Ga naar inhoud

Divine : 28 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ik wou mijzelf voorstellen bij het voorstel forum maar toen las ik als je al een operatiedatum heb moet je naar operatie verslagen, dus vandaar... Ik zal mij even voorstellen: ben 25 jaar en moeder van een zoontje van 9 maanden. Ik heb mij nooit echt bezig gehouden met borsten want die heb ik altijd gehad gewoon een C-cup. Tijdens mijn zwangerschap werden mijn borsten voller maar ik bleef op een C, na de bevalling had ik ineens een E-cup WOW. Hahaha dat was leuk! Maar na 3 maanden stopte ik met de borstvoeding en ineens zag ik mijn borsten langzaam verdwijnen. Uiteindelijk hield ik een lege B-cup over.

Toen werd het niet meer leuk... het past niet bij mij ik was het helemaal niet gewend en het ergste vind ik, dat truitjes niet meer leuk zitten. Ik wil niet eens op vakantie gaan zonder borsten, is toch erg! Mijn vriend zegt dat het niet nodig is... Maar volgens mij zeggen ze dat allemaal tot zij het resultaat zien!

Anyway midden februari dacht ik het wordt straks mooi weer wat moet ik dan aan doen???? Toen besloot ik om serieus na te denken over een borstvergroting. Ik ging op zoek naar informatie over borstvergroting en kwam steeds vaker op deze site terecht en begon verhalen te lezen. Een borstvergroting in Nederland viel sowieso af want ik vind het hier belachelijk duur. Elke keer wanneer ik op het forum kwam kijken, kwam en komt dr. Plovier steeds voorbij. Ik lees alleen maar positieve verhalen over hem en dat vond ik wel heel belangrijk. Kan niks negatiefs over hem vinden. Maar ik kon zijn werk niet beoordelen behalve via de website van Be-clinic. Toevallig was een vriendin van mij een keer ingelogd op deze site en kon ik via haar account de foto's in de galerij bekijken. De resultaten die ik kon zien, waren voor mij doorslaggevend. Ik pakte direct mijn telefoon en belde voor een consult bij Dr. Plovier. Op 11 maart ben ik op consult geweest en alles was duidelijk en toen kon ik een afspraak inplannen. De eerstvolgende datum was 16 mei..... Ik zei is er dan pas een plek ze zei ja sorry rond deze periode is het altijd erg druk. Ik zei oohw nee dat komt niet goed uit want een maand later is mijn zoontje jarig en ik moet ook nog alles regelen voor zijn verjaardag. Toen had ze het over een wachtlijst zei ik prima. Toen vroeg ik nog even hoe groot de kans is dat er een plekje vrijkomt. Ze vertelde dat dat wel eens gebeurt en dat er vanochtend ook een annulering binnen was gekomen. Ik vroeg meteen is die plek nog beschikbaar en voor wanneer. Ze antwoordde ja maar ze vind dat best wel snel misschien had ik nog wat bedenktijd nodig. Ik zei nee hoor ik ben 100% zeker en mijn datum werd ineens 28 maart!!!!!!!!!!!

Wel een beetje laat met een profiel aanmaken maar nu heb ik eindelijk de tijd gevonden en ben benieuwd! Want het is bijna zover, kan niet wachten!!

Maar een vraag over de pijn... want dr Plovier zei dat ik hem ga vervloeken de eerste dagen. Aan wat voor pijn moet ik denken... En voor de dames met kinderen is het te vergelijken met stuwing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Divine,

Welkom hier op het Borstenforum :101:

En niets dan lof over dr. Plovier hier op het forum :14:

Wat jammer dat je borsten zo geslonken zijn na de borstvoeding en wat goed dat je al zo snel geholpen kan worden :35:

Ik heb geen kinderen gehad en ook geen dual-plane-plaatsing dus daar kan ik je helaas niet mee helpen...

Hoeveel cc ga je krijgen?

Veel plezier hier op het forum!

En succes met het aftellen :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Divine,

Welkom! :D

Dat heb je goed gelezen dat je meteen een operatieverslag mocht openen!:35:

Goh, wat moet dat teleurstellend zijn om van een E-cup plots naar een lege B te gaan, kan me goed voorstellen dat je daar niet gelukkig van word. Wat spannend dat je al zo snel aan de beurt kan! :104: Hoef je ook niet te lang in de zenuwen te zitten! :101:

Heb zelf geen kinderen, maar heb wel al die vergelijking gelezen van die stuwing, voor de rest moet je denk ik rekening houden met zware spierpijn. Maar dit is ook weer voor iedereen anders, voor de ene is het ondraaglijk en voor de andere valt het best mee. Gewoon uit gaan van het ergste dan kan het alleen maar meevallen! :) Na een dag of 3 begint het in ieder geval steeds beter te gaan, en de pijn vergeet je ook snel weer als je eenmaal kunt gaan genieten van het resultaat! :wub:

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier naar je operatie!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Divine!

