Ga naar inhoud

Juud : 12 juli 2011 : Dr. Wilmink. : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

12 juli is het zover, dan wordt ik geopeerd. Ik werk op een school, dus helaas kon ik pas in de zomervakantie. Had het natuurlijk eerder gewilt, maar dit kon niet ivm mijn werk!

18 april heb ik mijn gesprek gehad over de maat enzovoort... Ik gaf aan een C cup te willen dus kwamen we uit op 295 cc achter de spier, ronde prothese.

Ik heb zelf een 75 a, ben 1.68 en weeg 60 kg

De nacht na het gesprek ontzettend slecht geslapen! allemaal foto´s op internet gezien van vrouwen die een volle C kleine D hadden en dit vond ik toch echt mooier

als een 'gewone C'.

Heb voor 13 mei een nieuwe afspraak om nogmaals over de maat te praten, want was bang dat ik het te klein vond als ik al geopeerd was.

Heb nu foto´s opgeslagen die ik meenemen over wat mijn idee ongeveer is.

Heeft iemand nog meer foto´s van een volle c kleine d?

kan niet wachten tot de operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , welkom op 't forum (heb meteen je titel aangepast :38:) !

Ikzelf heb ongeveer hetzelfde postuur en heb een grote C wat ik eerst te groot vond MAAR grootte went (snel) .

Als je twijfels ga dan voor dat beetje meer , het is echt een cliché hier op 't forum : spijt dat 'ze' niet groter namen .

Ikzelf heb 335cc , je kan hiernaast op de foto klikken : dan zie je voor en na (1 jaar PO welteverstaan want de vorm veranderd zeer veel) . Ik heb wel dual plane plaatsing en jij onder de spier .

Je moet beseffen dat ieders lichaamsbouw anders is , elastisiteit huid , stand tepels enz. speelt allemaal mee . Het is eigenlijk onmogelijk vergelijkingen te maken en een 'uitkomst' te voorspellen .

Neem echter toch maar enkele cc's meer , je gaat het je achteraf niet beklagen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey , welkom op 't forum (heb meteen je titel aangepast :38:) !

Ikzelf heb ongeveer hetzelfde postuur en heb een grote C wat ik eerst te groot vond MAAR grootte went (snel) .

Als je twijfels ga dan voor dat beetje meer , het is echt een cliché hier op 't forum : spijt dat 'ze' niet groter namen .

Ikzelf heb 335cc , je kan hiernaast op de foto klikken : dan zie je voor en na (1 jaar PO welteverstaan want de vorm veranderd zeer veel) . Ik heb wel dual plane plaatsing en jij onder de spier .

Je moet beseffen dat ieders lichaamsbouw anders is , elastisiteit huid , stand tepels enz. speelt allemaal mee . Het is eigenlijk onmogelijk vergelijkingen te maken en een 'uitkomst' te voorspellen .

Neem echter toch maar enkele cc's meer , je gaat het je achteraf niet beklagen :38:

Hoi dankjewel!

ik ben er nu eigenlijk wel bijna van overtuigd dat ik toch voor meer cc's wil gaan. volgende week vrijdag heb ik mijn 2de afspraak om nogmaals te kijken voor de maat. ik heb inmiddels al wat foto's gevonden

over hoe mijn idee is hoe ik het ongeveer bij mezelf zo willen hebben. Hopelijk krijgt de dokter dan zo een beeld over de grootte!

ik zal laten weten hoeveel cc's het zullen worden!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey , welkom op 't forum (heb meteen je titel aangepast :38:) !

Ikzelf heb ongeveer hetzelfde postuur en heb een grote C wat ik eerst te groot vond MAAR grootte went (snel) .

Als je twijfels ga dan voor dat beetje meer , het is echt een cliché hier op 't forum : spijt dat 'ze' niet groter namen .

Ikzelf heb 335cc , je kan hiernaast op de foto klikken : dan zie je voor en na (1 jaar PO welteverstaan want de vorm veranderd zeer veel) . Ik heb wel dual plane plaatsing en jij onder de spier .

Je moet beseffen dat ieders lichaamsbouw anders is , elastisiteit huid , stand tepels enz. speelt allemaal mee . Het is eigenlijk onmogelijk vergelijkingen te maken en een 'uitkomst' te voorspellen .

Neem echter toch maar enkele cc's meer , je gaat het je achteraf niet beklagen :38:

hoi hoi, vandaag weer terug geweest. ik heb nu 325 cc achter de spier ipv 295 cc achter de spier. heb ook 375 cc aangepast maar dat zou bij mij niet passen volgens de dokter. ben erg benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

dinsdag komt al in zicht!!!!

spannend en stressvol

Heel veel succes meid.

Ik ben ook reuze benieuwd naar het resultaat van voor en na. Zeker ook omdat ik zelf ook twijfel over het aantal CC.

Ik ga trouwens ook in Eindhoven, maar dan bij Van Tits.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Velthuis geweest, maar dan in Hengelo....die staan er om bekend idd niet veel cc's te geven. Ik heb redelijk zelfde maten als jij, eerst kwamen ze op 340 cc en later 370....ik ben nu nog niet tevreden, ga vanmiddag opnieuw passen, kijken of het weer zo tegenvalt als de eerste keer. En kijken of ik er meer cc's bij kan krijgen....Om al mijn twijfels weg te nemen ga ik dinsdag nog naar Plovier, daarna wordt het tijd dat ik de knoop ga doorhakken!

Spannend dat je zo snel al aan de beurt bent, vindt het goed dat je opnieuw bent gaan passen en je wensen kenbaar hebt gemaakt, het gaat erom wat jij wilt!

Nog even en je hebt boobies! Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi juud.

Ik lees dat je niet tevreden bent.

