Ga naar inhoud

Sushi : 6 mei 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nee helaas! Anders werd ik wel vandaag geholpen. Pffff heb er zo'n zin in! Kan niet meer wachten en denk aan niks anders! Ben nu alleen wel door mn hooikoorts verkouden geworden, hoop niet dat dat erg is. Grootste angst is dat de operatie niet meer doorgaat ofzo :-S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sushi

ik was tijdens de operatie ook neusverkouden.

Ik mocht wél neusspray gebruiken...ik móest die zelfs gebruiken anders zou de narcotiseur problemen met me krijgen.

Zolang je geen koorts hebt kan de BV gewoon doorgaan.

heel veel succes de 6e!

Je bent in hele goede handen: ik heb mijn eerste borstvergroting ook bij dr. Koopmann gehad (14 jaar geleden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke,

Dankje voor de geruststelling :-) En gelukkig mag ik neusspray gebruiken anders kan ik amper ademen :-S

Ja, is wel een goede arts he...ik denk wel dat ie er iets moois van maakt :-) Thnks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sushi,

Zie dat je datum is veranderd, zal het effe aanpassen in je titel! :)

Succes alvast binnen 3 daagjes, geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, das inderdaad wel effe knap lastig, maar hopen dat je spoedig terug op je zij kunt slapen, al is het maar half, het scheelt toch weer! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke en fleur,

Is helemaal goed gegaanm. Wel veel pijn gehad, maar voor de eerste twee nachten had ik een slaappil mee gekregen dus heb wel goed geslapen. Ik forum nu mobiel zal morgen even een verslagje schrijven. Ben er heel blij mee maar wenste dat ik al alles weer gewoon kon doen...de pijn is soms vervelend en ben bang om verkeerde bewegingen te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.