Ga naar inhoud

Geven pasprotheses tijdens een passessie een vertekend beeld?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik ben Siva, ben 20 jaar oud en ik heb aanstaande vrijdag 29 april 2011 mijn borstvergroting bij dr. Koopmann in de Bergmankliniek. Nou zit ik dus met een dilemma.. Ik ben 1.70 m lang en weeg 53 kilo en ben tenger (smalle taille). Ik wil graag uitkomen op een grote C. Twee weekjes geleden heb ik gekozen voor 350 cc rechts en 325 cc links rond high profile dual plane, maar ik ben bang dat het aantal cc's te weinig is voor een volle C. Ik twijfel daarom ook enorm om gewoon het aantal cc's te wijzigen naar 375 cc en 350 cc. Maar hier komt het dus; tijdens de passessie heb ik ook de 375 cc gepast en toen leek het echt enorm! Maar ik lees vaak op dit forum dat de pasprotheses een vertekend beeld geven en dat het uiteindelijke resultaat veel kleiner uitvalt dan de pasprothese.

Ik wil graag jullie mening hierover, want de boobieday komt al aardig in de buurt en ik wil niet achteraf teleurgesteld zijn over het resultaat..

Heel veel liefs,

Siva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc werkt dus niet met passessies omdat het naar zijn zeggen inderdaad een verkeerd beeld geeft van hoe het er uit komt te zien kwa grootte en vorm.

Ik heb juist als ik zakjes vul met water of rijst dat ik denk van.. 'is dit het', dan lijkt het echt veel kleiner..

heb je dit al eens geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik vond het ook echt tijdens de passessie huge lijken en ze staken heel ver naar voren.

Heb het gister met rijst geprobeerd, maar ik had niet genoeg rijst in huis haha, dus dat was mislukt!

Wat een mooi plaatje heb jij zeg, ben even smal als haar en vind de grootte perfect! Vraag me af wat zij voor aantal cc's heeft haha.

Liefss :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Siva,

zelf heb ik geen ervaring met passessies bij een PC, maar ik vul m'n beha's wel al jaren op met 'kipfilets'... Na ze een paar maanden niet gebruikt te hebben, bestelde ik onlangs weer eens een paar: maat C/D. Ik schrok me echt wezenloos, zo groot als m'n boezem ineens leek. Vond het echt tien keer niks! Maar grootte went blijkbaar zo ontzettend snel, dat ik het er nog dezelfde week heel normaal uit vond zien.

Is het trouwens niet zo, dat je sowieso al een CC of 25 'kwijtraakt' na je operatie? In dat geval zou ik zeker voor 375/350 gaan.

Groetjes en succes met het maken van de juiste keuze!

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, passessies vertekenen enorm!

je past de prothesen boven op je eigen borsten.. en in een bh!

ben ook super blij dat ik geen passessie heb gehad anders had ik nu geen E gehad denk ik!!

Ga voor de grootste!

je verliest zoizo nog 40 cc achter de spier of dual pane..

het went snel en anders heb je straks spijt dat ze nog te klein zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar na het aantal cc kun je echt niet kijken!!

sommige gaan met 300 cc naar een F !

Je pc kan dit het beste inschatten hoor!!

Dit valt bij iedereen anders..

Ik heb zelf met 450 cc een 75E gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had tijdens de passessie ptothese nr 5 en toen leken ze best enorm. Ik hab toen 380cc dual-plane gekregen en ben van een aa/a cup naar een D/E cup gegaan.

Het resultaat is wel kleiner dan de pasprothese die ik gekozen heb, maar ben wel blij dat ik nu borsten heb, al had het een maatje meer gemogen.

Dus mijn conclussie, het vertekend indd, tijdens het passen lijken ze groter dan het werkelijk gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben 1,80m. En ben gewoob slank, ik heb met 375cc dual plane medium profile ook al een kleine D! Dus die aantal cc's op jouw lichaam(pje) zal best een behoorlijke boezem worden hoor!!! Ik heb wel pasprotheses gehad, en ondanks de vorm niet heel reeel was, is de groote wel geworden als bij het passen! Ik raad het je dus wel aan, je krijgt er toch eeb beetje een voorstelling van hoe de verhoudingen zijn met je lichaam! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties! :116:

Ik heb mijn beslissing nu genomen, ik ga toch voor de 375 cc rechts en 350 cc links! Het is maar 25 cc verschil en ik denk dat dat toch niet zo heel veel zal uitmaken..

