Ga naar inhoud

Divine : 28 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Eoe zeg, dat is heel wat anders als de 400 die hij adviseerde.

Heb je zelf om zoveel gevraagd?

Ik hen erg benieuwd naar je foto's want ik moet as donderdG en krijg 350 cc. Ik heb nu een a/b cup en krijg het vóór de spier.

Ik denk dat het te weinig is, ik ben niet slank en heb omtrek van 80, weegt 70kg eh ben 168cm.

Hopelijk kan er nog wat bij......

Hoe voel je je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi meiden,

hier eindelijk mijn verslagje...

Nou 28 maart 2011 mijn wekker ging om 5:00 want toen mocht ik nog wat eten maar ik had echt geen zin om uit bed te stappen dus dan maar niet eten en ging nog even verder slapen. 6 uur eruit want wilde tussen 7 en half 8 de deur uit (moest daar om 10:00 zijn). Alles ging goed, tas ingepakt wat te eten, zoontje fles gegeven aangekleed zodat tante hem alleen maar naar de creche hoefde te brengen.

Uiteindelijk half 8 de deur uit. Ik rij op de heenweg en mijn vriend terugweg. Lekker rustig was het op de weg, had ik niet verwacht. Volgens de Tomtom zou ik een uur te vroeg zijn... Nou ja ook goed. Maar toen aangekomen in Belgie werd het druk op de weg. Richting Brussel helemaal heb in totaal ong een uur in de file gestaan. Was tien minuutjes te laat maar was geen enkel probleem.

Bij de balie ingevulde vragenlijst afgegeven en het bedrag betaald en werd ik naar mijn kamer gebracht. Heel mooi allemaal, luxe enz. Ik mocht mijn kleren uitdoen en dan zou dokter Plovier langskomen. Zo gezegd zo gedaan en even later kwam hij binnen. Hij heeft een paar foto's genomen en wat getekend en toen vroeg hij naar de foto's. Ik had ze niet afgedrukt maar op usb. Nou dat was geen enkel probleem hij zou de foto's even bekijken. En toen kwam hij weer terug. Zij hij ik heb gezien wat je wilt en hij herkende een foto van mij was me borst tijdens de borstvoeding haha (zal ik ook nog erop plaatsen). Hij vroeg of ik dat wilde toen zei ik nou wel wat kleiner want dat was echt een rechtstaande volle E ik wil een D en niet groter en mag wel beetje een hang hebben hoeft niet zo stijf te staan. Zei hij geen probleem komt in orde. Even later kwam de anesthesist mijn vragenlijst doornemen was niet nodig alles was nee, dus ook snel klaar. Zou ze kijken als alles in orde is en dan zou ze mij weer komen halen. Toen kwam ze weer en zei nog even me bril moet af. Toen dacht ik ooh shit mijn tongpiercing, die ook even uitgedaan. En toen ging mijn vriend naar beneden en ik zeg tegen de anesthesist u moet mij echt even begeleiden want ik heb normaal lenzen in en mijn ogen zijn echt slecht hahaha.

Toen was ik daar herkende ik Valerie haar stem (herkende haar natuurlijk niet zonder bril) en zij hielp mij even om te gaan liggen. En vroeg nog hoe het met de kleine gaat en of ik nog wat heb kunnen regelen... heel leuk en aardig. Ik weet nog dat ik daar lag en vroeg toen naar de profiel want k was dat toch weer vergeten te vragen nadat Plovier de fotos had bekeken. Toen zei Valerie ze denkt wel high profiel want ik ben niet echt breed en wil aardig wat cc. Nou dat dacht ik al maar zocht even bevestiging. Kreeg een prik iin mijn arm, viel ook wel mee en alles wat daarna kwam weet ik niet meer er werd nog tegen mij gesproken maar ik ben alles vergeten. Ik weet nog wel toen dat maskertje kwam dat ik een hoestaanval kreeg en dacht dat ik doodging want t leek alsof ik begon te stikken... heel vreemd.

