Ga naar inhoud

Sharyva : 1 juli 2011 : Dr. Kanhai : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Al sinds mijn 15de weet ik dat ik een borstvergroting wil.. heb dus al heel lang gespaard

vind het wel eng maar hoe meer ik lees en foto's zie des te sneller ik wil :1bouncingboobs:

ik twijfel nog heel erg tussen cc's morgen 4 april belt mijn pc om te vragen wat ik uiteindelijk wil

ik ben 1.64 en weeg 58 kilo, hij denkt an 300cc voor een volle c kleine d

maar ik twijfel nu omdat ik het wel in 1x goed wil en het achter de spier gaat.Ik lees hier veel dat je dan veel cc's verliest dus misschien dan toch maar 350cc of 400 ?? :wacko::blink:

Hieronder zie je hoe ik nu ben... plat dus <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey sharyva,

Je hebt je eigen topic nu. Das ook veel beter en handiger. Je gaat nu veel meer reacties krijgen. Ik had gereageerd bij suus dacht ik.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb net je reactie gelezen bij suus,ik dacht reageer wel hier. Ik ben 161cm en weeg rond 65kg denk ik. Ik heb dat nou ook als je die foto's ziet van anderen dan valt het echt wel mee een volle C kleine D. En als je hun reactie's leest wennen ze heel snel aan hun volle cup. Maar net wat je zegt je moet ze ook kunnen dragen!!! En ik vind dat het ook bij je postuur moet passen. Maar ik denk dat een volle C kleine D wel bij je postuur past,ik zou daar voor gaan als je dat graag wilt.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we zitten dan bijna op zelfde lengte en gewicht want ik ben soms iets zwaarder en dan weer lichter ik denk wel qua breedte dat ik het kan hebben van me schouders.. maar vraag morgen gewoon aan die pc wat hij denkt dat kan of dat het te wordt :1boobs: zou het liefst morgen al geopereerd worden ahaha :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Echt he,als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt kan het allemaal niet snel genoeg gaan. En jij moet nog zo lang wachten.ik heb eind februari begin maart de knoop door gehakt en baalde dat ik pas in april aan de beurt was. Het leek nog zo ver. Maar de tijd gaat toch best wel snel hoor. Ik ben nu al over 18d aan de beurt en me consult is nu over 9d.

Ik kan nu al aftellen. En dit forum helpt ook heel erg hoor. Mijn vrienden en fam werden gek van mijn borstenkoorts. Ik kon over niks anders praten. Tot ik het forum ondekte en begon te lezen en eindelijk ook een account heb aangemaakt. Dus het komnt goed!!!!!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sharyva,

Ik zou het even met je pc bespreken hij zal het wel het beste weten... Waar ga je eigenlijk? Want je hebt natuurlijk ook van die pc's die meer van kleinere borsten houden en andere weer van groot.

Maar als jij aangeeft dat je een volle c kleine D wilt... zal hij denk ik wel weten hoeveel CC er nodig is. En vaak hangt dat ook van het operatiemoment af. Want ik zou eerst 400cc en medium krijgen en toen ik wakker werd was het ineens 515cc en high profile. Ik vind ze zelf nog wel groooooot dus hoop dat ze een beetje slinken en gaan zakken haha.

Maar even over een volle c kleine d, dat kan elke arts interpeteren ik zelf zou zeggen een D en niet groter. Want straks is het helemaal achter de rug en heb je een gewoon een C en misschien ga je dat op den duur wel zonde vinden. Ik zei ook volle C kleine D en toen had ik hem foto's laten zien en hij zei ja als een D wilt kan het wel en dat zou zeker niet misstaan en hij zou dan die dag kijken als het zou lukken en als het niet TE wordt. Toen dacht ik ja ach ja waarom ook niet hahaha. Nou uiteindelijk is het dus wel een D geworden maja ik vind dat het veel groter lijkt. Maar ik moet geduld hebben want het is ook erg opgezwollen enzo. Dus ik wacht het af.

En nog iets... het aantal CC's zegt niet alles he... de een heeft 260 nodig om een D te kregen de ander meer dan 300 weer een ander rond de 500... het heeft alles met je borst te maken en je huid en ja allemaal dingen ik weet het niet precies maar dat zit allemaal daar binnen in die borst haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Divine!

ja dat is inderdaad moeilijk want hij weet nooit precies wat voor beeld ik in me hoofd heb zeg maar

en kan wel foto's laten zien maar dan weet je nog niet hoe het bij mij met mijn borsten eruit ziet dus het blijft zoeken

ik denk dat ik toch voor d ga en meer als 300cc en volgens mij zou hij sowieso 2 protheses bestellen om te kijken want als hij dan de grote erin doet en het er niet uit ziet dan vertrouw ik wel op zijn blik zeg maar en dan maar wat kleiner als het maar niet te klein is watn dat zou ik ech teen domper vinden! ik ga meteen even je foto's bekijken

bedankt voor je reactie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zou je hem foto's kunnen laten zien of mailen ofzo hoe je het ongeveer zou willen... Bij dokter Plovier moest ik namelijk foto's meenemen van hoe ik een volle C of cup D zie. En wat dan handig is niet alleen foto's van vooraanzicht maar ook zijaanzicht he dat is ook belangrijk zo zou hij dan misschien een beter beeld kunnen vormen. Wanneer ben je aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook wat groter nemen.Beter te groot dan te klein he!Te klein hebben we al gehadn hihihi!!Ik hoop dat mijn arts morgen instamd met 400....tsja het moet ook allemaal maar passen.Ik vind een beetje nep niet erg,maar andere vinden dat juist weer vreselijk.Net als ik rond mooi vind en andere weer juist anatomisch.

pfft ..het is best moeilijk hoor zo een borst vergroting.

