Ga naar inhoud

Help mijn inplantaten zitten te hoog !


Aanbevolen berichten

:74:

Mh Jij komt op een BH maat C uit. Ik zit nu op een D :74: Terwijl ik expliciet vroeg maximum een C, omdat ik smal ben. Ik ben zelfs terug gegaan naar hem omdat ik er zo kapot van was. Kreeg ik als antwoord dat ik al de tweede kleinste maat had en dat het wel nog ging zakken :29: Maar dan zou het in mijn ogen nog extreem moeten zakken hoor :79: pff

Je komt al gauw op een grotere bh-maat uit met nepboobs, maar ze ogen wel kleiner dan natuurlijke boobs, dus je draagt dan wel D-cup, maar toch zien ze er niet HUGE uit. Vind ze iig wel heel mooi bij je lichaam staan, misschien moet je nog wennen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Meisjes

Ik hoop het echt hoor want t'is wel hoog zenne, daarnet kwam een meisje van men werk langs en ik liet het er zien. ( vriendin )

Ze stelde me ook op mijn gemak maar ze zij wel ja ze zitten wel hoog !!!!!

Met de sportbh valt het niet op maar zonder ga je lopen hoor :wacko:

Had ergens al wat zakende AAkes en nu heb ik ergens gelezen als de prothezen achter de spier zitten bij gangende borsten dat dit zeker niet mooi is,waarom vertelde mij de Dr dat dan niet, t'is mesch daardoor e,

Stel mij veel vragen ze nu, ben al blij dat ik niet alleen ben :blush:

Dat die band er maar snel is !!!!

Ben nog 2 weken thuis van mijn werk, durf nie te gaan ,ze zullen het zien denk ik en dan met dit verband aan, ben ergens bang voor de comentaar ook!

Ja vrouwen die dit niet nodig vinden onder elkaar ge kent dea e, en dan nog waarom zover de operatie laten doen t'zal voor het geld zijn pffffff .

En zie nu t'is niet goed gedaan pfff mag er niet aan denken <_<

Liefs Belleke

Nogal een geluk dat ik hier eens kan komen zagen :141:

hai meis wees gerust dit gaat allen helemaal goedkomen als jij bij mij kijkt denk je ook wtf zoooooo hoog in het begin en nu zijn het prachtige borsten dit komt allemaal goed ik had ook vanaf het begin een band boven mijn bh om dat heeft bijna iedereen dat is om het dalings procces te versnellen. dit gaat allemaal goed komen. over 1 week zul je met de band al veel verschil zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n martelband is bedoeld om de protheses te fixeren, zodat ze minder snel kunnen gaan kantelen (bij anatomische) en zodat ze niet gaan "zweven" in de holte die er gemaakt is. Dit kan scheve borsten of te hoge borsten veroorzaken.

Helaas zijn er nog heel veel chirurgen die niet te moeite willen nemen om de pocket,(de holte) net zo klein te laten als de prothese van maat is. Dit zou dan automatisch doordat het weefsel wat niet losgemaakt is, de prothese fixeren en kan de prothese niet verschuiven of omhoog kunnen gaan zitten. Zo'n band is dus bedoeld om de protheses op z'n plek te duwen, totdat het kapsel wat om de prothese vormt de band als het ware overneemt.

Het klinkt niet zo aardig, maar als ik een martelband zie of lees, dan is dar een blijk van een minder secure arts! En vaker zie je dit in België, want de betere klinieken (die dan ook duurder zijn) gebruiken ze nooit een martelband, omdat die artsen wel aan "maatwerk" doen! En terecht!

Sterkte met je beslissingen, ik hoop dat door zo'n verhaal als jij, andere vrouwen kunnen leren! En goed research doen naar echt hele goede artsen! Het is je lichaam, en dat is alles waard! Ook 2000 euro meer vind ik!

Ik leef met je mee... Groetjes, Sintje

sorry ik ben het er hier niet mee eens zo een band is niets minder dan het extra zekerheid dat het goed zal lopen het genexings proc ik heb echt heel wat meer betaald in nl en anatomische de band dient ook om de vordering van het dalen te stimuleren zo dat et een stuk sneler gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ten eerste je moet je helemaal niet druk maken echt niet!!!

Dat je borsten nu van boven zo bol zijn heeft echt mega veel tijd nodig bij mij zeker 4 maanden! Toen pas liep het mooi af tot de tepel, en zelf nu na 9 maanden ben ik pas echt helemaal tevreden dus geen nood!

Doe band moet ook helemaal niet, ik heb de eerste week een soort panty omgehad voor de zwelling maar daarna alleen een sport bh helemaal geen band en ze zijn super mooi ingedaald :136:

Ik weet zeker dat ronde achter de spier echt een mooi en natuurlijk resultaat gaan geven maar je moet het wel de tijd gunnen zeker 3 tot 6 maanden voordat je echt kan oordelen.

