Ga naar inhoud

Beetje72 : 29 juni 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

wat fijn dat ik dit forum gevonden heb! Ik heb zo'n honger naar info, dus ben druk aan het lezen geslagen hier.

Op mijn 20e heb ik een consult bij de pc gehad voor een borstvergroting, en het eerste wat hij zei was: "Het valt toch wel mee?" Ik had toen een kleine B-cup en ze stonden nog netjes recht zal ik maar zeggen.

Best begrijpelijk misschien dat die man dat zei, maar - zo jong als ik was - heeft me dat zo doen twijfelen dat ik er toen niet aan begonnen ben. Ik was toch ook wel bang om in een gezond lichaam te laten snijden

en vond dat ik het maar moest accepteren dat het nu eenmaal was wat het was. Mijn moeder zei altijd; "Als je wat ouder wordt en misschien kinderen krijgt zal het wel veranderen".

Na 2 zwangerschappen en bijna 19 jaar verder is er inderdaad wel wat veranderd, maar het verlangen naar wat 'meer' is altijd gebleven. Nu heb ik een volle B-cup, maar de zwangerschappen hebben zijn sporen nagelaten.

Nu heb ik dan ook de beslissing genomen om het toch te gaan doen, het is nu of nooit! Volgend jaar word ik 40 en het zou zo'n cadeau voor mezelf zijn als ik toch de borsten krijg waar ik altijd van gedroomd heb!

Op 19 mei heb ik mijn eerste consult in het Medisch centrum Waalre. Ik heb ook nagedacht over een operatie in Belgie, maar vind dat zo eng... Hier op het forum lees ik echter zulke goede berichten, en het scheelt zo enorm in prijs.

Vandaag zijn ze gesloten maar ik ga maandag meteen bellen voor een afspraak daar, mezelf laten informeren kan nooit kwaad toch?

Nou ik ga nog even verder lezen en daarna Koninginnedag vieren met mijn dochters. Ik kom snel terug want ik wil er alles over weten! grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Welkom op het forum :)

Wat goed dat je toch hebt gekozen om voor een bv te gaan.

Ik wilde zelf ook niet naar België toen ik mijn zoektocht begon.

Na alle verhalen op deze site was ik toch veranderd van mening, zoveel positieve

verhalen! Ik ben uiteindelijk toch in België geopereerd door dr. Plovier.

Ik vind mijn boobs prachtig!! En ja..het scheelt bijna 2000 euro met Nederland.

ALs je je goed laat informeren en op zoek gaat naar een kundig arts, dan kan er

weinig mis gaan.

Ik ben zo blij met mijn arts dat ik hoop dat hij nog werkt als ik eventueel een wissel moet :D

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen!

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetje,

Inderdaad geweldige site is dit he! Je kan hier lekker ronddwalen en vind je iets niet direct staat er altijd wel iemand paraat die je verder kan helpen.

Wel grappig dat jij er ook op 'latere' leeftijd aan begint. De meeste dames zijn hier prille 20ers of 30ers.

Zoals Esther al zei, goede artsen vind je zowel in Nederland als in Belgie. Maar informeer je goed en zorg ervoor dat je je goed voelt bij de PC van je keuzen en dan komt alles wel goed.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier! :D

In Belgie hebben ze idd ook erg goede klinieken!

Ik zelf ben ook bij dr.plovier geweest.. en ben zo happy :D !!

Het scheelt ook gewoon enorm veel geld !!

vind het juist knap van je dat je nu alsnog voor een bv gaat!!

En je bent pas 39 dus dat is echt niet oud !!

Ik hoop dat je een goede pc vind!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik reageer toch maar even ondanks dat ik bij de topics borstverkleiningen hoor haha.

Ik las dat je naar Waalre gaat en ik wordt ook geholpen in het Elkerliek ziekenhuis danwel door dr. Harm Hawinkels. Hij is ook van de kliniek in Waalre en ook dr Fresow aldaar. Ze zijn beide erg goed en staan erg goed aangeschreven.

Dus ik zou zeker gaan om te zien hoe je gevoel is, want das natuurlijk het belangrijkste.

Als je het zelf moet betalen snap ik dat je ook wilt gaan kijken wat het allemaal kost maar ik geloof dat ik ooit ergens las dat het daar 3800 euro koste en dat je via VGZ 600 euro korting krijgt....ff googlen.

In ieder geval suc6 met alles.

Groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beetje,

Welkom! :D

Ik was 36 toen ik m'n bv liet doen, dus je bent niet alleen hiermee hihi, zal effe je naam in je titel zetten, is wat persoonlijker.

