Ga naar inhoud

Geboortevlek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Zat me net iets af te vragen. In augustus krijg ik mijn borstvergroting, maar ik heb op mijn linkerborst een geboortevlek, lichtbruin, ongeveer zo bruin als m'n tepelhof niet echt donker, ca 1,5cm doorsnede.

Nu zat ik me af te vragen of die na de bv ook gaat meegroeien, want dat is wel niet echt een mooi zicht, het stoort me nu al...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen dat die een beetje groter word, maar denk niet veel :unsure: maar als die je nu al stoort kun je misschien vragen aan je pc om ze meteen ook weg te halen...ben je er ook mooi vanaf, lijkt dat je wat? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

had ik ook, zo'n plekje. Het stoorde me enorm!

Heb het reeds jaren voor m'n bv laten wegnemen. Gewoon bij de dermatoloog langs geweest.

Denk ook wel dat het iets zal rekken met de bv.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier wel eens gelezen van een vrouw met een tattoo op haar borst , die is achteraf even 'groot' (klein) gebleven :)

De eerste 2 weken is je huid wel flink opgerokken maar dat verbeterd uiteraard .

Het hangt ook af van de 'kwaliteit' van je huid : hoe strak is ze nu , is ze elastisch , is ze 'jong' enz. Of deze dingen het dan positief of negatief beïnvloeden is dan ook nog de vraag .

Ik bedenk dan dat wanneer je een 'lossere' huid hebt , die niet zo zal hoeven op te rekken ?

Mss even een mailtje naar de chirurg (of de kliniek) , je krijgt er vast antwoord op :38:

BTW , wanneer je het zou laten wegsnijden : afhankeijk van de grootte van dat vlekje én de kundigheid van je chirurg zal je litteken niet echt groot zijn en het mooi vervagen . Mijn schoonvader liet net voor nieuwjaar er 2 in zijn gezicht wegsnijden , het valt nu niet eens meer op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op beide borsten een moedervlekje (echt op dezelfde plek heel grappig)

Nu na mijn bv zijn ze wel ietjes uitgerekt kun je wel zien maar hooguit een paar mm.

Als je je er aan stoort zou ik hem weg laten halen!

Ik ben bijna 19 maar mijn huid is behoorlijk opgerekt denk dat daarom mijn moedervlekjes mee gerekt zijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.