Ga naar inhoud

zomerfruit : 16 mei 2011 :Dr. Fresow : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hey Meiden,

Ik ben Rachelle mama van 2 pracht kindjes en 30 jaar oud. Na die 2 kindjes borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten van een 80 C naar een 80 A veranderd en het zijn een beetje slappe lege theezakjes geworden. Na de eerste was ik het al aan overwegen om een borstvergroting te doen, en na de 2de was het zeker....hier moet wat mee gebeuren want zo als ze nu zijn vind ik mijn borsten gewoon weg niet mooi!

Na een eerste consult bij het Chatarina ziekenhuis ( wat ik een beetje een raar consult vond) ben ik op consult geweest bij dr. Fresow van het medisch centrum in Waalre, dit consult vond ik een fijn consult en de dokter gaf mij een zeker gevoel, dus meteen de afspraak gemaakt. Ik had nog wel 10 consulten kunnen doen, maar je weet toch niet wat het resultaat is tot je het laat doen. Tevens ziet de cliniek er erg netjes uit.

Ik wil dus van een 80A naar een 80D dit omdat ik een vol slanke dame ben en ik wel wil dat de borsten bij de rest van mijn figuur passen. 16 mei is dus de datum, best snel al, en ik begin het nu wel spannend te vinden!

ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom hier!

Ik heb de titel even aangepast, heb er even je naam bij gezet :D

Spannend he een bv!!

Hoeveel cc ga je krijgen meis?

Liefss :58:

Thankx!

tussen de 400 en 475 cc hij gaat even kijken wat het mooiste staat, en er is een verschil tussen beide borsten, dus dat gaat ie ook zo veel mogelijk proberen op te lossen.

Ja vind het wel spannend! Nog nooit onder narcose ofzo geweest dus das best eng, en ben ERG benieuwd naar het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dan krijg je ook best veel cc !

Weet zeker dat die D cup mooi gaat worden...

Heb je ook een passessie gehad of wist je van te voren al welke maat je wilde?

Ik vond het ook echt spannend.. was ook nog nooit ondern narocse geweest dus dat is weer iets heel nieuws!

Komt vast goed :D nog even volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Ik ben Rachelle mama van 2 pracht kindjes en 30 jaar oud. Na die 2 kindjes borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten van een 80 C naar een 80 A veranderd en het zijn een beetje slappe lege theezakjes geworden. Na de eerste was ik het al aan overwegen om een borstvergroting te doen, en na de 2de was het zeker....hier moet wat mee gebeuren want zo als ze nu zijn vind ik mijn borsten gewoon weg niet mooi!

Na een eerste consult bij het Chatarina ziekenhuis ( wat ik een beetje een raar consult vond) ben ik op consult geweest bij dr. Fresow van het medisch centrum in Waalre, dit consult vond ik een fijn consult en de dokter gaf mij een zeker gevoel, dus meteen de afspraak gemaakt. Ik had nog wel 10 consulten kunnen doen, maar je weet toch niet wat het resultaat is tot je het laat doen. Tevens ziet de cliniek er erg netjes uit.

Ik wil dus van een 80A naar een 80D dit omdat ik een vol slanke dame ben en ik wel wil dat de borsten bij de rest van mijn figuur passen. 16 mei is dus de datum, best snel al, en ik begin het nu wel spannend te vinden!

ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Rachelle,

Ik krijg ook mijn borstvergroting op 16 mei.

Hoelaat ben je aan de beurt, ik 'smorgensvroeg op 7 uur.

Ik nu al zenuwen en twijfel of ik wel de juiste beslissing genomen heb om een BV te laten doen (heb nu een kleine 75A/B). Misschien is dit omdat ik bang ben dat er iets fout zal gaan. :unsure:

Hoe is het bij jou ? Heb jij al last van zenuwen ?

Grtjs, :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik begin ook wel zenuwachtig te worden en ben zo ontzettend benieuwd naar het resultaat!

Heb niet echt een passessie gehad maar wist meteen al wel dat ik naar een D wilde dus de pc heeft daarop meteen een aantal protheses ingekocht..en ik meende van 400 tot 475 cc maar weet het nu niet zeker meer, gaat ook zo snel zo`n gesprek en dan thuis denk je er pas over na hoe of wat. Ik hoop op een mooie volle D en de arts zei dat ie daar ook voor wilde gaan dus dat moet wel goed komen!