Veel lees- en postplezier op het forum! En succes met eventuele consulten.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik ben 31 en laat me 6 juli opereren in de Wellness Kliniek in Genk België. Mede ook omdat ik het anders niet kan betalen. Ook ik loop er al jaren mee :wacko:

Ik heb mijn consult al gehad (beviel erg goed), en nog een laatste op 22 juni. Dus als ik je nu of tegen die tijd kan helpen hoor ik het graag.

Succes en veel leesplezier!

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

allemaal bedankt voor de reacties, dat is fijn.

En Sendai, ik voelde me niet als "oud" aangesproken hoor.... ik zit juist prima in mijn vel met mijn (bijna) 39 lentes, "levenservaring" noemen ze dat he ;-)

Wel leuk om hier ook iemand te treffen die niet meer zo piep is. Gaat het wel allemaal goed met je? Jij bent 11-4 geopereerd toch?

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt in de Welless kliniek in Genk, 6 juni kan ik terecht! Ze hebben een aanbieding voor € 1999,- en dat scheelt toch wel erg veel met Nederland, dus ik ga heel goed lezen op deze site

hoe de ervaringen daar zijn en dan maar vol verwachting naar Genk.

Deempje; ik ben niet verzekerd bij VGZ, dus die korting zit er voor mij niet in, maar toch bedankt voor de tip en succes met je komende operatie.

Esther en Eefje; zou ik jullie ww mogen om jullie foto's te bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetje,

Ik ben 44 en heb in februari dit jaar mijn eerste bv laten doen in de wk.

Ik ben er zeer tevreden mee,had ik dit maar jaren eerder laten doen.

Bij wie heb je je consult in de wk?

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cheries,

ik heb mijn afspraak bij Dr. Verdonck op 6 juni. Ze zeggen dat ze ernaar streven om iedereen met 6 weken te opereren, was dat bij jou ook zo? Als dat zo is en ik laat het daar doen, dan zou het in mijn vakantie kunnen wat natuurlijk ideaal is. Ik ben

nu zover dat ik de beslissing genomen heb dat ik het wil, en ik zal toch een paar weken thuis moeten zijn (ziek melden vind ik geen optie) dus graag in mijn vakantie. Hoop dat het allemaal gaat lukken.

Hoe is het met jou nu? Ben je tevreden?

Hoi Eefje,

bedankt dat ik mocht gluren, is mooi geworden zeg! Ben je zelf ook tevreden en is het je meegevallen allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

bedankt dat ik mocht gluren, is mooi geworden zeg! Ben je zelf ook tevreden en is het je meegevallen allemaal?

Thanks Beetje, ja heel tevreden hoor, super herstel gehad (voor de spier) en zou ze niet meer kunnen en willen missen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beetje,

Tussen mijn consult en de operatie zaten 5weken.

Het is ook zo wat je zegt,eens je de beslissing hebt genomen om ervoor te gaan kan het niet snel genoeg!

Ik ben zeer tevreden dat ik het heb laten doen,ik zou het zo opnieuw laten doen.

De pijn en het herstel vond ik echt wel meevallen,ik heb ze ook wel voor de spier en dat lijkt toch wel een verschil.

Ik vond het zelfs moeilijk om niet meer te doen dan datgene wat mocht,maar heb er toch wel keurig opgelet :rolleyes:

Ook over het resultaat ben ik echt tevreden...ik wil niet meer zonder hoor...kan ze niet meer missen.

Moest je nog met vragen zitten stel ze gerust.

Groetjes Cheries :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Beetje, ik ben dan wel niet naar de Wellnesskliniek geweest maar net als Cherries zegt : dit had ik jaren eerder moeten laten doen!

Heb amper last gehad. Omdat ik de 40 al gepasseerd was moest ik wel een bloedanalyse en een hartfilmpje laten maken ivm de risico's op 'latere' leeftijd bij een narcose, maar daar ga jij met je 39 lentes net onder uitkomen.

De meeste klinieken proberen de wachttijden inderdaad te beperken tot max een zestal weken (ivm de zenuwen denk ik :rolleyes: )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

op 6 juni heb ik een eerste consult bij dr. Verdonck in de WK in Genk. Als ik besluit om het daar te laten doen (als ik de verhalen hier lees lijkt het allemaal positief) zou ik het zo graag willen meteen als mijn vakantie begint.

Dat is op 25 juli. Dan heb ik de langste tijd om te herstellen voor ik weer moet gaan werken, ik heb 3 weken vakantie.

Nu heb ik de WK gebeld een paar dagen geleden en die zeiden dat dat wel kon. Mijn telefoon viel echter uit voordat het gesprek klaar was. (het netwerk lag er een paar uur uit) Die dag heb ik niet meer teruggebeld omdat ik moest werken.