Maar lekker nog een consult vragen om de onzekerheid weg te nemen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!!

even een update, ik ben vandaag gebeld en het wordt nu 1 Juli opereren

tenzij hij dat niet in kan plannen dan word het een week later :(

ik heb gezegd dat ik liever wat groter wil en hij besteld nu 350cc anatomisch achter de spier

ook besteld hij 300 voor het geval het niet past en hij het te groot vind en het niet mooi word

400 werd te gek zei hij dus met 350 heb ik nu vrede :D

spannend!!! :1bouncingboobs::155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva!

wat leuk dat je nu je eigen topic hebt! nu kan ik jou ook lekker volgen!

wat jammer dat het nu pas 1 juli is.. maar weet je, ik zou vorig jaar 17 december geopereerd worden en dat is toen ook uitgesteld en we zitten nu alweer in april! de tijd vliegt voorbij..

voor je het weet heb je ook de boobies die je altijd al wilde hebben!

wel fijn dat jou pc meegaat in een groter aantal cc's..

die van mij wilde dat absoluut niet.. nou ja dan denk ik maar; hij zal het waarschijnlijk wel weten en dat ik er misschien helemaal niet tevreden mee zou zijn geweest als ik meer had genomen!

spannend hoor meis! Je kunt straks lekker al onze verslagjes lezen en de resultaten bekijken!

mij heeft dat echt enorm veel geholpen, want er is namelijk niemand in mijn omgeving die een borstvergroting ondergaan heeft en ook niemand kent het gevoel en de zenuwen waar ik nu mee kamp!

zo fijn dat er een heel forum vol aan vrouwen is die je helemaal begrijpen!

Vinden jullie ook niet?

nou meis, geniet van het feit dat je een datum hebt en een flink aantal cc's gaat krijgen!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa vind ik ook hoor hij zei wel gewoon eerlijk van 400 wordt echt te groot en dat als hij 350 erin doet en dat ook niet mooi vind doet hij gewoon 300 dus ik vertrouw hem daar op!

ik ken 1 meisje die ook 350 cc toevallig heb laten doen maar dan in Belgie maar met haar heb ik niet zo heel goed contact en hier kan je gewoon elke dag lekker lezen en foto's kijken :D

heey bloemetje :D wat toevallig snel al zeg! spannend ik blijf je volgen

ik heb nu 75 b maar die zit ruim hoor kan ook a aan.

hoop op en kleine d ofzo te komen maar gewone d is ook goed alles beter dan me hele leven al niks hebben <_<

die pc zal het wel weten toch suus ik ben vrij breed van boven en niet smal dus daarom kan het misschien wat meer cc's komt vast allemaal goed en wordt vas theel mooi !! :136:

jij krijgt ook voor de spier he dus misschien komt het allemaal wel op hetzelfde ner als ik 350 of 300 8er de spier heb :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja wie weet.. het is toch maar afwachten

heb al zoveel borsten voorbij zien komen op dit forum en zelfs als meiden bij dezelfde pc zijn geweest en hetzelfde aantal cc's hebben gekregen, zit er zoveel verschil tussen!

Het is gewoon bijna niet te voorspellen!

oooh ik kan over bijna niets anders meer dromen! tieten, tieten, tieten, :1bouncingboobs:

soms stuiter ik ineens door het huis en dan weet iedereen het al; "oooh ze is weer aan het dagdromen over der tieten!" :154:

wanneer weet jij over 1 juli zeker is?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is opzoek geweest naar zo'n sportbh.. zag er 1 bij livera en volgens die vrouw is dat gewoon goed maar die sluiting zit wel aan de achterkant.. en die pc zei van je moet met sluiting aan de voorkant. heeft iemand hier ervaring mee(A) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharyva,

ik heb eigenlijk geen idee waar de sluiting van de sportBH zit die ik van de kliniek meekrijg..

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn eigen BH ook altijd aantrek met de sluiting aan de voorkant en dan doorschuiven naar achteren (snap je wat ik bedoel?)

dus misschien maakt het inderdaad niet uit! en anders moet je iemand vragen om je te helpen!?

maar je hebt ook sportBH's met sluitingen aan de voorkant hoor! Dat is misschien toch wat makkelijker?

Heb je nu al een sportBH gekocht? ik wacht er nog even mee totdat ik de maat weet! ik stuur gewoon me moeder naar de BH- winkel om zo'n BH te halen.. :131:

heb je de bevestiging al gekregen?

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha zelfde gedachte k stuur ook me mams om hem te halen maar ik heb alvast gekeken waar ik hem ga halen:P en die vrouw bij livera zei van deze komen mensen vaak halen met bv dus neem aan dat het wel goed zit.. ik draai ze inderdaad ook van voor naar achter;) :1bouncingboobs:

ik heb heb nog geen brief binnen hoop hem volgende week te ontvangen :rolleyes:

heb je geen msn

liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Nu al een bikini gekocht!?

Leuk hoor! Hoop dat je hem straks nog past! Haha..

Ik heb nog niks geshopt.. Ik weet echt niet wat voor maat ik ga krijgen, dus ik zie het allemaal wel!

Bijna nog maar 2 maandjes voor jou!

Gaat best snel toch?

Liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.