Hoeveel cc hebben ze gezet. En waarom ben je niet blij dan.

Ik was de eerste dagen ook niet tevreden kon wel janken. Voor mij was het de 11 juli 2011.

Ben naar je foto's gaan kijken en vind ze wel mooi hoor.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee pinki,

nee dat klopt inderdaad, echt flink balen en zonde van me geld pff

ze hebben 325 cc gezet. ik had 375 cc gepast maar dit zou volgens mijn pc niet passen.

eerste pas sessie had ik 290 cc aangepast. 2de sessie die 375cc dus, maar omdat het dus niet zou lukken zei hij dat 325 cc het maximale was.

ik ben vandaag nu 1 week po en vind het nog steeds erg tegenvallen! ik moet vrijdag op nacontrole en ik ga er dan iets van zeggen, misschien dat er nog

iets geregeld worden, maar zit nu al te denken over een wissel.. erg he? maar ik heb nu eenmaal een beeld in me hoofd hoe ik het wilde hebben en ik weet

dat het met deze maat gewoon niet gaat lukken...

ik wil graag mijn wissel dan bij plovier doen, want om de een of andere reden krijgt hij wel altijd het aantal erin wat je ook graag wilt.

wat ook fijn was, was dat mijn pc 10 minuten voor de operatie zei: ik ga kijken of die 325 er nou wel inpast ipv van die 290 maar veel verschil zal het toch niet zijn!!!

nou fijn joh .... en dan krijg ik ook nog vriendinnetjes op bezoek en hun eerste reactie is oh ik dacht eigenlijk dat ze wel groter zouden zijn dus dan voel ik me nog shitter :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid dat is natuurlijk noet zo leuk.

Ik zou er de dr toch eens over spreken hoor.

En luister even wat hij er over te vertellen heeft.

Maar ja als hij het van in het begin al zei dat er niet meer in ging. Dat is wel balen.

Jij bent op dat moment toch klant of niet.

En als je er u niet goed bij voeld zeker zeggen tegen hem en er over beginnen

Kon je dan niet meer naar een andere arts gaan?

Ik ben bij Plovier gegaan en tevreden. Al was dat de eerste dagen niet zo.

Ja wat wil je alles staat da nog stijf en stram en zit bij wijze van spreke nog onder je hals.

Gewoon afwachten en zie wat er verder moet gebeuren.

Oh je bent al niet in je vel en dan dat met de vriendinnen nog. Ze zijn dan toch eerlijk om het te zeggen.

Gr Pinki

Als je mijn foto's wil zien stuur me dan een pbtje voor mijn ww.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het probleem was dus dat ik de betaling 3 weken van te voren moest overkomen, anders zou de afspraak komen te vervallen en kreeg ik een nieuwe datum..

maar echt 1 week voor de operatie kreeg ik een hoop twijfels en zat ik steeds meer hier op de site en dacht ik shitt waarom ben ik nou niet meteen naar plovier

gegaan, maarja toen was het al te laat!

ik wacht dus nog even de 6 weken po af en als ik dan nog niet tevreden ben vraag ik een consult bij plovier aan.. dat wordt weer flink sparen want ik wil het dan in de kerstvakantie laten doen, want wil niet

wweeeeeer een jaar zomervakantie overslaan.. wil ook graag eens stralen in een bikini :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik echt heel erg voor je juud. Ik zelf heb 19 jaar met te kleine protheses rond gelopen....ik weet hoe je je nu voelt. Gewoon klote dus.

Als je niks kan regelen met die koekebakkers bij Veldhuis, ga gewoon naar plovier want die heeft er idd geen moeite mee. Ik heb 9 juli 475 cc gekregen. Ik ben echt heel blij met mijn maat nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje heftig hoor dat je zo kort geleden geopereerd bent een heel het proces bent doorgegaan en gewoon nu alweer met een wissel bezig bent in je hoofd! Lijkt me heel zwaar..

Ik zat in precies dezelfde situatie maar dan met Bergman.. ik had een aanbetaling gedaan en zou 350cc high profile krijgen.. toen had ik zoveel mooie resultaten en blijde meisjes/vrouwen hier gezien die bij Plovier waren geweest. Het begon toen echt te zeuren en te knagen en ik dacht het is nu of nooit dus ik Bergman afgezegd en mijn aanbetaling teruggekregen..

had natuurlijk eerst alle voorwaarden goed gelezen of het wel kon.

Heel rot dat dat voor jou niet mogelijk was, vind ik echt erg, meen ik echt :( Ik snap dat knagende gevoel.. vreselijk als je dan niets kunt!

Je bent wel heel kort po dus wacht het nog even af, ze gaan nog zo veel veranderen! Ik vond mijne in het begin ook niet mooi.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee sabia en saartje,

bedankt voor jullie lieve reacties!

ja ik baal er ook echt ontzettend van.. zit dan weer met zo'n hoop stress in me hoofd he.. hoe moet ik dat nu regelen met me werk en het geld enz... enz...

ik ben nou ook nog maar 1 week po en ik krijg van veel mensen te horen dat het nog gaat indalen en wellicht naar voren komt, maar ik weet nu al en heb

gewoon meteen het gevoel dat in ik me hoofd heb en er niet uit krijg dat ik toch niet tevreden ben, omdat ik een heel ander beeld in me hoofd heb over hoe ik het had gewilt!

ik ben benieuwd wat wilmin vrijdag zegt maar ik weet bijna zeker dat hij dit het maximale vond.... zonde van mijn centjes :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey juud,

wat balen zeg dat je er nu al zo mee zit.

zou idd goed met de arts pratene n zeggen wat je ervan vindt en kijken of jullie eruit kunnen komen.

maar helaas is het wel zo dat ze daar nooit veel cc plaatsen...

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.