Meid je maakt je echt druk voor niks, geef het tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes

Heb ze nog eens goed bekeken,t'is gelijk mijn inplantaten tussen mijn tepel en mijn lichaam naar boven toe daar tussenin voel je en zie je de inklantaat bolling.( de rand )

Mijn man zei deze namiddag amaie da zie je nogal dat het nep is, de grond zakte onder mijn voeten weg,en t'is waar e hij heeft gelijk.

Wist dat het ietsje te veel cc zou zijn maar had mesch toch beter wat minder genomen.

Dus aan de meisjes die iets meer wouden wees toch maar blij zenne !!!

Mag ik jullie nog iets vragen ,moet die band dag en nacht? soms doet dit wel pijn ,heb anders niets van last meer maar met die band amaie !!!

Vind het zeer lief van jullie lieve berichtjes , dank voor de steun. xx.

Belleke :48:

Heb nen foto gepost je zal wel zien , niet mooi :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

!

sorry ik ben het er hier niet mee eens zo een band is niets minder dan het extra zekerheid dat het goed zal lopen het genexings proc ik heb echt heel wat meer betaald in nl en anatomische de band dient ook om de vordering van het dalen te stimuleren zo dat et een stuk sneler gaat.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zal ook echt niet altijd zo zijn, maar helaas komt dit wel heel veel voor! Er staan niet voor niets zoveel waarschuwingen in kranten/bladen/tv.. Komt heus niet uit de lucht vallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belle ,

hoelang ben jij nu PO ? 14 dagen ?

de mijne zagen er ook zo uit ! alsof ze onder mijn kin begonnen !

ik ben nu 5 weken en ze zitten al waar ze moeten zitten !

dat indalen voelt soms wel lastig ! steken !!

na 4 weken had ik me 2 nieuwe BH's gekocht maar ik heb na een paar dagen terug mijn sportBH aangedaan omdat ik me nog comfortabeler voel als ze goed ingepakt zitten !

één sleutelwoord : geduld !! 't komt goed !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een uitleg van een hele goede arts, werkend in een goed aangeschreven (nr 1 consumentenbond) nederlandse kliniek;

De kans op draaien van de anatomische protheses vaak wordt als argument gebruikt om voor ronde borstprotheses te kiezen. Ik ben het daar echter niet mee eens. De anatomische prothese is bij uitstek geschikt om een op maat borstvergroting te doen. Dit omdat je zowel de breedte als de hoogte geheel op maat kan kiezen. Na het afmeten van de maten van de prothese op de borst, kan er een op maat pocket (ruimte) voor de prothese gecreeerd worden. Als je op deze wijze opereert, ligt de prothese in een precies pas gemaakt holte en kan dan niet draaien. Draaien van een anatomische prothese is in mijn optiek een technische fout, en kan draaien wanneer de pocket te ruim wordt gemaakt. Dus wanneer je alleen naar volume kijkt en niet naar het 3-dimensionaal beeld van borst en prothese.

Alleen bij de style 510 van McGhan is in een Nederlands onderzoek aangetoond, dat deze prothese door zijn verkeerd verdeelde volume, een verhoogde kans heeft op draaien. Deze style prothese heb ik gelukkig nooit gebruikt.

dr. Laura Moojen-Zaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belle ,

hoelang ben jij nu PO ? 14 dagen ?

de mijne zagen er ook zo uit ! alsof ze onder mijn kin begonnen !

ik ben nu 5 weken en ze zitten al waar ze moeten zitten !

dat indalen voelt soms wel lastig ! steken !!

na 4 weken had ik me 2 nieuwe BH's gekocht maar ik heb na een paar dagen terug mijn sportBH aangedaan omdat ik me nog comfortabeler voel als ze goed ingepakt zitten !

één sleutelwoord : geduld !! 't komt goed !

anne

Heb jij fotos anneken?

Als je ze bij mij ziet van aan de zijkanten is dit toch erg ge, heb jij een band aangehad?

Verdonck raad mij aan van wel ???

Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belleke

Ik had ook zo´n bolling...is nu helemaal weg!

Ik heb ronde prothesen 400cc

achter de spier.

De prothesen moeten nog gaan zakken....huid moet nog oprekken....de spier moet nog wat gaan meegeven.....wondvocht moet nog verdwijnen: dit zijn allemaal fases waar je nog doorheen moet!

Je borsten worden daarna ook veel sopeler: nu zit er nog haast geen beweging in en lijkt het of ze op je huid geplakt zijn!!

Het gaat er echt héél anders uitzien na een paar weken!

Na 3-6 maanden heb je prachtige :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

!