Net heb ik ze weer gebeld en nu kon het niet! De enige mogelijkheid was als ik € 500 zou aanbetalen, dan kunnen ze een datum vastleggen.

Wat is wijsheid? Zal ik die aanbetaling doen of toch maar wachten tot na het consult op 6 juni, met het risico dat ik niet geopereerd kan worden rond 25 juli?

Misschien kunnen jullie me advies geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Als jij 100% zeker bent van je keuze om naar welness te gaan, dan zou ik zeker die 500,- aanbetalen.

Maar zoals ik het lees, heb je toch nog wel twijfel, misschien is het dan toch beter om eerst je consult af te wachten, en dan te kijken of je daar echt geopereerd wil worden, anders wil je straks annuleren en ben je die 500,- kwijt, zonde geld toch..

Misschien is er dan op dat moment geen datum vrij die jou schikt, maar er zijn altijd wel mensen die afzeggen.

Ik ben in een andere kliniek geopereerd en heb toen wel voordat ik op consult geweest was 500,- aanbetaald, maar dat was puur omdat ik nergens anders geopereerd wou worden.

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik heb ook mijn datum telefonisch vastgelegd voor ik op consult geweest was en uiteraard moest ik ook eerst die 500euro betalen !

indien je na je consult beslist om de operatie toch niet door te laten gaan , krijg je je 500euro terug !

ik had borsten gezien die door dr. Verdonck "gedaan" waren en ik wou per sé hem "hebben" en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad !

lieve man ! legt alles haarfijn uit ! neemt zijn tijd voor je consult !!

als je nog vragen hebt , stel ze gerust !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik heb ook mijn datum telefonisch vastgelegd voor ik op consult geweest was en uiteraard moest ik ook eerst die 500euro betalen !

indien je na je consult beslist om de operatie toch niet door te laten gaan , krijg je je 500euro terug !

ik had borsten gezien die door dr. Verdonck "gedaan" waren en ik wou per sé hem "hebben" en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad !

lieve man ! legt alles haarfijn uit ! neemt zijn tijd voor je consult !!

als je nog vragen hebt , stel ze gerust !

anne

Hoi Anne,

bedankt voor je reactie enne....gefeliciteerd met je "nieuwe vriendinnen"! ( ik lees die benaming hier overal en vind dat zo grappig :lol: ) Ze zijn mooi geworden hoor!

Ik heb heel je verslag gelezen en zag dat het nu goed gaat met je, met ups en downs, maar dat hoort er volgens mij bij. Ik zag ook dat je niet meer zo piepjong bent als sommige dames hier, ik ben zelf (bijna) 39 en kan me dan ook wel voorstellen hoe blij je er nu mee bent, na al die jaren! Ik ben ook al helemaal vol van alles wat komen gaat en begin toch ernstig te denken om die € 500 vooruit te betalen om zeker te zijn van de operatiedatum die ik ongeveer wil. Als ik het meteen kan laten doen als mijn vakantie begint, ben ik eerst een weekje alleen (kinderen zijn dan met hun vader op vakantie) en mag ik bij mijn ouders een beetje bijkomen (lief van ze!) Na die week komen de kinderen dan weer terug en gaan we naar een camping in de buurt. Dan moet ik natuurlijk wel een beetje vooruit kunnen. Dan nog een weekje thuis en daarna weer werken.

Natuurlijk ben ik er dan nog niet, maar het ergste is dan toch wel achter de rug geloof ik...?

Komende maandag ga ik eerst op consult in Waalre, eens kijken wat ze daar zeggen. Dat consult had ik al gepland, maar als ik jouw verhaal zo lees over Dr. Verdonck dan denk ik toch dat ik voor hem kies. Het scheelt ook zoveel in prijs en ik weet wel dat dat niet de doorslag mag geven, maartoch...Als mijn gevoel in Genk goed is dan wil ik het daar laten doen.

Wat ik wel een moeilijke keuze vind is voor of achter de spier laten plaatsen. Dr. Verdonck kiest vaak voor achter de spier lees ik overal, maar ik had zelf gedacht voor, maargoed, eerst maandag maar eens afwachten.

Ik wens jou heel veel plezier met shoppen en hoop dat het allemaal goed met je gaat. Misschien plaats je nog nieuwe foto's erbij? Ik blijf je volgen.