En toen was ik wakker lag op de kamer. Ze kwamen nog even langs om te zeggen dat alles goed is gegaan en dat het dus 515cc is geworden. Het drong op dat moment nog niet tot mij door. Ging verder lekker chips eten, beetje cola gedronken had geen trek in brood. Ik was ook hyper ofzo wilde direct weg. Het begon beetje te draaien dus bleef even rustig liggen en misschien na 20min ben ik mij gaan aankleden lukte goed en toen liepen wij naar beneden. Daar was dokter Plovier ook en ik kreeg een kaartje in me handen met Sebbin en 515cc toen drong het tot mij door en ik zei nog tegen Plovier 515??????!!!! U weet zeker dat het een D word he. Zei hij ja zeker echt waar ben tevreden. Nou daar gaan we dan maar vanuit he hahaha alleen geloof ik het nog niet hoor. Maar goed. Zal proberen morgen de foto's erop te zetten spannenddddd.

Toen op de terugweg reden we langs rotterdam want mijn vriend moest nog wat inleveren op school maar dat duurde even ik viel nog in slaap in de auto. En toen begon het opeens pijn te doen niet echt pijn het was nog te doen. Maar toen bij de bochten, hobbels alles voelde ik... ik dacht dat ik gek werd.... Toen heb ik eindelijk mijn medicijnen kunnen halen en toen ging het wel weer. Opstaan en liggen was wel lastig en pijnlijk maar dat gaat beetje bij beetje. De eerste nacht ging ook wel het doet wel pijn als ik dan lang heb gelegen (dus zo een nacht) en dan op moet staan dan voel ik het wel even. Maar verder gaat het steeds beter. Maar ik moet toegeven 1e dag was echt een HELLLLL.

Maar volgende dag ging het alweer... maak zelf me boterhammen en drinken alles is binnen handbereik, zelf naar de wc en verder niet forceren. Maar nu vraag ik mij af is dat een probleem? Of is het de bedoeling dat je 24/7 plat lig en zo nu en dan gaat plassen? Ik moet namelijk ook trappen lopen in mijn huis en dat doe ik ook gewoon zo min mogelijk natuurlijk.

Ben vandaag ook even in de douche gestapt was heeeeeeeeeeeeel benieuwd en O MY GOD vind ze nu al groot hahahaha dus ben benieuwd wat mij te wachten staat. Want meestal lees ik ja ze worden nog groter nou ik hoop van mij niet hoor hahah of misschie moet ik gewoon even wennen dat er weer een voorgevel zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Divine, gefeliciteerd!! Foto's zien er goed uit, als dat straks lekker op z'n plek zit, helemaal wauw! Je hoeft echt niet de hele dag op je bed te liggen hoor, doen wat je lichaam je toelaat (behalve drukke dingen en tillen enzo). Je zou zelfs een wandelingetje kunnen maken, maar ik vond het gebonk op de straat zelfs na een paar dagen al vervelend. Hou je taai en een goed herstel!! lekker zo weinig mogelijk doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai divine wat een prachtige boobs heb jij zeg ze zijn idd groooooooot. maar erg mooi

en het is niet erg wat je doet zolang je lichaam je niet terug trekt. ik heb na 1 week ook erg veel gedaan maar tot zo ver dan. heel veel succes in je herstelperiode. en eerlijk denk ik dat je wel op een f zult uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Divine,

Leuk verslag om te lezen :D

En je foto's zien er goed uit :136:

Bij iedereen valt het aantal cc's anders uit, dus dat zul je nog braaf af moeten wachten :38:

Laat je lekker in de watten leggen :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen....

bedankt voor jullie complimentjes en lieve woorden.

Hier even weer een verslag van mij.

Heb ook een kleine hier in huis van 9 maanden dus dat is ook wel druk! Maar goed het is nu dag 9 en ben al zo gewend. Pijn is oook zo goed als weg... had sinds vorige week woensdag geen pijnstiller meer nodig. Heel blij want ik werd ook slaperig van die tramadol!!! Ik wil al zoveel doen meot mij echt proberen in te houden, dus dat probeer ik ook wel.

Ben ook heel blij met mij borsten maaaaaaaaaaar ik ben zo bang dat ze TE GROOT worden. Ik wou max een D maar hoe het er nu uitziet en dat de meeste zeggen dat gaat nog wel een beetje groeien zit ik straks op een E/F dat hoop ik dus echt niet!!! Hahaha zo groot ben ik zelf niet eens dus dat is echt too much. Maja zoals velen zeggen vertrouw op dr Plovier hij weet wel wat hij doet haha dus daar ga ik maar vanuit. Denk dat ik vanaf nu dan ook maar ga meten zo heb ik een beter beeld als ze nou wel of niet groeien.

