Ga naar inhoud

Eva_V80 : 27 april 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een vraag. Ik vertrek 1 juli op vakantie en hou dus enorm van zonnen. Nu heeft de pc mij gezegd dat ik beter niet rechtstreeks in de zon kom met mijn borsten. (kans op infectie door de warmte) Maar ik heb dus ook geen zin om helemaal niet in de zon te komen. Zijn er nog mensen die op vakantie vertrekken. Ik dacht aan af en toe eens een verfrissend doekje ofzo.

En mag je eigenlijk al op je buik liggen (om te zonnen?) Dr. D'hondt heeft er wel iets over gezegd, maar ik ben het al helemaal vergeten.

Ik ben echt aan het denken aan een wissel. Ik vind het echt zo jammer dat mijn borsten aan de bovenkant geen volume hebben. Ik mis die bolling. Echt groter aan de zijkant hoeft het nu ook weer niet. Ik had beter een ander profile genomen. Maar ja...

Aan de andere kant ben ik bang voor een wissel. Ik heb een heel goed herstel gehad. Stel je voor dat het dan misloopt. Dan heb je daar weer spijt over.

Doeg ...

Hai Eva,

Dat heeft dr D'hondt ook tegen mij gezegd. Het is een natuurlijk proces dat er een ontsteking gaande is onder je huid,

dat is geen infectie, maar je lichaam verzet zich tegen iets onnatuurlijks en vecht er een beetje tegen.

Als je dit proces " verwarmd" door in de " zon te gaan liggen bakken" kun je dit proces verergeren/ versnellen.

Denk maar aan zwetende littekens....bacteriën etc.

Hij heeft als tip aangegeven om een natte handdoek op je borsten te leggen, of niet direct in de hete zon te gaan liggen " bakken" .

Ik ben net van vakantie terug.

Ik heb opgelost door niet te veel de hete zon op te zoeken, en heb continue mijn bikini / sportbh nat gehouden in de felle zon.

Van andere PC's die ik had bezocht tijdens mijn oriëntatie mocht ik een week later al op vakantie......

het is maar net wie je treft denk ik!

Liefs, Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Lizz en Eva... Als ik jullie beiden bezig hoor over een wissel val ik dus van mijn stoel he. Ik blijf erbij jullie vormen hier echt mijn top 2 en ook mijn ventje laat hier ontvallen dat hij ze (bijna) even mooi vindt dan de mijne. Maar uiteraard zijn jullie het die ze oke moeten vinden ...

Wat betreft het zonnen geeft Adinda idd de correcte uitleg en buikslapen (of zonnen) is voorlopig nog steeds uit den boze. Zonnebank werd door Bruno aangegeven dat het weer kon vanaf de vierde week en sauna werd om dezelfde reden (extreme warmte bevordert infecties) het eerste halfjaar afgeraden. Er is duidelijk een verschil wat betreft die adviezen van PC tot PC, maar ik ben van mening dat ik liever iets te lang wacht met bepaalde dingen dan dat ik er te snel mee begin en nadien spijt heb van de eventuele gevolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb sinds vorige week woensdag een BV ondergaan. Natrelle 410, anatomisch 280cc achter de borstspier.

Nu na een week komt bij mij de vraag: heb ik niet te weinig cc's genomen????

Ik krijg overal de reactie: "waar zitten die prothesen"???? 139.gif Als ik mijn sportbh aan heb en mn tshirt erover zie je bijna geen verschil met ervoor. Ik baal daar dus echt van hé. Toen ik die pasprothese pastte, leek ik echt een volle boezem te hebben, meer vond ik er echt over. Schelen die pasprotheses nou echt zoveel met de realiteit. Dat had hij dan ook wel eens mogen zeggen vind ik.

Mijn vraag is aan diegenen die ook ongeveer hetzelde van cc's hebben, kwamen jullie borsten nog een beetje naar voren toe? Ik hoop het echt wel hoor. Anders heb ik het bijna voor niets laten doen. Ze zijn wel stevig, dat wel. Maar ik twijfel echt of ik niet iets meer had moeten nemen. Of ze voor de spier laten plaatsen. spijt komt altijd achteraf hé.....