Ik twijfel wel maar niet of ik er wel goed aan doe want ik wil dit erg graag maar meer hoe het mijn leven straks gaat veranderen of het überhaupt wel iets veranderd behalve mijn cupmaat...hoe ga ik me er onder voelen? Ik voel me nu best okay met mijn lijf etc het enige is dat de boobs een beetje leeg zijn na 2 kids en die mogen wel weer lekker gevuld en ik heb een zusje die de operatie ook erg graag zou willen maar niet kan betalen, en daardoor voel ik me wel een beetje bevoorrecht om het wel te kunnen doen...

anyhoe er spannend en vooral hoe gaan ze er uitzien, hoe is de operatie en wat wordt uiteindelijk de maat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zomerfruit

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren, maar ik hoop er er beste op. En alle positieve reacties hier helpen me ook :D

De maat weet ik nog niet, het wordt waarschijnlijk tussen een C en D. Heb gezegd dat ik een mooie volle ronde borst wilde :)

Bij mij is het ook een borstcorrectie, er komt dus iets meer bij kijken als een '' normale '' borstvergroting...

Maar goed, ik heb er alle vertrouwen op dat het netjes wordt en dat ik er tevreden mee ben. EEn vriendin van me heeft hetook daar gedaan bij Dr Fresow en die waren echt SUPER! :126:

Heb jij ervaring met het roken? Of rook je niet? Want op mijn topic wordt er niet gereageerd haha :P

En schijt hebben aan alle reacties, het is jouw leven, jouw lijf, jouw beslissing :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zomerfruit

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren, maar ik hoop er er beste op. En alle positieve reacties hier helpen me ook :D

De maat weet ik nog niet, het wordt waarschijnlijk tussen een C en D. Heb gezegd dat ik een mooie volle ronde borst wilde :)

Bij mij is het ook een borstcorrectie, er komt dus iets meer bij kijken als een '' normale '' borstvergroting...

Maar goed, ik heb er alle vertrouwen op dat het netjes wordt en dat ik er tevreden mee ben. EEn vriendin van me heeft hetook daar gedaan bij Dr Fresow en die waren echt SUPER! :126:

Heb jij ervaring met het roken? Of rook je niet? Want op mijn topic wordt er niet gereageerd haha :P

En schijt hebben aan alle reacties, het is jouw leven, jouw lijf, jouw beslissing :)

Nee ik rook niet sorry kan je er niet bij helpen :106:

Ik weet inmiddels wel een tijd maandag 16 mei om 11.15 ga ik onder het mes......SPANNEND!!!!!!!!!!!!!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben door dr Hawinkels geholpen in het Elkerliek, weliswaar een bvk maar toch!! goede dokter, zeer veel lof voor hem. Afgelopen donderdag zag ik Fresow ivm verwijderen van de drains en Hawinkels was er niet. Ze werken beide ook in het Elkerliek. Wel fijn dat hij ook gelijk even kwam kijken hoe het nu was de 3e dag....hij was ook erg tevreden net als ik overigens haha.

Jullie zijn bij hen in goede handen!

Suc6 meiden en laat iedereen maar kletsen want dat doen ze toch wel als ze willen.

Ik heb gewoon niet tegen iedereen verteld wat ik ga doen....heeft niet iedereen wat mee te maken toch!

Tis jullie keuze en dat doe je niet voor de lol.

groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou morgen is DD-day hahaha vind het nu toch wel erg spannend!! Wat moet ik allemaal nog voorbereiden?? Heb een campingoutfit uitgekozen voor morgen met een truitje wat aan de voorkant open kan zodat het niet over mijn hoofd moet, en heb voor de zekerheid een tas ingepakt met spulletjes voor een overnachting....kindjes zijn bij opa en oma aan het logeren. Ik ben lekker even onder de douche geweest en nu maar wachten tot morgen....ohja nu mijn laatste glaasje drinken en dan nuchter blijven :D

