Ga naar inhoud

Protheses na explantatie


bloodelf

Aanbevolen berichten

15 jaar hebben deze protheses er in gezeten. Zien er niet heel best meer uit. Na 3 MRI's te hebben gehad was alleen kapselvorming te zien. Zoals duidelijk, is de kleur ook niet best. Ze waren ooit wit en nu gewoon geel. Ook de slijtage plekken zijn duidelijk zichtbaar. Ook vind ik het vreemd dat er op de protheses staat 450cc en na wegen zijn ze beide 477cc. Ook de structuur en vorm zijn ook volledig veranderd. Het zijn Mentor prothes. Zou graag nog eea willen schrijven maar ben nog niet helemaal topfit. Mijn operatie was 7 maart. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je je nog niet lekker voelt is wel logisch, het is ook niet niks! Over het gewicht snap ik ook niet helemaal, ze lijken toch wel flink gelekt te hebben. Ik had een prothese wissel na kapselverwijdering twee weken geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Sian zei:

Dat je je nog niet lekker voelt is wel logisch, het is ook niet niks! Over het gewicht snap ik ook niet helemaal, ze lijken toch wel flink gelekt te hebben. Ik had een prothese wissel na kapselverwijdering twee weken geleden.

Ohh dat is ook nog niet lang geleden. Ik heb een explantatie, lift en wel met nieuwe protheses. Ik kon het toch niet om zonder te doen. Ik heb nu Motiva en 300 cc. Zou het kunnen dat deze protheses die destijds van Diana Gabriels geplaatst zijn gewoon afgekeurde zijn? Ze staat er om bekend natuurlijk niet volgens wet en regelgeving te werken. Destijds was ook nog geen registratieplicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar zeg je wat, wie weet idd zijn het geen goede geweest, ik heb het toentertijd ook via bemiddeling van Gabriels het laten doen. De mijne waren gescheurd en erg zwetend en kleverig. Nu heb ik ook Motiva 475cc. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb er eentje open gemaakt en het is één en al smurrie wat er in zit. Aangezien ze op scheuren stonden zoals natuurlijk te zien is is het goed ze er uit zijn. Hoewel ik natuurlijk al jaren klachten had wist ik ondanks dat ze "goed" waren dat helemaal niet zo was. Nu weet ik wel dat deze er na 10 jaar uit gaan en er ook geen nieuwe meer ingaan. 

 

Ja en wat betreft de protheses van Gabriels heb daar nu al zoveel over gesproken. Kapot of niet maar wel echt extreme klachten. Ik denk oprecht dat ze ons gewoon over de datum  of afgekeurde heeft aangemeten. Ook haar prachtige praatjes die mij hebben doen overhalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.