Ook beginnen ze al wat zachter te worden dat is ook wel fijn!

En is het nou zo dat ik dus maandag mijn hechtingen bij de huisarts eruit kan laten halen? En dan mag ik direct smeren?

Wanneer mag je nou weer op je zij slapen... want ik betrap mijzelf soms dat ik een beetje schuin lig en dan denk ik kut en ga weer op mijn rug.

Ik wou gisteren eigenlijk weer beginnen met werken maar ik dacht achteraf nee dat is wel heel erg snel... dus heb mij lekker ziek gemeld want op het werk weten ze het ook niet. Ik ga donderdag weer beginnen ben er eigenlijk wel weer aan toe. Ben dat thuis zitten wel zat.

En nog een hele belangrijke vraag daar denk ik nu pas aan. Ik keek een keer naar gewoon mooier en daar was een dame die een borstverkleining onderging en zij vertelde dat ze van onder maat S heeft en van boven door haar borsten op een L zit.... Nu vraag ik mij af hebben jullie daar al iets van gemerkt meiden? Dat je bijv sommige truitjes niet meer in je maat kan dragen en vanwege je borsten een grotere maat moet kopen?? Want als ik een struik truitje koop moet hij bij mijn buik/middel ook wel aan mijn lichaam sluiten maar nu met veeeeeeel grotere borsten denk ik dat dat straks misschien een probleem wordt dat het of het een of het ander is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Divine,

Wat fijn dat het zo goed gaat, ik had dat gelukkig ook. En ik had ook de kliniek nog even gebeld met de vraag of ik al op mijn zij mocht slapen en dat mocht gewoon, dus lekker doen! Je andere vrag kan ik nog niet beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met t-shirts en tops valt dat nogal mee > al zijn prints soms een beetje té opgerekt ...

Met blousjes/hemdjes is dat voor mij nu wel een probleem of er moet véél stretch inzitten . Ofwel idd te los aan de buik (heb smalle taille) ofwel staan de knoopjes 'open' ter hoogte van de boobs .

Andere borsten = andere probs :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik sliep na 10 dagen al voorzichtig weer op mijn zij..

had het rugslapen echt helemaal gehad!

als het geen pijn doet mag het volgens dr.plovier!

ik zou je hechtingen gewoon even bij de huisarts eruit laten halen,

als je wondjes helemaal dichtzijn mag je gaan smeren

zou t gewoon eve vragen als je je draadjes eruit laat halen

ik moest toen nog een paar dagen wachten omdat er nog een klein beetje open was.

over je kleren tja, heb bij sommige kleding wel gemerkt dat ik een grotere maat nodig heb..

maar veel truitjes koop ik ook gewoon nog in S hoor, geen probleem!

past nog prima, het is maar net hoe ie valt denk ik..

en over je boobs, die grootte went uiteindelijk wel hoor!!

je zult zien dat je zo snel went aan je boobs.. t belangrijkste is dat je ze mooi vind toch?

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Divine,

Wat fijn dat je al helemaal pijnvrij bent en al weer toe bent aan je werk :35:

Op mijn zij slapen doe ik pas weer sinds de 2de week volgens mij en dan kreeg ik nog wat steekjes in m'n borsten.

Maar daarvoor ging ik ook al schuin liggen met een kussentje in m'n rug, want ik was het rugslapen ook zo zat :29:

En ik had heel veel shirtjes maat M en 38, maar sommige zijn nu wat korter dan voorheen...

Ze vallen niet meer over m'n broekriem, maar nog net op de broekrand en met m'n armen in de lucht heb ik dan een naveltruitje...

Die doe ik dus weg :rolleyes:

Als ze van stretch-stof zijn is er geen probleem, tenzij er dus een print op gedrukt is... Die rekt dan wat uit (net als wat B-cupje schreef)

Sommige zomerjurkjes en topjes met voorgevormde cups pas ik nu niet meer <_<

Dus die doe ik ook weg...

Maar dat is weer een reden om nieuwe te gaan shoppen :14:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.