voor iedereen die morgen ook moet SUCCES!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames mijn bv zit erop ! Moet zeggen dat ik het heel heel erg spannend vond om onder narcose te gaan, gelukkig viel dat allemaal erg mee. na het uitslapen ben ik nog wel even ziek geweest van de narcose maar daarna ging het snel al weer beter. Voelde me erg beurs en had het gevoel als of er een vrachtwagen over mijn borstkast was gereden...de eerste ochtend was echt HELL oh dat brande als een gek en ik had ontzettend veel pijn. Vandaag moest ik terug om de drains er uit te laten halen en het verband mocht er af. Nu had ik met de PC afgesproken een D-cup te willen. Nadat het verband er af mocht had ik mijn 2 sportbhs bij een D en een C en beide waren te groot, ik moest dus nog de stad in voor een nieuwe bh. Ik was echt ontzettend teleurgesteld omdat zelfs de C bh niet paste :( in de stad snel een sportbh gaan komen en het is uiteindelijk een 80 C geworden, het zijn best flinke borsten, maar ben nu zo bang dat het niet wordt wat ik met de PC heb afgesproken..... ik had al een gewone beugelbh D gekocht en die past dan wel weer, maar weet niet hoeveel zwelling ik nog heb...moet dus nog even afwachten volgens de assistente maar zit echt in de rats ben echt bang dat het voor mijn gevoel te klein is uitgevallen en dat ik dadelijk 4000 euro betaald heb voor iets wat we niet hadden afgesproken, en nog een keer onder het mes weet niet of dat nou direct de beste oplossing is.....pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zomerfruit,

Nou dat klinkt goed hoor en ziek na de narcose ja dat kan helaas....

Dat van die BH moet je gelijk vergeten. Dr. Hawinkels had tegen mij gezegd dat ik een bh moest kopen die lekker zat voor de bvk en dan een C en D meenemen. Ik had dus een mooie in 80F en die 80C en 80D paste niet echt goed. Omvang was te strak en D was te groot dus had mijn moeder een 85B meegenomen (omvang groter dan wordt de cup weer kleiner) en die cup was weer te groot en sloot niet mooi aan.

Dus ik al gelijk balen...maar ik heb in het Elkerliek een hele fijne BH van Emdaplast Bella gekregen in het zwart maat M...die heb ik nu in het wit bijbesteld via de site

www.emdaplast.nl voor 22, 79 euro incl. verzendkosten.

Dus mss vind jij die ook fijn!

Suc6 en nu heerlijk herstellen. Die zwelling enzo gaat nog weg, had rimpels van de bh in mijn huid staan de 1e twee dagen maar das nu weg.

Groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

jammer dat je zo teleurgesteld bent , maar ik zou nog niet panikeren !

hoeveel cc is er nu ingegaan ? en heb je ze voor of achter de spier ?

als je in je sportBH een 80C hebt , zal het uiteindelijk in een gewone BH een 80D worden !

het sleutelwoord is geduld !!!

en dan die pijn ! 2 tot 3 dagen en dan wordt het stilletjes beter !!

groetjes ,

anne

oh !!

ik vergeet nog te vragen welk profiel je gekregen hebt !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb links 375 gekregen en rechts 400 cc dual plain het zijn ook wel flinke memmen hoor alleen voor mijn gevoel geen D maar een C maar ik wacht het consult van a,s, maandag even af die overigens met dr. hawinkels is en niet met de pc die mij heeft geopereerrd. het is ook zo moeilijk, je hebt een beeld in je hoofd zitten en dat moet hij dan maar waar zien te maken.

Ik hoop echt dat als straks de zwelling weg is en de borsten wat zijn ingedaald het op een mooie D uit komt....ik zal dus gedult moeten hebben, maar ik ga maandag wel even mijn verhaal doen, en kijken wat hun er van zeggen.

X en bedankt voor de support!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb links 375 gekregen en rechts 400 cc dual plain het zijn ook wel flinke memmen hoor alleen voor mijn gevoel geen D maar een C maar ik wacht het consult van a,s, maandag even af die overigens met dr. hawinkels is en niet met de pc die mij heeft geopereerrd. het is ook zo moeilijk, je hebt een beeld in je hoofd zitten en dat moet hij dan maar waar zien te maken.

Ik hoop echt dat als straks de zwelling weg is en de borsten wat zijn ingedaald het op een mooie D uit komt....ik zal dus gedult moeten hebben, maar ik ga maandag wel even mijn verhaal doen, en kijken wat hun er van zeggen.

X en bedankt voor de support!

oh en profiel moderate plus? m+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik had vorige week Fresow bij het uithalen van de drains die even kwam kijken omdat Hawinkels er niet was.

Ik moet a.s. maandag ook op controle om 9.45 uur in het Elkerliek!

Heb jij in de middag dan een afspraak? Mss werkt hij in de ochtend in Helmond

en in de middag in Waalre?

Een C is ook mooi hoor haha, maar ik snap je gevoel. Wacht maar af...kijk anders even naar de foto's in de galarij van Mii geloof ik...die zijn ook wat klein maar zie je veranderen erg mooi hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.