Ga naar inhoud

Een leuk dagje uit met de forum dames. Ja of nee?


Latina82

Een leuk dagje uit met de forum dames. Ja of nee?  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Zullen we een leuk uitje organiseren voor de forum-leden?



Aanbevolen berichten

  • Reacties 445
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik heb jah gestemd zodat andere BVK'ers ook meegaan :46: ...zelf kan ik dan niet want ik wordt dan geholpen en zal me eigen niet fit genoeg voelen voor het strand....Mr ik wens jullie allemaal veel plezier :36::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb jah gestemd zodat andere BVK'ers ook meegaan :46: ...zelf kan ik dan niet want ik wordt dan geholpen en zal me eigen niet fit genoeg voelen voor het strand....Mr ik wens jullie allemaal veel plezier :36::43:

Wat lief en attent van jou!! \Zal wel eens vaker zo'n uitje gepland worden denk ik.. Dus komt helemaal goed!

Veel succes met je BVK :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies!

Ik zat vandaag te brainstormen over het uitje en ik heb het volgende in gedachten:

Datum 2 juli 2011

Beachclub Vroeger, Bloemendaal

Overdag tot 17.00, gezamelijk:

zwemmen/zonnen/kletsen/flirten op het strand,

bbq/eten/loungen bij de beachclub (of een andere nabij gelegen strandtent)

Namiddag tot 00.00, optioneel:

dansen bij Flirtation (evenement, girls only) dit is tevens bij de beachclub

Lijkt mij een superleuk programma.. moet k dan nog even uitwerken en regelen met de club, maar komt goed! Wat vinden jullie ervan??

Ben wel benieuwd, of ik dan tegen die tijd wel hersteld ben? 2 juli ben ik 7 weken PO. Wat denken jullie?

Ik hoor het graag!

Liefs

Latina

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik hoop dat ik dat weekend niet hoef te werken! De eerste 2 weken van juli zijn al geroosterd. En kan ik nu niet inzien..

Hoop vanavond mn rooster te hebben en dan reageer ik wel weer ff hier :) Als ik niet hoef te werken dan ben ik erbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.