Ga naar inhoud

5 maart BV operatie


Mas123

Aanbevolen berichten

Dag allemaal! Na heel lang er over na gedacht te hebben, eind vorig jaar de knoop doorgehakt. Nog een klein weekje wachten en dan is het zover. De zenuwen beginnen nu af en toe wat omhoog te borrelen.

Zijn er nog meer dames die op of rond 5 maart geopereerd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Mas,

 

Ik ben de 11 aan de beurt. 
Na twee zwangerschappen en jarenlang niet meer naar beneden gekeken te hebben uit schaamte wist ik dat ik er iets aan moest gaan doen.

Enige wat ik wil is dat ze weer gevuld zijn (nu lege B75) en dat hoop ik met 295cc mentor xtra te creëren. 
Ik ga bij Boerhaave en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al bijna dus!!!

Hier ook twee kids.. en daarna werd het minder en minder.. van 75 b naar leeg... 

Me vrouwelijk voelen... is wel verdwenen ja... ruime truien en mega pushup bh's...

Ik ga naar Faceland, dr Arjan Damen. 

Wel iets meer cc... motiva 525 demi.

Mijn borstbreedte is ruim 14 cm, dus werd automatisch meer cc.. 

Na al mijn hele leven niet blij te zijn geweest met mijn voorgevel, wordt dat nu eindelijk verbeterd..!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ronde protheses straks met wat meer projectie om vooral aan de bovenkant volume te creëren.

Ik vond de pas sessie vrij snel gaan; ik kreeg 250cc en daarna 350cc aangemeten waarbij de 350 te groot leken. Althans voor mijzelf dan. Dus op die manier op de tussenliggende 295cc uitgekomen. Maar hoe dat er dan straks uitziet… geen idee. 
Ik heb zoveel borstenfotos bekeken hier op het forum om te vergelijken, kan geen tiet meer zien 😝

Ben je al aan het voorbereiden op de operatie? Ik heb nagedacht over makkelijke maaltijden en m’n servies staat nu in een bovenkeukenkastje dus dat moet even lager zodat ik m’n armen niet hoef te strekken straks. Ik heb de eerste week vrij genomen van mijn kantoorbaan met 100 procent mogelijkheid tot thuiswerken dus de week erop alleen vanuit huis werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meerdere keren gepast wegens omstandigheden.. 1 keer het beginconsult en daarna bij de chirurg. Daarna weer een keer bij de vervangende chirurg. Was niet mijn keuze maar ja... Bij de verschillemde chirurgen kwam dezelfde maat uit,  en daar ben ik dus ook bij gebleven. Ik ben zelf 1.75 m dus het is natuurlijk uitziend. 

Ik heb 2 weken vrijgenomen. Ik wilde 1 maar heb mezelf even een extra weekje niet werken en hersteltijd gegund. Mijn man heeft die periode zorgverlof genomen, dus ik hoef ook echt niks te doen wat ik niet wil of kan.  Nu is het een keer mijn tijd.. haha..

Qua voorbereiding.. veel gelezen, ook op dit forum en sinds vorige week gestart met vitamine C, B12 en zink en magnesium.  Dat doen heel veel niet volgens mij, maar ik zet max in.... 

Fijn dat je thuis kan werken! Dat scheelt al enorm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dacht al dat je mentor bedoelde hoor!

Ik ben alleenstaand en de kinderen zijn de eerste week bij hun vader dus hoop ook echt dat ik na een week weer redelijk mijzelf ben. Ze zijn al 8 en 10 dus ik hoef ze gelukkig niet te tillen 😁

Ik slik ook vitamine C en sport zoveel mogelijk nu zodat ik zo fit mogelijk de operatie onderga. 
Heb er echt zin in! Laat je t.z.t. weten hier hoe het gegaan is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kinderen zijn van dezelfde leeftijd! Na een week is het ergste naar wat ik begreep wel redelijk voorbij. Lekker dat je die week even voor jezelf hebt. En daarna lukt het wel! En ze kunnen vast wel wat helpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag!! En een spoedig herstel gewenst.

