Ga naar inhoud

Bikini's/ lingerie van Victoria's secret.


Esther24

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Is er iemand die ooit bikini's en/of lingerie heeft besteld bij victoria's secret?

Ik heb een leuke bikini gezien, maar weet niet of ze klein of groot uitvallen?

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Jaja de koopverslaving is begonnen :D

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb een 3tal bikini's van VS, de maat valt gewoon normaal uit,mss een heel klein beetje naar de kleine kant. Ik bestel altijd dezelfde maat als ik hier in belgië koop..

De bikini's zijn in het echt wel minder mooi dan op de site.

Maar verschiet niet van de verzendkosten als je iets van de site wil bestellen!

Ze zijn schandalig duur en versturen niet eens aangetekend. (Mijn laatste keer dat ik iets bestelde lag het pakje gewoon voor de deur! En dan met een waarde van meer dan 250$)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Victoria´s secret valt echt klein uit, als het goed is kun je op de site je maten invullen en dan krijg je te zien welke maat je bij hun hebt...Heb de link even opgezocht en ze hebben een beetje rare manier om te meten, kijk maar: http://www.victoriassecret.com/bras/how-to-measure Niet vergeten cm om te zetten naar inches :)

Ik heb er nooit iets besteld, maar een vriendin van me wel en die heeft toen één maat groter besteld en zat goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vind hier op het forum nog twee topics over Victoria Secret en in eentje ervan vond ik een tip om via een Nederlandse te bestellen die in Amerika woont, en op die manier de hoge verzendkosten te omzeilen: Mijn link

Je kunt haar gewoon effe mailen ivm meer info en dan stuurt ze jou ook tips ivm de maten. Zal effe een stukje kopiëren uit die mail:

'Het exact bepalen van je kledingmaat bij Victoria's Secret is en blijft altijd een beetje lastig. De meeste meiden gebruiken deze omrekentabellen en komen daarmee vaak goed uit.

Beha-maat

Het is niet zo moeilijk om je "normale" beha maat naar Engelse/Amerikaanse maten om te rekenen De cupmaat verschilt niet echt (als je tenminste niet groter dan D hebt, daarna wordt het ingewikkelder, omdat de cupmaten dan wel verschillen). En qua omtrek is het het volgende:

70 = 32

75 = 34

80 = 36

85 = 38

Overig

Amerikaanse maat 4 = Nederlandse maat 34 = XS

Amerikaanse maat 6 = Nederlandse maat 36 = S

Amerikaanse maat 8 = Nederlandse maat 38 = S

Amerikaanse maat 10 = Nederlandse maat 40 = M

Amerikaanse maat 12 = Nederlandse maat 42 = M

Amerikaanse maat 14 = Nederlandse maat 44 = L

Amerikaanse maat 16 = Nederlandse maat 46 = XL

Zit je precies tussen 2 maten in, dan zou ik je adviseren om de kleinste maat van die 2 aan te houden, want over het algemeen valt de kleding niet klein. '

Ik heb zelf reeds twee maal gebruik gemaakt hiervan en ben heel tevreden over haar service. Let wel op als je Belgische bent, ik dacht dat Nederlandse maten overeen kwamen met Belgische, is dus niet zo, 'k had de eerste maal maat S besteld, (heb namelijk een Belgische 36) dat blijkt in Belgische maat een 38/40 te zijn, dus was te groot, dus moet je als Belgische een S hebben dan bestel je best een XS (N=34, B=36)...

Misschien nog even ter verduidelijking:

Amerikaanse maat 4 = Nederlandse maat 34 = XS = Belgische maat 36

Amerikaanse maat 6 = Nederlandse maat 36 = S = Belgische maat 38

Amerikaanse maat 8 = Nederlandse maat 38 = S = Belgische maat 40

Amerikaanse maat 10 = Nederlandse maat 40 = M = Belgische maat 42

Amerikaanse maat 12 = Nederlandse maat 42 = M = Belgische maat 44

Amerikaanse maat 14 = Nederlandse maat 44 = L = Belgische maat 46

Amerikaanse maat 16 = Nederlandse maat 46 = XL = Belgische maat 48

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Je kan het beste via FeminaElegance.nl bikini's bestellen of via diegene op hyves inderdaad! Die twee weten ook goed hoe alle bikini's vallen en dan zit je ook niet met invoerrechten. In sommige kan je ook wel eens met een grotere cupmaat (topje L of XL als dat er is). Maar 75E is wel echt de max denk ik, dat kan niet met alle modellen denk ik! Maar ze kunnen je daarin wel goed adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Victoria's secret valt best wel klein vind ik. Ik heb zelf ook weer wat nieuwe bikini's besteld. Voor het bovenstukje heb ik nu maat L gekozen. Ik had het afgelopen dinsdag besteld en zag dat ze vrijdag al aan de deur waren gekomen. Nu komen ze de bikini's morgen opnieuw leveren. Ik ben echt benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja erg he! Maar ik had normaal altijd een M van die bikini's en de grootste maat is een L dus vandaar dat ik het al kon bestellen. Die bikini's die ik wilde waren ook nog eens in de sale vandaar dat ik het maar gelijk heb besteld haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben begin dit jaar naar Amerika geweest en heb een 75D en bij Victoria Secret was dit een 34D.

Vind het niet klein uitvallen. Het viel me wel op dat in bijna alle bh's vulling zat. Dus nu heb ik met die bh aan nog grotere tata's haha. Nou prima natuurlijk :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Ik heb zelf 70e/f en normaal is dat in de UK 32dd/e maar die hebben ze geloof ik niet bij victoria secret tenminste heb toen straks ook even op zitten snuffelen..

Meiden met dezelfde maat ervaring? Welke maat nemen jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.