Ga naar inhoud

Lotte32 : 8 juli 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou, dat zit nog....ik heb de operatie uit moeten stellen.

Mijn dochter van 6 ligt nu al meer dan een week in het ziekenhuis en ze ligt er voorlopig nog wel even in (antibioticakuur intraveneus) dus een nieuwe datum geprikt: 8 juli!

Hopelijk gaat deze datum wel door.

Bedankt voor jullie berichtjes in ieder geval.

gr Lotte

Oei, wat erg voor je dochtertje! :( Hoop dat ze snel weer beter is!

Zal je titel effe aanpassen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Heb inmiddels een nieuwe afspraak achter de rug.

Vond dat er teveel tijd zat tussen het passen en de uiteindelijke operatie dus nog maar een tripje Den Haag gemaakt.

Waar ik eerst bang was dat ze te groot zouden worden was ik nu bang dat de maat die ik gekozen had (180 cc) niet te klein was. Dus nu heb ik 1 maatje groter gekozen (200cc)

Heb vannacht alleen een droom gehad dat ik wakker werd met enorme memmen en mijn man die naast mijn bed stond met 4 tassen in zijn handen vol met de allerleukste schoenen/laarzen.

Je begrijpt; van het een werd ik superhysterisch en van het ander superblij. Was alleen toch een beetje teleurgesteld toen ik echt wakker werd; geen tassen en de operatie nog niet achter de rug..

Want daar zie ik dus wel tegenop. Niet de pijn en zo. Als ik de verhalen van andere meiden lees (vullingen van 400 cc zijn niets) moet de pijn best meevallen. Alleen die band en die BH!

Vier weken een band en 2 weken dag en nacht een BH die best strak zit. En dat in de zomer..wordt dus even afzien..brrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar zal haar pc echt wel ervaring mee hebben. Ik vroeg me dat ook af, maar dr Nio vertelde dat ze dit al jaren weten, het verlies is ongeveer 20cc en dat calculeren ze al in. Feitelijk pas je bv 240cc terwijl ze zeggen dat het 260cc is. Dit omdat een prothese van 260cc dual-plane hetzelfde effect geeft als 240 in je bh met passen. Ik heb dus 240cc gepast en ga met 260cc dual-plane daarop uitkomen. Ik dacht echter dat ik ook echt 260cc had gepast omdat ze dat vertelden en toen kwam hij dus met dit verhaal, dat je feitelijk iets minder past.

Lijkt me heel mooi worden hoor meis! als jij niet perse een grotere cup wilt maar gewoon mooie volle borsten, zou ik zeker niet teveel doen, en gewoon afgaan op je arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.