Ga naar inhoud

zomerfruit : 16 mei 2011 :Dr. Fresow : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Tuurlijk is een C al een hele verbetering als ik afkom van een slappe A maar goed had om een D gevraagd dus wil dan ook een D maar eerst maar eens afwachten hoe het geneest en wat dhr. Hawinkels er van gaat zeggen.... en anders over een tijdje maar een wissel?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap het, je wilt waar je om vraagt...maar precies garanderen kunnen ze het nooit...ligt ook aan de soepelheid van jou huid wat mooi is om erin te doen zeg maar. Bij een bvk zoals ik kunnen ze ook niet echt garanderen C of D...maar ik denk dat hij er dicht bij zit.

Wat het nu is weet ik ook nog niet eens want een D en C passen beide niet haha...

Dus ben nu nog even cuploos hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Zomerfruit...moest ineens aan je denken.

Hoe is je afspraak vorige week met dr. Hawinkels gegaan?

Lieve man hè!....

Bij mij was alles goed. Heb nu Scarbanpleisters gekregen voor de littekens.

Maar kan ze nog niet op doen omdat ik nog wat kleine wondjes heb en die moeten allemaal weg zijn, maar denk wellicht a.s. maandag?? we zullen zien.

Ik moet 20 juni terug voor de laatste controle en maandag a.s. begin ik weer met werken van 10 tot 14 uur 3 dagen in de week.

Hoe gaat het verder met jou? Nog steeds dik tevreden?

Groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.