Groetjes

Ik snap denk ik best goed wat je bedoelt.

Ik weet niet welke cupmaat je had voor je operatie, maar ikzelf was zo plat dat ik dubbele vulling in mijn bh droeg.

Voor mijn operatie had ik op de gok een sportbh gekocht, 70C, deze paste precies over mijn bh met vulling heen, dus ik heb hem gedragen zodat ik een jurkje aan kon zonder dat de bandjes van mijn bh zichtbaar waren.

Na mijn operatie bleek deze bh te groot... ik heb nu een sportbh 70B aan...

Ik heb ook 280 cc gekregen, maar ik had weinig keus.

Ik kreeg mijn bv vergoed van het cz en de arts vond 315cc wel mooi op een mager lichaam, maar hij wilde het niet doen ofzo...

Ik heb nu ook spijt dat ik niet een beetje doorgedramd heb, dan had ik nu misschien de kleine C gehad waar ik op had gehoopt,

maar ik ben tevreden voor nu, aangezien ik niks had, en als straks na een jaar of 10 alles uitgerekt is kan ik denken aan een prothesewissel naar grotere protheses :)

Ik weet niet hoe simpel zo'n oplossing voor jou is, maar ik hoop dat je eraan uitkomt :)

heel veel sterkte nog!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Adinda : klopt ja, zo was het verteld idd. Zat er dus naast wat infectie betreft.

@ Mii : Dat ben ik idd, heb het weg gehaald ja, probeer af te kicken van het forum, maar dat lukt niet echt :4:

Waarom ik voor een wissel ga? Omdat ik het verschil té groot vind, en twijfel zelfs aan de anatomische prothesen, of ik nu achteraf toch voor ronde prothesen had moeten gaan.

( maar als er geen verschil geweest zou zijn, zou ik dat vast niet gedacht hebben, vind het hele boob gebeuren maar lastig )

@ Sendai : Lieve woorden, maar wat je zegt, ik moet ermee handelen. En op het moment geniet ik vooral van mn boobs wanneer ik kleding aan heb, en dat kan toch niet de bedoeling zijn, dan had ik het net zo goed bij 2 dubbele vullingen kunnen houden <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi oke heb ik toch de goede voor me!

Maar welk verschil vind je te groot?

Ja ronde prothesen heb je toch meer bolling bovenaan!

Ben je ook ontevreden over de grootte?

Heeft het er allemaal mee te maken dat je probeert af te kicken van t forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sendai, bedankt voor de peptalk.

Ooit denk ik ook wel, wees nu toch eens content met wat je gekregen hebt. Voor het zelfde geld was heel die operatie mislukt of met complicaties, ontstekingen enz... Maar ik ben iemand die streeft naar 'de perfectie'. En das een kwade eigenschap. Het is er vroeger bij mij thuis zo'n beetje ingestampt, niets was goed genoeg.

Lizz, ik heb ook spijt dat ik geen ronde genomen heb hoor. Ik vind dat veel mooier. Ik heb dat bij de pc aangekaart maar Bruno zei al metee:. Oooh nee, geen ronde. Is veel te nep. Dus moest ik ooit voor een wissel gaan zal ik wss al niet terug naar Tongeren gaan. Ergens zou ik dat wel jammer vinden want ik vind het nog steeds een hele goeie pc. Alleen jammer dat hij het bij vele dames zo 'klein' maakt. Ik vond dat het met de passessie ook veel boller kwam te staan. Ik had met 280cc echt een hele boezem. En niet zoals het nu is.

Onzeker meisje, ik wist niet dat een bv ooit vergoed werd? Hoe komt het dat hij geen 320cc wou plaatsen? Das toch jou beslissing. Ik denk dat ik dan toch nog ergens anders een consult zou plannen. Dus nu heb je een B als ik het goed begrijp.

