Ga naar inhoud

Een leuk dagje uit met de forum dames. Ja of nee?


Latina82

Een leuk dagje uit met de forum dames. Ja of nee?  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Zullen we een leuk uitje organiseren voor de forum-leden?



Aanbevolen berichten

ooh dan moet ik ff kijken, dat ik heen met jou mee rij christel (ik woon wel in rotterdam he) en dat ik terug met esie meerij naar den haag centraal ofzo en dat ik laatste stukje zelf ga maar vraag me af tot wanneer treinen rijden........ anders vraag ik of me vriend me op wil halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 445
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh nee zit net routenet te kijken, maar ik kom helemaal niet langs rotterdam.. wat een domper :145:

Rijd wel langs amsterdam, utrecht?

En als ik niet langs Rotterdam reed was het nog geen probleem als het dichtbij lag, maar dat was helaas niet het geval .. sorry.. boehoe :(

En als ik niet langs Rotterdam reed was het nog geen probleem als het dichtbij lag, maar dat was helaas niet het geval .. sorry.. boehoe :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij mogen er wel mensen in de auto zitten hoor op heen, als het in de buurt is en ik rijd er vrijwel langs. :blush:

Maar heb wel niet veel ruimte achterin.. maar moet passen als je boobies niet te groot zijn. :154:

ja precies en dan ff een centraal punt afspreken dat de meiden daarheen komen met trein...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet me maar niet aanstellen, gewoon sportbh en klaar!

Maar carpool topic openen, wie doet dat?

Het nadeel is wel van carpoolen.. stel er willen mensen niet tot sávonds blijven.. en sommige wel.. kijk bv Lotus en Carla rijden met mij mee.. maar hun willen s 'avonds nog en ik niet meer.. dan kunnen ze dus niet naar huis..

Ja of we moeten gewoon regels opstellen en tijden maken hoe of wat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet me maar niet aanstellen, gewoon sportbh en klaar!

Maar carpool topic openen, wie doet dat?

doe ik vanavond even goed?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil hem ook wel openen hoor..

Hihi 2 juli April :P Ik doe me best om te ruilen maar kan 11 mei pas bij het rooster om te kijken met wie ik kan ruilen..

Zit nog in ziektewet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.