Ga naar inhoud

Sportbh's


Gast Liesjemulti83

Aanbevolen berichten

Gast Liesjemulti83

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties !! Nog een weekje en het is zover ! Ik ben echt zoooooooo ontzettend zenuwachtig , heb vannacht weer een nachtmerrie gehad over misvormde borsten ;o) !!!

Ivm die sportbh. Waar kan je zoiets halen en wat voor iets moet dat zijn want ik draag dat nooit.

Ik zag daarstraks eentje van Nike, 70 euro !!!!

Is dat nergens goedkoper en zijn er speciale die beter of niet beter zitten ??

Ik krijg 245 CC anatomisch, wat een grote B tot kleine C zal zijn, welke maat zou ik dan nemen ???

Groetjes , het zorgenkindje ;o)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Tri-action van Triumph gekocht.

Die zat lekker en was er ook in maat 70D.

Deze was 26 euro en dat is voor een merk niet eens zo gek, volgens mij kostte de sportbh van Hunkemoller ook 25 euro en die was er niet eens in mijn maat.

Ik hoor ook goede verhalen over Hema, maar ook daar geldt, ze hebben geen 70D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er een van de kliniek,vond hem niet fijn heb er toen zelf Hema sport bh's voor ZWARE sporten bijgehaald daar erg tevreden over.

Heb je in zwart en wit voor 13 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een heel assortiment aan sport bh's:

1) bij de 1 is de omvang te groot (hunkemuller) en ik vind deze ook niet lekker zitten op het litteken die ik in de huidplooi heb,

2) bij de ander is de cupmaat te klein (70 C, Tri-action van Triumph) en

3) heb ik dus een grotere cupmaat 70 D gekocht van de Tri-action van Triumph.

4) Dan heb ik er ook nog 1 van Fila (70 C) en deze zit heel mooi. Bestel hem niet bij underfashion.nl want daar duurt het 2,5 week voordat hij binnen is. Voordeel van de Fila is dat de sluiting aan de voorzijde zit.

In het begin dacht ik ook dat mijn omvang groter was, dat was ook zo maar dat trekt heel snel weer weg.

Ik heb een 270 gr prothese die dual plane geplaatst is.

Bij dual plane verlies je ook nog ongeveer 10 % van het aantal cc's. Ik weet niet hoe hij bij jou geplaatst wordt?? Als hij op de borstspier geplaatst wordt kan je denk ik wel uitgaan van dezelfde cupmaat als bij mij.

Mijn advies is in ieder geval, houdt gewoon je huidige omvang aan bij het kopen van een sportbh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC zei dat ik een grote C, kleine D moest verwachten, wat van BH zou ik dan moeten halen? Want mn borstjes (klinkt nu zo leuk in de oren :P) zullen nog wel redelijk opgezwollen zijn maar ik weet niet of ik dan een D of C moet halen. Alletwee lijkt me een beetje overdreven, kan ik er straks één weggooien ;). Ik krijg er één aangemeten in het ziekenhuis maar wil er één zelf kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook mijn sportbh van de kliniek en heb daar de eerste week genoeg aan gehad. Toen ik me goed genoeg voelde om op pad te gaan ben ik diverse winkels afgegaan om te passen. Het verschilt nl. zoveel per merk. Ik persoonlijk zou niets kopen vooraf. Dit is vaak zonde van het geld.

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Melissa,

Hou er rekening mee dat je de eerste twee a drie weken na je borstverkleining echt niet in staat bent tot het passen van bh's! 3 redenen: 1. je kunt je armen niet optimaal bewegen en teveel beweging doet echt veel pijn, 2. je uitwendige en inwendige wonden zijn nog heel kwetsbaar, 3. De eerste weken ben je na een half uurtje boodschappen doen al helemaal knock out! Hou er ook rekening mee dat je door je beperkte beweegruimte niet in staat bent om een bh op je rug vast te maken.

Ik zou je aanraden om twee bh's bij de kliniek te kopen. Ze zijn weliswaar duurder, maar dan wordt de maat aangemeten en heb je wel twee goede bh's. Ik heb ook twee speciale bh's bij de kliniek gekocht (a €50 per stuk) die ik waarschijnlijk nu nooit meer aan zal hebben. Veel geld, maar borsten die goed helen en goede steun krijgen zijn echt onbetaalbaar! Zeker bij een borstverkleining zijn goede stevige sportbh's de eerste weken een must, omdat anders je hele borst naar beneden zakt naar waar het deel is weggehaald. Geloof me, dat wil je niet!

Mocht je echt per se zelf een bh willen kopen raad ik je aan een bh in een D cup te kopen. Door de zwelling zijn je borsten de eerste 4 weken zowiezo nog groter en te strak zit niet fijn en is slecht voor je inwendige wonden. Verder is het bij een sportbh niet zo heel erg als hij een maatje groter is, omdat er geen beugel in zit. Hij sluit dan alleen wat hoger op je borst. Verder als een PC c/d cup zegt wordt het meestal een d cup (zie het borstverkleining operatie verslagen topic). De triumph tri-action is een goede stevige sportbh, met een brede onderrand. Dat is wel prettig ivm de littekens.

Vraag anders de ander bvk dames ook nog ff om raad. Iedereen heeft andere ervaringen :P.

groetjes Annemieke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik ben er ook nog niet helemaal uit, dit heb ik net ook al gevraagd in het algemene informatie BVK gedeelte.. Ik kan wel iets inschatten wat het wordt, maar je weet t natuurlijk nooit zeker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Vraag het even na bij Annita en Miep, zij hebben van te voren ook sportbh's moeten kopen. Ik heb 'm in de kliniek aangemeten gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Hoi Dames,

Even een vraagje ik wil graag een andere sport-bh kopen, maar nu ben ik 3 wkn geleden nog geopereerd aan een bvk.

Nu is mijn vraag of de fila atletica impact 4 een goede is? Ook ivm de wonden onder mijn borsten het moet natuurlijk niet gaan irriteren? Heeft iemand ervaring met deze bh?

Andere tips zijn ook welkom, graag wel iets met voorsluiting en geen beugels mag nog niet.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Die 2 de die op de fotootjes staan heb ik ook. Bedoel die witte van Tri-action? Alleen moet ik zeggen dat ik er niet echt tevreden over ben. Maar ik denk dat dat komt doordat ik nog geen bvk heb ondergaan en mijn borsten dus nog slap zijn. Ik kan sowieso niet met die bh gaan hardlopen dat is echt een ramp.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.