Ik ga gelijk maar een mailtje sturen, wordt natuurlijk dinsdag pas gelezen ivm pasen. Hoop dat ze de protheses nog kunnen bestellen en dat ze die andere nog niet binnen hebben (a.s. vrijdag is namelijk al de operatie).

Kan dit nog, het aantal cc's wijzigen, een paar dagen voor de operatie? Wat denken julie?

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Siva, ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt door het aantal cc te verhogen. Je went heel snel aan je nieuwe borsten en dan ga je ze al snel weer normaal vinden en dan denk ik dat je spijt krijgt dat je niet voor meer cc hebt gekozen.

Met 375-350 komt je zeker weten op een mooie D-cup uit.

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super Shiva! Weet zeker dat je geen spijt zult krijgen :1bouncingboobs:

Ik neem aan dat hij van alles wat heeft liggen? Want wat nou als hij die cc's erin doet en ziet dat het veel te groot (of te klein) is?? Dan kan je die er toch moeilijk in doen of heb ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb dus vanochtend een mailtje gestuurd om het aantal cc's te wijzigen naar 350-375 cc, maar de beautycoach antwoordde dat ze het vandaag ging bestellen en hopen dat het lukte, want het is kortdag..

Dus hoop dat het gaat lukken dat ik die 375 nog wel krijg!! Dus vrouwke21, volgens mij hebben ze geen verschillende maten liggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel succes vrijdag!

Gelukkig konden ze de protheses nog bestellen

Zou dat overal zijn, dat er geen protheses op voorraad zijn?

Ik ga namelijk net voor m'n operatie passen (dan ziet de dokter ook pas de foto's die ik verzameld heb, zoals ik het wil hebben)

Hopenlijk kan ik toch kiezen wat ik zelf wil en hangt het niet af van de (paar) protheses die er zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Siva, super meis nu kun je gerust de ok in haha en daarna genieten van je mooie borsten.

@ Caatje_pj, sommige klinieken hebben indd de prothesen op vooraad. Dus het gaat vast helemaal goedkomen!!

Succes alvast met de passessie en de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi no worries... dr.plovier heeft er heel veel volgens mij, maar hij beslist ook pas tijdens de operatie he! van te voren word er alleen een indicatie gemaakt, dus daarom heeft ie er veel op voorraad :D ! dus gaat echt goedkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb bij dokter Nio ook verschillende maten gepast.

Ik vond toen de 375 cc het mooit staan. Dus krijg ik 400 cc, omdat je inderdaad nog wat cc verliest achter de spier.

Ook heb ik zakjes gevuld met 400cc macaroni, misschien dat t dan 'meer ' inhoudt is dan met rijst of water?

Door dit forum word ik wel een beetje aan het twijfelen gebracht, je wilt niet wakker worden uit je operatie en dan denken: He, :102: waar zijn mijn heuvels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt dat wel doen met die rijst alleen idd als het in je lichaam zit ,valt dat even heel anders,en verdwijnt dr iets van natuurlijk,dus je krijgt niet echt een reeel beeld envan.

Het is voor de arts misschien weer wel handig van hoe je ze ongeveer zou willen ,en als t goed is past hij dan de ccs eraan.

Ik heb ook protheses gepast en zei gelijk Nou nee das nix ! zag ze geen eens ,hihi.

Dus toen moest ie helaas bestellen dus heb die 500 nooit gezien,maar hij had wel meteen een idee van wat ik wilde.

Daar gaat t zon beetje om denk ik.

dus als je 500CC in de zakje doet en dan in je bh,heeft t geen zin om dan 500Cc te plaatsen..dan zou dat iets meer moeten zijn..

volg je m nog? 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.