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, het zal ook echt niet altijd zo zijn, maar helaas komt dit wel heel veel voor! Er staan niet voor niets zoveel waarschuwingen in kranten/bladen/tv.. Komt heus niet uit de lucht vallen!

sintje dat heeft dus te maken met de pc en niet met de kliniek. daar was ik het er niet mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belleke ,

ik heb geen foto's gemaakt , maar de mijne zagen er net zo uit aan de zijkant !

ik heb geen band gedragen en het is allemaal op zijn plaats terecht gekomen !

ik wens je een fijne pasen met wat minder zorgen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan allen een gelukkig pasen toegewenst !!!

Heb vandaag mijn zwemkledij eens gepast, die had ik gekocht voor ik het liet doen, lijkt beetje te klein denk ik , gaan morgen dagje naar de zee en die sportbh ga ik voor een uurtje of 2 in men zak draaien, zal wel niet zo erg zijn zeker ???

Als ik dit alles lees zie ik terug een roos wolkje, jullie zijn echt wel lief hoor :147:

Groetjes xx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meisjes

Heb men zwemkledij toch maar laten zitten, voelde mij niet op men gemak, dacht dat iedereen het zou zien !!!

Ja t'zit tussen mijn oren dek ik !

De Band is nog steeds niet aangekomen en de andere draag ik niet, kan het niet houden van de pijn dan !

T'is gelijk of men R protchese kreukt , kan da ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIhi nee dat denk ik niet hoor meid je zit nog volop in hersteld dus alles voelt beurs en pijnlijk :116:

Probeer je minder te concentreren op je herstel want zo te horen maak je je zelf helemaal gek terwijl je nog een lange weg te gaan heb!! ^_^

Ps: Ook zonder band kun je prima herstellen hoor!! Pen je er niet aan vast dat het anders niet goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er zelf ook aan wennen dat er nu wat zit en ik dacht dus ook dat iedereen 't zag . Ik moest 7 weken PO naar een familiefeest : geen hond die't zag ! Of durfde zeggen ... maar 'k heb me niet echt bekeken gevoeld dus denk het niet .

Mensen die 't niet weten vals het meestal niet op , je bent er zelf gewoon erg mee bezig .

Maar ik begrijp je 100% : zoals Marisjuh voorstelt > knop omdraaien Belleke :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag meisjes,

We zijn ondertussen een maandje verder en ja ze zijn al ietsje gezakt,

die band vind ik zeker niet leuk en draag hem bijna niet, het lijkt mij ook wel te gaan zonder en zal wat langer gaan duuren maar dat neem ik er nu ook wel bij.

Wat ik wel vind is dat ze kleiner zijn geworden :angry: jammer maar heb wel nog mijn C hoor maar dan geen grote meer !

Weet iemand hoe dit komt?

Had ze ook liever wat groter gehad ,nogal een geluk dat ik niet minder cc heb genomen dan had ik nu maar een B niet meer.

Ik begin morgen terug te werken, ben bang voor het zwaar heffen, ben nu een maandje thuis en soms voel ik wel nog druk hoor.

Hoe gaat het met jullie meisjes?

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Belleke

wacht nog maar eventjes af, die maat verandert misschien nog wel!!!

Je kunt pas iets zeggen na een maand of 4

bij mij was de linkerborst pas na zo´n 9 weken helemaal ontzwelt: en daarna gaan ze pas wat zakken <_<

bv: met 3-4 weken paste mijn oude bh (80C) nog, maar een paar weken daarna niet meer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

ik snap dat die band niet leuk is, maar het is voor een goed doel.

Ik heb hem een maand lang dag en nacht gedragen, nu zijn mijn boobs mooi ingedaald.

Ik zou het toch doen als ik jou was..daarna heb je nog lang genoeg plezier van je boobs.

Wel fijn dat ze niet meer zo hoog zitten als in het in begin, dit zal wel een opluchting voor je zijn!

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...

Hallo dames,

Ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen. Hopelijk hebben jullie goede tips of adviezen!

Ik heb gisteren bij Faceland een borstvergroting laten doen. 360cc duo plane laag profiel. Nu zitten ze bij mij ook veel te hoog!! Ze beginnen op mijn tepel en eindigen bijna onder mijn oksel.  Je voelt ook dat het vanaf mijn tepel tot beneden zacht is. Daar zit niks. Volgens de pc (Jansen Gabriels) komt het goed. Heb een borstband gekregen en moet die zeker 2 weken lang dag en nacht dragen. Daarna kijken of ze gezakt zijn of dat hij nog om moet blijven. Ik lees hier al dat het inderdaad tijd bodig heeft. Maar hoe moeten ze dan zakken? Zakt de pockit waar ze in zitten of wordt de pockit groter? En met welke reden zetten sommige pc ze zo hoog? Is dat fout geplaatst of is dat bewust gegaan met een gedachten er achter? En denken jullie als ze zo hoog zitten dat het nog goed komt?? Baal er wel enorm van!!

Overigens verder super goede ervaring bij Faceland!! Echt een aanrader!! In tegenstellingtot Diana Gabriel waar ik ook op consult ben geweest.

Groetjes Ciska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.