Ga naar inhoud

Ongelijke borsten


Gast roxy

Aanbevolen berichten

hoi hoi dames ...

ik heb het al aan me pc gevraagt maar hij zei dat het nie nodig was heeft een van jullie er ervaring mee??

mijn linker borst is a en mijn rechter is b een cup verschil :139: ...

ik ben nu bang dat er verschil in blijft al zittte mijn proteses er in???

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Vaak worden er voor dit soort dingen twee verschillende grotes proteses gebruikt om het verschil zo goed als weg te halen.

Jou PC heeft jou boobs gezien neem ik aan en hij raad alsnog gewoon twee dezelfde proteses aan? Heeft hij gevraagd waarom hij die keuze heeft gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

hij zei dat het nie nodig was omdat als de protese er in zit het verschil nie te zien is..

hij heeft mijn borsten idd gezien twee keer zelfs..

hij zei dat ze het alleen dede{verschillende maten} bij borstkanker of andere grote verschillen in de borst?/?

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy ,

je foto's heb ik niet gezien omdat er een ww opstaat dat ik niet terug vind in je profiel .

Zelf vind ik het nogal vreemd dat je bij ongelijke borsten (qua cupgrootte) wél dezelfde protheses krijgt .

Moesten 't mijn borsten zijn ging ik voor een second opinion .

Aangezien je deze vraag hier stelt wil toch zeggen dat je zelf niet echt overtuigt bent .

Natuurlijk zijn we geen vakmensen en je chirurg wel , echter maar een rare reden die hij opgeeft .

Vraag me dan af wat die 'andere grote verschillen' dan wel mogen zijn , is een cupmaat verschil dan niet genoeg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Lastig hoor. Ik lees en hoor ook vaak dat de arts kiest voor 2 formaten protheses om dit op te lossen. Maar ik ben geen arts idd. Wellicht toch eerst nog gaan voor een second opinion?

Ik heb een heel ander probleem. Geen enkele borst is gelijk. Er zijn vrouwen met 2 verschillende maten borsten, zo heb ik dat mijn ene borst lager valt dan de ander...

Bij mij werd er dus niet gekozen voor 2 formaten protheses, maar dezelfde maat (anders zou mijn ene borst dus ook nog eens groter worden dan de ander. Nee, bij mij is het enkel mogelijk het verschil van anderhalve cm op te lossen door die ene borst te liften. Daar begin ik maar niet meer aan vanwege het litteken dat ik dan aan 1 kant zou krijgen en ik zojuist mijn prothesewissel al achter de rug heb.

Maar het blijft tobben he die borsten, hahaha...

Groetjes en succes! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lady s

pfff nou weet ik het nie meer ik ben zo onzeker aapie op dit gebied!!

hij vroeg aan mij me maat dus ik zei a hij zegt bou mevrouw u heeft een a en een b huh dagt ik zo das best een verschil dan..

nou krijg ik het nie uit me kop he ik zou ook denke dat er verschillende maten in moeten !!

ik moet over een klein maandje onder het mes zou ik het gewoon vragen als ik de chirurg zie voor me operatie ik wou het ook nog effe over de hoeveel heid cc hebben!!

wat raden jullie me aan ik bel hun zo vaak ik ben in hun ogen denk ik egt een zeik wijf..hihi..

liefs roxy :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch een andere hoeveelheid wil zou ik persoonlijk niet wachten met vragen tot je hem ziet.

Ik had zelf een licht verschil,al was het zoiezo al aa, maar verschil is er nu niet meer,en zit aan beide kanten 335 in.

Maar goed een hele cup maat is wel een groot verschil denk ik?

Als je je wat afvraagd gewoon weer bellen zou ik zeggen of mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een heel klein verschil (veel minder dan jij met a en b cup). Toch heeft de chirurg gekozen voor 265 en 285 cc. Het is heel gebruikelijk om een verschil in grootte op te heffen met protheses van verschillende omvang. Wat je niet kunt veranderen is de stand van borsten of verschillen in hoogte.

Zelf zou ik niet voor een chirurg kiezen die hier geen aandacht aan besteedt. Bij grotere borsten vallen verschillen nog veel meer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roxy,

Ik krijg het idee dat je niet helemaal tevreden bent met je pc en zijn advies. Als ik jou was zou ik toch nog een keer bij een andere kliniek en arts gaan praten.

Zeker als je een verschil hebt tussen twee borsten dat zo groot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben wel tevreden hor met mijn pc want ik heb al veel werk van hem gezien en dat vind ik egt geweldig..

alleen dat puntje knaagt aan mij maar die man zou toch wel weten wat ie doet??

ik ga wel van a naar mogelijke d!!!

ik zou nie naar een ander willen dat weet ik zeker maar mischien dan toch nog maar een second opinion..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roxy,

Ik heb net even je foto's gezien. En ze zijn helemaal niet lelijk hoor, het zijn juist mooie borsten. Alleen vind jij ze te klein. En wie van de dames hier niet. (de dames van de BVK niet meegeteld) We willen allemaal graag een maatje of twee meer.

Maar het verschil waar je het over hebt is wel duidelijk te zien.

Ik zou dat nog eens goed overleggen met je pc.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel hihi..

jah wel he ik heb ook een grote en een kleine tepel maar heb ook op 1 van mijn borsten een ooievaarsbeet{wijnvlek}

al vanaf mijn geboorten ik denk zelf dat die de groei van mijn borst heeft benadrukt ik weet dat natuurlijk nie zeker..

jah ik ga morgen maar weer belen denk ik..en mischien nog effe langs gaan dat hij ze nog eens ken bekijken,..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.