Wat fijn voor je dat je zo snel terecht kunt! Ik word 4 april geopereerd en zit al vanaf januari te wachten!

Nu heb je ook geen tijd om te gaan twijfelen enzo haha.

Hoeveel CC krijg je, en op welke maat wil je uitkomen?

Nog maar een paar daagjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ja ik ben wel blij dat ik zo snel terecht kan vaak als je je consult heb gehad wil je heeeel graag. Dr. Plovier had het over 400cc. Hij vroeg ook aan mij waar ik zelf aan zit te denken... Ik zei nou een D zou ik wel mooi vinden en hij zei dat kan wel ja. Daar ben ik wel blij mee dat dat in ieder geval mogelijk is. Hij zei niet welk profiel dus heb ik daar wel even naar gevraagd. Hij zei hij gaat uit van medium want dat vind hij toch net even wat natuurlijk. Hij zei dat ik mij helemaal niet moet druk maken over welk profiel dat moet ik helemaal aan hem overlaten en dat het dan helemaal goed komt.

Nou daar vertrouw ik maar op.

@ Kiki: Jij hebt dus ook 400cc. Wat was de reden dat er bij jou voor high profile is gekozen?

@ Eefje: Hahaha ja ik kan beter van het ergste uitgaan... Stuwing was ook heel erg! Ik ga even rondkijken op het forum als ik daar nog iets over kan lezen.

@ Esther24: 4 april is ook bijna!!! Spannend. Jij krijgt 450cc, waar wil jij op uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik krijg 450 CC. Ik zei dat ik iig een D wilde hebben. Ik ben lang (1,78) dus hij zei dat ik dat zéker kon hebben.

Hij vertelde idd dat hij het liefst met medium profiel werkt.

Ik moet nog ruim 2 weken wachten, het is wel snel gegaan.

Voor de zomer zijn we helemaal klaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Divine,

Bij mij is voor high profile gekozen, omdat ik helemaal geen vulling aan de bovenkant van mijn borst (boven m'n tepel) had...

Dus nu is dat meer dan goed gekomen :14:

Nog een weekje en dan is het zover :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw zeg! welkom op het forum divine!

Wat goed dat je zo snel al een bv kan laten doen!!

ik zelf ben 1 dag na jou aan de beurt!

dat is al snel he al over 7 dagen meid!!

Wat ga je doen? hoeveel cc? welke cup wil je?

wat voor merk, welke snede? ik wil alles weten leuk zeg :D

Ik kijk uit naar je verslag en foto's!

Suc6 ;) liefsssss! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaaiii April

is bijna zoverrrr hahaha spannend! Voor jou ook pff voor je t weet is t voor jou dinsdag!

Maar ja dus ik wil graag een D! Hij zei dat dat zeker wel past en dat t mooi zal staan dusss daar gaan we vanuit. Maar moet nog wel foto's meenemen hoe ik een cup D zie en wat ik mooi vind.

Hij had t over 400cc denk dat het wel voldoende zal zijn. Ben zelf ook nie zo groot... 1.63 en 54 kilo ben echt benieuwd. Hij zei alleen nie welk merk wel de twee genoemd waar hij mee werkt. Maar miss is dat afhankelijk van hoeveelheid cc in combinatie met t profiel... Want hij zei wel dat ik t profiel aan hem moest overlaten dus ik denk dat hij op dat moment gaat kijken wat beter past medium of high... Ja en de snede gewoon borstplooi dat wist ik eigenlijk al gelijk.

En jij gaat lekker groot mooi hoor! Als je er toch voor betaald doe je het gelijk goed toch ahaha

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai girls ff snel met me bb... Morgen verslag via laptop. Moet wel zeggen dat t toch ietwat pijn doet poeee weet soms gren houding aan te nemen.

Maar nu komt t ik schrom er zelf oom van. Mnr plovier heeft mij 515cc sebbin gegeven wowww. Ik zei nog voor ik wegging u weet zeker dat t een D is of wordt, zegt hij ja hoor zeker is heel mooi geworden blabla dus ben benieuwd! Want ik was niet plat ik had wel klein beetje hahaha oow god. Hoop gauw fotos te plaatsen ook van before.

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi divine...van harte gelfeliciteerd met je nieuwe boobs...wow 515 cc gaat zeker mooi boobs geven ...( zeker bij plovier..hihihi ben zelf ook door hem geholpen..hoe is het met de pijn?..heb je al gespiekt hoe ze eruit zien ?....ik wens jou in ieder geval een heel goed herstel....laat nu die zomer maar komen ...nou jezelf nog inhouden met shoppen hihihi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.