Ga naar inhoud

Geven pasprotheses tijdens een passessie een vertekend beeld?


Aanbevolen berichten

In tegenstelling tot vele anderen hier vond ik dat de passessie wel een bij benadering juiste weergave was van het uiteindelijke resultaat, toch zeker wat het volume betrof.

De vorm zal zowieso afwijken van deze tijdens de passesie omdat de prothesen zich aanpassen aan de vorm van je eigen borsten. Ik vind het dus wel goed als je op voorhand kan passen. Had ik dit niet gedaan zou ik helemaal niet geweten hebben waar ik me op moest richten om de cc's te kiezen. Maar zoals je hier leest kan je t'ook met bloem of rijst proberen. Je vult een maatbeker tot aan de cc's die je wenst , doet dit in een plastieken zakje. Dit geeft ook ongeveer een idee. Is wel een heel gedoe hoor hehe

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ja en dan wou ik ook nog even toevoegen dat je wat betreft hoeveelheid cc's niets verliest als de prothesen onder de spier geplaatst worden.. dit is een mythe.

Materie kan niet zomaar verdwijnen he....

Op het andere borstenforum heeft een pc in de pc-vragenbalk dit ook bevestigd.

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik ben Siva, ben 20 jaar oud en ik heb aanstaande vrijdag 29 april 2011 mijn borstvergroting bij dr. Koopmann in de Bergmankliniek. Nou zit ik dus met een dilemma.. Ik ben 1.70 m lang en weeg 53 kilo en ben tenger (smalle taille). Ik wil graag uitkomen op een grote C. Twee weekjes geleden heb ik gekozen voor 350 cc rechts en 325 cc links rond high profile dual plane, maar ik ben bang dat het aantal cc's te weinig is voor een volle C. Ik twijfel daarom ook enorm om gewoon het aantal cc's te wijzigen naar 375 cc en 350 cc. Maar hier komt het dus; tijdens de passessie heb ik ook de 375 cc gepast en toen leek het echt enorm! Maar ik lees vaak op dit forum dat de pasprotheses een vertekend beeld geven en dat het uiteindelijke resultaat veel kleiner uitvalt dan de pasprothese.

Ik wil graag jullie mening hierover, want de boobieday komt al aardig in de buurt en ik wil niet achteraf teleurgesteld zijn over het resultaat..

Heel veel liefs,

Siva

ik heb 375 cc en had een lege b cup nu heb ik 75-E als cup maat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige pc's zeggen dan juist weer wel dat er een aantal cc's verdwijnen als ze achter of dual plane worden geplaatst!

Ik ben juist heel blij dat ik geen passessie heb gehad, dan had ik het al gauw te groot gevonden denk ik!

maar je past die prothesen in een bh over je eigen borst, dat is iets totaaaal anders als dat de prothesen in je lijf zitten!

Ik zou dus ook altijd voor de grootste gaan :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.