Adinda, idd zo was het verhaal van die ontsteking door de zon. Pffff, ik ben net zo'n zonneklopper. Toch maar een beetje oppassen dan.

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eva, je moet idd doen waar je jezelf goed bij voelt, ik heb daarentegen jouw borsten uitgeprint en meegenomen als voorbeeld hoe ik ze dus heel graag zou willen. Vind ze echt prachtig!

Ergens ben ik ook wel bang hoor, dat ik verkeerde keuze maak, ik ben nl. juist na mijn consult vandaag teruggegaan van 280 naar 260cc omdat dat natuurlijker zou zijn.... en dan ben je weg en ga je alweer twijfelen, gek wordt ik ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sannetje, hihi mijn boobs zijn ineens beroemd. Ik zou persoonlijk niet te weinig nemen hoor. Je hoort bijna niemand klagen dat ze te groot zijn. Wel dat ze te klein zijn. En het kost handenvol geld.

Marisjuh, het had gewoon wat beter verdeelt moeten zijn hé....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannetje: Nou ik zou het weer terug draaien naar die 280CC of misschien juist nog wel meer!!!

In je bh met de prothesen erin lijkt het allemaal groot, maar je past het over je eigen borst heen!

Eenmaal erin is het veel kleiner.... En geloof me, later spijt hebben omdat ze te klein zijn, is echt heeel rot !!

Kijk maar hier naar wat sommige dames zeggen!!

Succes met je keus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik het zat was nog langer in de sportbh te lopen ( en mijn eindcontrole nog niet gehad heb) ben ik er dit weekend ook op uit getrokken om een

nieuwe bh aan te laten meten.....

Ben juist naar een speciaalzaak gegaan om goed opgemeten te worden.

Ik vertelde dat ik een C cup had "besteld" ...( 280cc)

Als ik zelf ( losjes) mijn omvang meet kom ik op 76 cm. Dus ik gaf aan een 75C.

Maar een 75 blijkt bleek steeds te groot te zijn. Mijn omvang is dus 70 voor een bh.

Zo kom je er ook achter altijd te grote bh's te hebben gekocht.....!

Een C cup te klein, een D cup te klein, dus een E cup ( Marie Jo en Aubade)

Ik ben nog naar de Triumpf , geweest, en naar de Hunkemoller, ook een 70E.

Ik heb nergens een push up gepast, wel met voorgevormde cups.

Voor zulke kleine borsten????!!!!

Slaat werkelijk nergens op!( maar is wel goed voor je ego)

Niet alle winkels verkopen een E, dus ik heb voor de korte tijd als tussenoplossing bij de HM een 75D

gekocht. Als ze echt " klaar" zijn over een paar weken ga ik wel weer terug naar de speciaalzaak!

Voorlopig ben ik happy met deze aankoop.

Eindelijk een oppepper na al die onzeker weken!

Na 7,5 week een plat decollete nu eindelijk een gevuld t'shirt!

He, he!

Zou ik dan ook nog eens tevreden worden over mijn nieuwe formaat?

Ik hoop dat dat de volgende stap is!

Het klopt dus echt, onzeker????=> ga een bh kopen!

Liefs Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adinda,

Geweldig dat je je er zo goed bij voelt. Ik heb een D, maar zo lijkt het niet als ik hem aan heb. Een c gaat niet rond mijn prothesen. Wat ik dan wel weer heb is dat je er weer achterin kijkt als ik voorover hang, tis niet mooi opgevuld vanboven zeg maar. Mooie bh gekocht trouwens, ziet er goed uit hoor meid!

Doei xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sannetje

Hoewel ik in eerste instantie 375 zou krijgen, heb ik vanwege dat eeuwige getwijfel de laatste week ook besloten om voor 'maar' 350 te gaan. Ik ben superhappy, vind mijn boobies perfect maar weet nu (10 weken PO) dat die 375 ook niet verkeerd geweest zou zijn.

