Ga naar inhoud

Sharyva : 1 juli 2011 : Dr. Kanhai : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Ben ik weer.. sliep voor eerst thuis wel verotter dan in het ziekenhuis omdat mij bed niet omhoog kan ahha maar heb wel doorgslapen tot 9uur

werd stijf wakker en meteen 2 paracetemols genomen.. nu gaat het wel beter hang beetje op de bank maar verveel me nu al pfffffffffff

Morgen even bellen voor over week terug te komen

rechts heb k wat meer last als links maar het is goed te doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

Jammer dat je niet zo lekker hebt geslapen. Rot he dat vervelen, helaas is het even niet anders. Je zal zien die 6 weken vliegen voorbij ;) Wat ook wil helpen is een groot kussen of een paar kussens onder je matras leggen. Dan lig je hoger en kan je wat lekkerder slapen ;)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden ben nu 4 dagen verder en het lijkt of er niks gebeurd is! kan gewon ales eigenlijk znoder pijn ook heb vandaag maar 2 paracetemols op en loop alweer door de stad

wel til ik niet enzo en hou me armen rustig.. maar het is niet blauw enz niet gezwolle en alleen af en toe wat steken rechts maar het is me alles meegevallen.

slapen is alleen niet zo lekker maar had verwacht dat ik minstends een week in me bed zou liggen

heb ff stiekem in de winkel me band af gedaan en bh voor gehouden :P hahah wkam p 80c of 75d!! super mooi was het al

ben echt heeel blij en kan niet wachten tot ik helemaal genezen ben!

litteken is ook echt klein en amper te zien, vrijdag moet ik voor controle

xxxxxx Shar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.