Jump to content

3weken na BV en zo'n spierpijn in rug en nek.


Recommended Posts

Heb 3 weken geleden een BV laten doen.

Het herstel van mijn borsten is super verlopen. Zelfs de littekens in de tepel zijn miniem.

Thks to Dr Franz Vangenechten.

MAAR... rug en nekpijn! Iemand iedeetje om te verlichten??

Het voelt aan of het helemaal block zit...

Stijf en stram.

Slapen op mijn rug lukt wel maar denk dat dit ook wel de oorzaak is.

Tips zijn welkom

Link to comment
Share on other sites

Heeey Lienne,

Ik herken je probleem helemaal (kijk maar in de galerij naar mijn foto's). Ik was letterlijk helemaal kromgetrokken, zo'n pijn!

De 1e week PO moest ik op nacontrole en toen heb ik oefeningen meegekregen:

- je armen (tot schouderhoogte) als een vliegtuig omhoog liften en dan naar voren naar elkaar toebrengen. Dit 3x doen;

- je schouders rollen, naar voren en naar achteren;

- je armen rustig bewegen alsof je heel overdreven loop.

Ik moest de oefeningen een paar keer per uur doen en het hielp het eigenlijk gelijk.

Ik hoop dat je wat aan hebt!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Lienne,

Ik kreeg ook met dik 2 wkn po last van rug en nekpijn. Komt waarschijnlijk van het op je rug slapen. En natuurlijk loop je ook een beetje krom in het begin. Ik ben nu bijna 5 wkn po en kan al op mijn zij slapen en beweeg al weer veel soepeler. Heb nu ook geen rugpijn etc... meer :lol:

Probeer je schouders laag en ontspannen te houden. Merk bij mezelf dat ik ze onbewust omhoog houd .....

Gr. Xanaa

Link to comment
Share on other sites

Heeey Lienne,

Ik herken je probleem helemaal (kijk maar in de galerij naar mijn foto's). Ik was letterlijk helemaal kromgetrokken, zo'n pijn!

De 1e week PO moest ik op nacontrole en toen heb ik oefeningen meegekregen:

- je armen (tot schouderhoogte) als een vliegtuig omhoog liften en dan naar voren naar elkaar toebrengen. Dit 3x doen;

- je schouders rollen, naar voren en naar achteren;

- je armen rustig bewegen alsof je heel overdreven loop.

Ik moest de oefeningen een paar keer per uur doen en het hielp het eigenlijk gelijk.

Ik hoop dat je wat aan hebt!

Ja krom loop ik ook zeker als ik sneller loop :-)

Ga de oefeningen zeker doen.

Ga ook even naar de Kini want ben zo stijf als iets.

Thks voor de tips

Link to comment
Share on other sites

Waar je je ook niet van bewust bent is dat er voor je nek- en rugspieren ineens extra gewicht is . Ze moeten ook aan je grotere cupmaat wennen :38:

Ga maar na : vrouwen met grote borsten hebben dikwijls rugklachten .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.