@alle dames die vinden dat het toch wel meer had mogen zijn

Er zitten hier op het forum heel wat fans van Plovier en zijn voorliefde om grote boobies te creëeren. Niks mis mee, maar als dame met een 'kleiner' maatje ga je dan al snel twijfelen aan je eigen boobies. Hoewel ik supercontent ben met de mijne, denk ik soms na het zien van al die weldaad aan boobies ook wel eens dat ze precies nauwelijks groter zijn dan voor de BV. Tot ik dan mijn foto's van voor weer eens bekijk en alleen maar kan denken : Gut wat waren ze toen klein!!! We vergeten nog al gemakkelijk hoe 'slecht' het ooit was en spiegelen ons te vaak aan 'mooier' en 'beter'...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is hier ook wel een beetje het probleem hé. Je fixeert je op die 'dikke borsten' van Dr. Plovier. En bij sommige dames vind ik het echt ook wel mooi. Maar bij anderen is het er dan weer ver over.

Ik ben nog nooit zoveel met m'n tieten bezig geweest als na de bv.... haha:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sendai,

En dat is nou precies waarom ik erover denk af te moeten kicken van mijn dagelijkse bezoek aan dit forum!

Ik ben alleen maar aan het foto's kijken en vergelijken.

Het lijkt wel een verslaving! Terwijl ik tot na mijn operatie niet eens van dit forum afwist!

Zoals ik eerder in deze topic poste, doe je dat met wat je t meeste ziet, en dat zijn de trotse eigenaars van behoorlijk grote

(plovier) jongens.

Ik bekijk geloof ik meer borsten dan de gemiddelde man zou willen, ha, ha!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

[Hoi meid,

Ik ben ook bij dr Plovier 565 cc gekregen en nu.... 3 weken na po vind ik ze heel klein. Mijn man ook. Ik huil bijna elke dag. Ik wilde volleD hebben, maar niemand zit het verschil en bij lingeriezaak hebben ze gezegd dat ik op volle B, kleine C uitkom. Effe ballen, zeg. Met 565 CC!!!! Kan iemand dat geloven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt??? dat geloof ik bijna niet?

Heb je foto's ? anders zou ik teruggaan naar Plovier, zeggen dat dit niet de afspraak was..

Roosie op dit forum had ook zoiets.. ze heeft maar klein deel bij hoeven te betalen voor her operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog maar 3 weken po!!! zeker wachten tot 3 maanden kan niet gelover dat je met 565 maar een B/C hebt :blush: Roosie had met 375 een C dus gok dat je zeker op een D moet uitkomen geeft het wel de tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ninel,

Ik heb na 2 weken PO en na 1,5 maand PO nacontroles gehad en Dr. Plovier vroeg me telkens of ik tevreden was met het resultaat, heeft hij dit dan niet aan jou gevraagd? Welke cupmaat je wilde bekomen staat op papier dus ik zou het wel zeker melden.

Veel liefs Shaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik nu een 75 E en ze zeggen het zelfde ik zie niet dat je wat gedaan heb !!

past bij je en das het resultaat dat je wil

en je bent ook heel snel aan de bv gewend je moet is een oude bh pakken en die bij je houden

dan zie je het verschil wel weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt voor de steun. Ik moet na 6 weken een controle doen. Ga ergens in begin augustus ( na mijn vacantie) plannen. Hoop tot die tijd dat bij borsten gaan "indalen", maar niet veel slinken. Ik heb toen nog een liposuctie bij gedaan. Heb nog steeds pijn in mijn boobs en buik ( en rug, natuurlijk). Volgens de verpleegkundige mag na 4 weken bh en corset afgaan en kopen we;ke bh je maar wilt, zelfs beugel en puch-up. Ik heb alleen maar goede dingen over dr.Plovier gehoord en gelezen en zie dat hij mooie en grote boobjes bij iedereen plaatst. Ik hoop geen uitzondering zijn. Ga zometeen mijn foto`s plaatsen.

tot strakjes,

Ninel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.