Ga naar inhoud

Sushi : 6 mei 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik had hier en daar wel eens wat geschreven en ben al erg lang aan het meelezen, maar dan nu toch echt mijn eigen operatie verslag topic!

Ik ben 9 april voor een consult geweest. Ik heb een kleine B en wil naar een D. Arts adviseerde 450 cc, high profile, dual plane. Ben een beetje gaan twijfelen of dat niet te groot zou worden en heb daarom 18 april een tweede pas-sessie.

Het is nu echt aftellen naar 3 mei! Ben er zo blij mee!

Groet,

Sushi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je geweldige keuze...wel een hoop aantal cc maar dr Koopman kan dat idd het beste inschatten!

Heel veel succes en probeer eens een zakjes met rijst te vullen en dan onder je bh en shirt erover heen :rolleyes:

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Js ze zijn ongeveer gelijk, doe maar gewoon 450 cc erin en dan zie je ongeveer het resultaat, in het echt worden ze natuurlijk soepeler enzo dus dan is het weer iets minder, maar het is wel leuk om te zien hoor!!!

En gelijk fotos maken he! :125:

Succes1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sushi,

Leuk je eigen operatie topic, dan wordt het zo lekker echt al :-) Dank je voor je berichtje, alleen er is tekst

weggevallen je zin stopt ineens haha. Ik heb steeds als ik bij iemand op haar profiel post dat het er twee keer staat, heel vervelend.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur...

Jaaaa nu wordt het echt! Oh heel vreemd dat die zin wegvalt. Ik ga even kijken!

En Cerise,

Ik ga dat echt doen met het rijst :-) Wat zijn die van jou mooie geworden zeg! Vind je ze te groot? Heb je ook high profile? En je had ook een b-cup toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik vind ze zelf niet te groot, het leuke is dat als ik wil dat ze opvallen dan doe ik een goede bh aan en een leuk shirtje ofzo en wil ik gewoon ze niet laten zien dan doe ik een vestje aan en dan valt het helemaal niet op dus daar ben ik wel blij mee.

Ik ben denk ik medium profile, weet het niet helemaal zeker, dit heb ik overgelaten aan de pc,

ik had een a cupje... :unsure:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die rijsttip ook maar eens geprobeerd, al zo vaak over gelezen. Echt precies genoeg rijst in huis ;-)

Moet je het zakje echt goed zonder lucht dichtknopen? Te kleine D bh van mijn dochter aangehad en zo zat ik gister op de bank hahaha grappig. Van mijn vriend mocht het best iets groter, ik hoor hem nog zeggen een grote C das echt te groot hoor, nu had ik een D aan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha heel goed, zie je nou wel dat een c niet groot is, zeker niet als ze nep zijn, als je er iets van wil zien, ga dan minimaal voor een d!!!! Ze noemen het niet voor niks double dutch!!!!

hahaha succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou voor de tweede keer gaan passen en wordt toch 450 cc. Dr Koopmann vind het goed passen bij mij, ik vond het ook erg mooi en vriend ook. En toch twijfel ik een beetje...Heb het idee dat ik de meeste cc van het forum hier krijg :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt Esther? En welke maat had je hiervoor? En zou ik je ww mogen zodat ik ze kan zien? :blush:

Fleur,

Ja? Volgens mij wen je er wel snel aan en heb ze liever iets te groot dan te klein. Morgen ga ik de hele avond met rijstzakjes lopen, kijken of ik er aan kan wennen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sushi!

Ik heb aankomende vrijdag mijn borstvergroting bij dr. Koopmann! Ik zit nog steeds te twijfelen hoeveel cc het nou gaat worden.. Ik heb nu een 70AA en wil naar een grote C/kleine D. Ben zelf 1.70 m lang en weeg 53 kilo.

Jij hebt zeker ook gepast met een pasprothese tijdens het consult? Ik had de 375 cc gepast en dat leek echt hudge! Maar op het forum lees ik heel vaak dat de pasprotheses een vertekend beeld geven en dat het uiteindelike

resultaat kleiner uitvalt dan de pasprothese.. Wat ga jij nou uiteindelijk nemen?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fleur nog eventjes! Jij dus 2 dagen voor mij!

Hey Siva,

Jij morgen al aan de beurt! Spannend hoor... Sorry, was hier al even niet meer geweest.

Ja ik heb ook gepast...en ze lijken idd groot, maar hou er rekening mee dat je nog een aantal cc's in je lichaam verliest. Ik heb uiteindelijk voor 375 cc gekozen. Ik wil wel borsten, maar niet van die enorme dingen. Ik heb nu 75B en hoop op een D uit te komen. Nou ja...Ik hoop gewoon dat ze mooi worden en een stuk groter en dan maakt de cup-maat ook niet veel uit.

Ben je er al overuit? Wat raadde dr Koopmannn je aan?

Succes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is morgen al! Vind het nu wel erg spannend worden! Hoop echt niet dat ze te groot worden! Daar ben ik het meest bang voor .. Mijn vriend vind het namelijk al helemaal niks en als ze nou ook nog te groot gaan worden, ooeiii .. We zullen het zien, kan er niks meer aan veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.