Ga naar inhoud

zwanger na een bv


bloodelf

Aanbevolen berichten

Nou daar was ik ook weer eens na een lange tijd. Ik heb nu eigenlijk een vraag voor die een bv hebben gehad en daarna nog zwanger zijn geworden? Ik ben nu zwanger en dat was niet geheel de bedoeling en ban ook bang dat ik straks voor niet mijn boobs heb laten vergroten. Ik zit nu op maat H. Ik ben bijna 7 weken zwanger. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je maar geen zorgen,ik ben na een BV ook zwanger geworden en bij mij zijn ze daarna altijd nog geslonken naar de orspronkelijke grootte.

En denk je aan borstvoeding?Bij mij was dit nooit een probleem,heb 3 kinderen gevoed en mijn bv zat daarbij nooit in de weg.

Gefeliciteerd trouwens, jee dat wordt een groot gezin straks he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid :116:

Wat lief nog een kleintje!

Ik denk dat dit bij iedereen heel verschillend is, maar komt helemaal goed hoor!

Geniet jij maar van je zwangerschap, hihi wauw cup H

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@finimal ik zou wel graag bv willen geven maar ben dus bang dat ze dan helemaal uitrekken. maar jij hebt dat gewoon gedaan dan? Maar welke cub had je. Ik heb nu met de bv een 75G en nu zit ik op 75H als ik ga voeden zullen ze nog wel een maar groter worden. :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,ikzelf zou me daarom niet tegen laten houden,ze worden er inderdaad groter van,maar dit is maar tijdelijk.

De meerwaarde zou voor mij toch echt wel opwegen tegen flesvoeding,maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Ik heb wat fotos in de galerij staan onder'mijn boobs',daar kun je zien dat ze maar iets zijn gaan hangen na de bv ik denk dat dit anders ook wel gebeurd was,gewoon omdat je wat ouder wordt(ben nu 43).

Ik heb dus 3 keer gevoed zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden

Ik heb gezocht op zwanger na bv en vond dit gesprek!

Top

Want ik heb 6 weken geleden mijn bv gehad, en niet gepland maar ik en mijn vriend krijgen ineens heel erg de kriebels voor een kleine,we willen augustuss stoppen met de pil, nou ja nuva ring.

Nu zit ik met me borsten,ook omdat ze er nog zo pril in zitten

Zou het kwast kunnen?

Iemand misschien dit ook al zo vroeg na de bv mee gemaakt?

Maak me een beetje zorgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de tijd zal het leren. Ik kan nog niet zeggen hoe het er allemaal uit gaat zien na de zwangerschap. Ik heb indergeval echt grote tieten nu.. Ik zit ondertussen op 75H 80G.. Ik heb nu ook wel erg last van mijn rug... Bh's zitten nu ook niet lekker met die kut beugels. pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nee ik heb geen last van de protheses. Maar wel last van de zwaarte want ze gaan meer hangen. Doordat ze erg dicht op elkaar zitten gaat het erg zweten en dat voelt niet echt lekker aan. :( Als je protheses heb gaan je boobs meer omhoog nu zakken ze dus. Ik ban zo bang hoe ze er straks uit zullen zien. Nja in principe moet je toch elke 10 jaar onder het mens om je bosten goed te houden ook voor je gezondheid. dan heb ik nog 8 jaar dan hahahaha.. Als het echt te dramatisch is kan ik beter maar alvast gaan sparen.. We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met gaan ze omhoog? en zakken ze?

Pff ben wel heel benieuwd hoor! Over aantal jaartjes zou ik ook graag kindjes willen maar om dan gelijk weer onder het mes te gaan :blush: Zou het liefste wel 20 jaar met deze willen doen hihi

Lijkt me wel heel vervelend het gewicht en zweten tussen je boobs.. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst na de bv gaan ze door de protheses strakker staan en zijn ze voller en dan heb ik indergeval geen last van die plooi. Dus waar ze de insisie maken waar de prothese ingaat duwt die tiet naar beneden. Ik heb totaal geen last van het litteken maar het is erg vervelend. Maar ja niet alleen mijn boobs zijn nu natuurlijk groter.... ALLES....... pff ik ben ook al flink, SHIT wat aangekomen. Ik heb een pens alsof ik een maand of 6 zwanger ben. Ja ja klaag klaag, hahaha. Oo zwanger zijn is niet leuk... Ja het is ook niet de eerste maar de vijfde en dat merk ik ook wel aan mijn lijf en TIETEN natuurlijk. Beugels kan ik nu echt niet verdragen en draag nu van die stomme topjes maar ja dat zit nu wel lekker dus doe ik dat maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah meid hihi! Hoelang ben je nu zwanger?

Jee de 5de al hihi :blush:

Snao dat beugels nu helemaal niet lekker zitten draag maar lekker tops hoor je bent maar 1 x zwanger dus zo mag je je ook voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.