Ga naar inhoud

Lotte32 : 8 juli 2011 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

zat net allerlei topics te lezen over vrouwen die een borstvergroting ondergaan hebben en dacht; de reacties zijn zo lief en informatief, dat zou ook wat voor mij zijn dus bij deze!

Ik heb na heel lang nadenken besloten voor een borstvullende operatie.

Er gaat 180 cc in, niet zo heel veel in vergelijking bij andere vrouwen maar ik wil dan ook geen grotere 'meisjes' maar vollere. Nu is het zo dat ik de boel vul met voorgevormde BH's. Telkens als ik me uitkleed dan werd ik verdrietig :103: van het beeld in de spiegel en na een paar emmers vol tranen was mijn man het zat en stelde voor een keertje te gaan praten met een PC (dacht echt dat dat een persoonlijke coach was :66: )

Dr Koopmann is een zakelijke man die goed begreep wat ik wilde. Deed eerst 220 in mijn vers aangeschafte sportbh van de Hema maar toen ik keek in de spiegel had ik het idee dat mijn 'mevrouwen' eerst de kamer in kwamen en daarna ik.

Nu mag ik de 26ste onder het mes. Ik hoop een week eerder geholpen te worden want ik zit in het onderwijs en dan heb ik na de operatie nog 2 weken vrij.

Genoeg informatie hoop ik, in ieder geval genoeg zenuwen!

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

Ik heb 9 april een consult bij dr Koopmann. Spannend allemaal!

Hoe lang zat er bij jou tussen je consult en je operatiedatum? Ik kan niet meer wachten nml...En hadden ze daar een pas bh of moet ik er zelf een meenemen zonder vulling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte ,

heel herkenbaar dat 'wow'efect als ze die kipfilets in je bh proppen maar grootte went snel :rolleyes:

Fijn dat je relatief snel onder het mes kan . Enja 2 weken vrij is altijd beter dan eentje natuurlijk . Krijg je ze voor de spier geplaatst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten bij mij 7 weken tussen het gesprek en DE datum dus nog redelijk snel.

Ik heb zelf een BH mee moeten nemen. Er werd mij aangeraden een sportBH van de Hema mee te nemen. Zachte stof, stevige band.

Daar werden de pasprothesen ingestopt.

Wel raar idee hoor dat er iemand anders aan mijn borsten zat dan mijn man ;)

De methode die bij mij gebruikt wordt is dualplane. Daar heeft hij zelf al 25 jaar ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bij dr koopman ben je idd aan het goede adres, besef wel dat 180 cc niet groot is.

Ik weet niet welke maat je nu hebt en of je kinderen hebt maar 4000 euro is wel een hoop geld voor een beetje opvulling.

Het is jammer als je straks spijt hebt en net iets meer had gewilt, natuurlijk is dit je eigen keuze :rolleyes:

Iig veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cerise,

ik heb nu een ieniemini cupje B en hoop na afloop een volle B cup te hebben. Ik wil ook niet groter, ben zelf slank tot mager, en vind voor mezelf een B cup voldoende. Ik heb 2 kindjes, een jongen van 2 en een meisje van 6.

Ik ben klaar met kinderen en vind dat ik nu aan de beurt ben.

Zorg goed voor mijn lijf met voeding en sport en zit weer redelijk strak in mijn velletje alleen die borsten hé...

Keken die maar wat meer naar de zon dan naar de grond :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh , dan worden ze bij jou dual plane geplaatst , net als bij mij .

Hopelijk heb je meer dan een week want over 't algemeen is dit herstel wel iets lastiger .

Heb zelf best heftig herstel gehad maar dat is voor iedereen anders natuurlijk , bij jou gaat er dan ook niet zovéél bij in waardoor je huid minder moet oprekken maar desalnietemin wordt er toch in je borstspier gesneden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

7 wkn is redelijk snel. Maar was dat de eerstvolgende datum die beschikbaar was of kwam deze datum voor jou goed uit? Ik hoop dat ik wel wat eerder geholpen kan worden, anders zitten we al in juni en dan staat toch echt het strandweer voor de deur. Denk niet dat het er mooi uit ziet met pas gedane borsten in een bikini. Moet nog 2 weken wachten voor ik de datum krijg, kijk er echt naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotte,

Ik zie bijna mezelf in jouw verhaal. Mijn operatie staat 22 april gepland bij dokter Koopmann en zit ook in het onderwijs. Ik heb dan 2 weken vrij en kan ik hopelijk genoeg rusten... Bij mij paste hij in eerste instantie 240cc en ik schrok daar ook van! Wat een memmen! Daarna paste hij ook nog 300cc... Maar dat is mij echt te groot denk ik. Over een kleine 5 weken is het zover en nog steeds heb ik twijfels over het aantal cc. Het ene moment denk ik: 't zal toch niet te groot worden hè?! En het andere moment denk ik: Straks valt het nog klein uit en krijg ik spijt (dat lees ik hier zo vaak op het forum)..! Ik word af en toe een beetje gek van mezelf! Haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 220 cc vond ik zelf te groot omdat ik alleen de volheid weer terug wil en geen grotere hoef.

Wat het strandweer betreft; ik hoorde dat je de eerste 3 weken sowieso nergens zin in hebt maar denk dat dat ook zal liggen aan het aantal cc's wat ze erin stoppen.

Ben nog steeds in discussie met mezelf. Gek word ik ervan!

Het varieert van 'je gaat toch niet snijden in een gezond lichaam en wat als het tegenvalt of, erger nog, kapselvorming! Maar ook de andere kant zit regelmatig in mijn hoofd; ik heb hard gewerkt om mijn lijf weer terug te krijgen, het lijkt me zo erg om over 10 jaar te denken; Had ik maar.....

AAAAAAAGH! Maar goed zoals mijn man graag zegt; alles zal recht kommen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb 23 jaar gelden een bv gehad bij dr Koopman,helaas weet ik niet wat erin is gegaan,wel dat ik toen ook vondt dat ze niet te groot mochten,ik denk dat er iets van 150cc in zit.

In de galerij staan 2 fotos van mn borsten zoals ze nu zijn,volgende week krijg ik een wissel.

Groetjes,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van de week informatie gekregen en de vragenlijst voor de narcose.

Begin nu wel zenuwachtig te worden. Vooral voor de naweeen van de narcose. Was de vorige keer zo megamisselijk geworden en zou het vervelend vinden als dat nnu weer zou gebeuren.

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lotte,

Heeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes morgen! Ik ben heel benieuwd naar je resultaat, aangezien ik ook ongeveer gekregen heb wat jij zult krijgen (nl 200cc). Hoop dat je nog lekker slaapt vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat zit nog....ik heb de operatie uit moeten stellen.

Mijn dochter van 6 ligt nu al meer dan een week in het ziekenhuis en ze ligt er voorlopig nog wel even in (antibioticakuur intraveneus) dus een nieuwe datum geprikt: 8 juli!

Hopelijk gaat deze datum wel door.

Bedankt voor jullie berichtjes in ieder geval.

gr Lotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.