacht moet geven:p

Ach straks hoor ik hem ook niet, hij heeft er straks toch ook profijt van haha

Ik krijg geen 320 maar 360.

@Eva: En hoe voel je je nu?

280cc wilde hij mij eerst ook geven, maar toen ik die prothese in had dacht ik nou dan kan ik beter mn bh houden(die is 1 maat groter dan wat ik heb) en dan bespaar ik heel wat geld.

Als ik het doe dan doe ik het goed ook;)

Ik lees zoveel verhalen en zie zoveel cc voorbij komen dat ik echt niet weet op hoeveel ik uit zou komen, is natuurlijk bij iedereen anders.

Ik hoop gewoon dat het niet te klein is.

Nog 14 dagen...spannennnddddd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, voor je het weet is het 20 mei en word je wakker met een mooi stel borsten!

Zie het staan ja 360, mooi aantal cc´s, en je vriend is echt niet meteen na de operatie van al die tieten praat af, dan begint het pas :154:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij slaat die twijfel nu echt toe van, "heb ik niet te weinig genomen" . Maar alles zit nu ook nog strak en hopelijk komt het nog iets naar voren.

Ik wou er ook niet mee overdrijven, Maar soms denk ik, had ik toch maar 1 maatje groter genomen. De. D' hondt houdt nu eenmaal niet van grote borsten. En ik denk dat ik me een betje heb laten ompraten om 280cc te nemen.

Langs de andere kant: ik ben maar klein 1.60 / 56kg. Dus van die grote boobies staat bij mij ook niet hoor.

Spannend hé....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb van de week veerle nog aan de telefoon gehad omdat ik zo twijfel of het wel genoeg is, ze heeft voor de zekerheid een maat groter besteld 400cc volgens mij...maar ze vertelde al dat dat bij mij waarschijnlijk niet mooi zou staan omdat je de randen dan zou zien en voelen, ze zijn net een halve cm te groot voor mijn borst.

Ik ben 1,72 en 61 kilo...

Ben benieuwd wat er uiteindelijk van gemaakt wordt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvana, dan zou ik het toch bij 360 laten.

Er lag ook nog 460 cc klaar op mijn operatiedag, maar Dr D´hondt zei dat de randen bij mij dan dus ook zichtbaar zouden worden en ze aan de zijkant teveel uit zouden steken.

Dr D´hondt kan heel goed inschatten, ik ben nu zoooo blij met wat ik heb. Ik ben 1.77 en 71 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook dat ik het dan bij 360 hou..denk ook wel dat ik met zoveel cc op een D uit kom. Ik ga ook van plat naar een D hoop ik:D

Ja ik denk ook dat ik het dan bij 360 hou..denk ook wel dat ik met zoveel cc op een D uit kom. Ik ga ook van plat naar een D dan:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh meiden nog 9 dagen en dan is het zover!!

Ben nu al zo zenuwachtig. ben blij dat ik vroeg aan de beurt ben.

wordt om 11 uur geholpen maar zit om 7 uur al in de auto :16:

hopelijk is de terugreis een beetje te doen.

Daarna ben ik 5 weken vrij...heeeerlijk!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marieke 1984, Ik heb het veranderd in me profiel :D

Had ik niet eens op gelet haha

Idd heel spannend. maar komt allemaal goed ;)

@ lizz, Ja ik weet ook wel dat ik in goede handen ben bij D'hondt.

ben alleen zo bang voor de pijn erna...weet niet wat me te wachten staat he.

Ben heel benieuwd.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sylvana,

Ik ben vorige vrijdag geopereerd door Dr. D'Hondt en moet zeggen dat ik heel tevreden ben over alles.

Ben vandaag teruggegaan om de tape eraf te doen en heb eindelijk alles eens goed kunnen bewonderen. En het is GOED, supergoed!

Probeer ni te zenuwachtig te zijn voor morgen.

Ik heb zelf geen pijn gevoeld toen ik wakker werd, pas in de late namiddag begon dat. Maar met de pijnstillers die ze hadden voorgeschreven was dat echt wel goed te doen.

De eerste dagen ga je niets kunnen doen, maar dan ook echt niets. Je mag/kan je borstspieren niet gebruiken en das wel vervelend.

De vierde dag begon het bij mij wel te beteren en kon ik alleen uit de zetel komen. En momenteel kan ik al bijna alles, enkel het zwaardere huishoudelijk werk laat ik nog wat achterwegen.

Ik wens je alvast veel succes toe en dat je een goed herstel hebt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.