Oh ja, mag ik vragen wat jouw gewicht en lengte is? Als ik je foto voor de bv zie komt ons postuur wel overeen, kan ik vast een beetje fantaseren hoe het bij mij zal zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

ik ben 47 jaar !ben 1,68 en weeg 74 kg ! altijd goed voorzien geweest van heupen , billen en kont ! maar mijne bovenkant waren ze "vergeten" lol !!

nu zijn mijn borsten eindelijk in verhouding met m'n onderkant !

ik heb bewust voor achter de spier gekozen omwille van mijn leeftijd ! kwestie van de zwaartekracht niet te veel te tarten !

verder denk ik dat je me verwisseld met iemand anders , want ik heb nooit foto's geplaatst !

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik wil even wat met jullie delen; ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij dr. Fresow in het Medisch Centrum Waalre. (een knapperd trouwens :152: )

Het wordt ineens heel "echt" als je dan oog in oog zit met een pc zonder bh.... Ik was heel benieuwd wat hij ging zeggen. Dankzij alle ervaringen die ik hier al gelezen had, wist ik al een heleboel en kon dus ook gerichter vragen stellen, erg fijn. Hij vertelde eigenlijk weinig wat ik niet al wist en adviseerde me 350-400 cc, mp,rond, dual plane. Ik heb nu een lege B cup en wil naar een D en ik had precies in gedachten wat hij zei (dat had ik niet gezegd vantevoren). Ik wil me nog verder laten informeren voordat ik een beslissing neem, en ben nu veel aan het googlen naar de verschillende merken protheses. In Waalre gebruiken ze Mentor en Mc Ghan, en ik lees overal dat dat toch wel de beste zijn, maar ik vraag me dan af waarom?

In juni heb ik ook een consult bij de WK Genk, en daar gebruiken ze oa. Monobloc silicone SoftOne, óók cohesieve siliconen, ruw oppervlak, rond. De prijs scheelt echter enorm met Mentor. Zit dat verschil dan in het omhulsel, weet iemand dat? En wat zijn de voor -en nadelen van een ander soort omhulsel?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIER vind je alvast algemene info over de merken .

Het volgende is mijn mening dus ben geen expert :rolleyes: :

Mc Ghan en Mentor zijn al 'ouder' en dus langer in gebruik , er is daarom al veel meer info over deze protheses .

De meeste hedendaagse protheses zijn van goede kwaliteit , ze hebben kunnen 'afkijken' van de oudere generatie denk ik dan

Zelf heb ik de Monobloc Silicone SoftOne en ben 3 jaar geleden in de WK geopereerd (met plaatsing dual plane) en nog steeds zeer tevreden .

Het prijsverschil zit 'm ook in de slaaproes ipv narcose én de protheses worden gelijk met enkele andere klinieken aangekocht (Arenborghoeve waar Dr Visser ook werkzaam is) wat de prijs drukt .

Je moet je gevoel volgen , als jij je 'beter' voelt met een Mc Ghan in je lijf moet je zeker daarvoor kiezen . Het moet uiteraard ook een beetje 'klikken' met je chirurg en net als jij zat ik destijds direct op dezelfde golflengte . Ik kreeg ook het voorstel dat ik wou horen zonder er eerst over gepraat te hebben . Ik ben dààr dus met een goed gevoel buitengegaan :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

even iets delen; ik had gebeld naar de kliniek, bleef toch bezig met die aanbetaling wel/niet doen ivm operatiedatum die begin van mijn vakantie moet vallen, en toen zei de dame aan de telefoon ineens dat ik wel eerder op consult kon komen omdat er iemand was uitgevallen, aanstaande donderdag al!!! Meteen vrij gevraagd op mijn werk, en gekregen, dus donderdag op naar Genk, ben helemaal in de gloria :101:

Ik ben er zo mee bezig elke dag, en kon haast niet wachten tot 6 juni en nu gaat het dus supersnel. Dat betekent wel dat ik snel mijn vragenlijstje moet maken, want ik wil vanalles weten, al is het alleen maar om bevestiging te krijgen van wat ik hier allemaal op het forum heb gelezen en wat ik zelf allemaal gegoogled heb. Voor mijn gevoel ben ik goed voorbereid, heb natuurlijk al een consult ergens anders gehad, dus ik weet wat ik wil vragen.

Ik heb nu al zin om nieuwe bh's te kopen maar dat is idioot natuurlijk, maar kan gewoon niet wachten tot het eindelijk zover is, haha, ik lijk wel een klein kind, maarja, het is een wens die er al zo lang is.... Als ik hier dan verhalen voorbij zie komen van hele jonge meiden die er nu al voor gaan, denk ik wel eens; had ik de stap maar eerder gezet....Maargoed, beter laat dan nooit he!

Als het goed gaat donderdag leg ik de operatiedatum gelijk vast, dat heb ik al besloten, ik hou jullie op de hoogte....

Beterschap aan iedereen die herstellende is, en liefs voor jullie allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.