ik sluit hier graag even aan. Ben afgelopen woensdag opnieuw geopereerd (prothesewissel) na een ‘mislukte’ borstvergroting vorig jaar april. 
vorig jaar had ik ook de mentor xtra 295cc rond laten plaatsen. Al snel werd duidelijk dat er iets niet klopte. De protheses hadden teveel ruimte in mijn borst (tijdens borstvoeding/stuwing/zwangerschap grotere borsten gehad dan dat ik toen met protheses had. Veel volume verlies gehad na zwangerschap en gewichtsverlies) waardoor ze een beetje onderuit leken te schuiven en het leek op bottoming out. Maar achteraf bleken de protheses te smal ook, miste zo’n twee centimeter aan elke kant en had een enorme landingsbaan tussen mijn borsten. Daar bovenop ook nog flink rimpelvorming ondanks dual plane. Maar dat ze wat verzakten en ze niet ‘strak in het velletje zaten’ maakte natuurlijk ook meer rimpeling mogelijk. 
al met al toen besloten dat ik over wilde stappen naar motiva (want minder rimpels door andere gel schijnt) en dus uiteindelijk besloten op motiva round (niet ergonomix want had ook geen volume bovenpool meer) 475 demi. Klinkt echt enorm tegenover 295cc, maar qua projectie is het bijna hetzelfde gebleven en de cc’s zijn echt de breedte in gegaan waar ze ook echt nodig waren. Ik ben nu dus 6 dagen po en wat ik tot nu toe zie bevalt me goed. Ik lijk eindelijk wat decolleté te hebben en ze passen nog net bij mijn bouw. Groter zouden ze niet moeten zijn. Wel hoop ik dat ze niet teveel gaan zakken want qua positie zitten ze nu perfect achter de tepel. Dat volume moet niet te ver naar beneden gaan zakken want dan heb ik hetzelfde probleem als de vorige keer maar dan groter 😅

maar alsnog ben ik tot nu toe veel blijer met wat ik zie tegenover na de vorige operatie. Ik ben dus nog wel angstig dat het over een paar maanden weer kut blijkt te zijn maar laten we positief blijven! Het herstel valt me enorm mee. Waar ik de vorige keer na twee weken nog aan de Max pijnstilling zat, ben ik er nu al twee dagen vanaf. Hoogstens paracetamol in de ochtend en verder niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Rweissie, wat fijn dat je nu tevreden bent en je herstel ook soepel verloopt.

Weet je ook waarom het in eerste gemist werd dat de protheses niet breed genoeg zouden zijn? Ben je bij dezelfde arts opnieuw geopereerd of besloten elders te gaan zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is van tevoren natuurlijk gemeten en daaruit is toen die maat protheses gekomen. Maar omdat ze dus groter geweest vroeger dan erna met de eerste protheses, was er alsnog ruimte over in de huid. Of er een meet fout of een inschattingsfout is gemaakt (voorsituatie was nl bekend) of pure pech, geen idee 🤷🏻‍♀️ ben uiteindelijk wel door dezelfde chirurg geholpen. Hij werkt normaal alleen met mentor, maar heeft speciaal voor mij gezorgd dat hun kliniek aan motiva kon komen (duurde een eeuwigheid wel maar dat terzijde). Hij kwam ook nog financieel tegemoet en het is ondanks hoe het gelopen is wel een kundige chirurg. Vond het logisch om iemand ook de kans te geven om een fout/complicatie te herstellen. Nu vooral hopen dat het ook goed is/blijft! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voornamelijk omdat ik begrepen had dat motiva minder zou rimpelen door een ander soort gel. Had zoiets van als ik dan toch opnieuw onder het mes ga, wil ik ook het gevoel hebben dat er alles aan gedaan is om beide problemen aan te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladies. Gister D Day gehad. Weinig last gehad direct na de operatie. De autorit ging ook goed. Na het eten werden ze snel hard als ik iets deed en begon ik ze te voelen. Lekker op tijd mn bed in gegaan met pijnstilling.

Tip! Test je slaapplek eerst goed uit. Ik had het lala getest en je kan dus niet bewegen na die operatie zonder pijn. Dus toen nog kussen hoger- lager leggen was niet fijn.. 

Toen alles goed lag goed geslapen.

Nu dag 1 PO. Geen pijn als ik me rustig hou en enorm strak en hard alles. 

Mag dus niet klagen!

Hoe ging en gaat het bij jou Rweisie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je pijn zo mee valt!! Dat was bij mij de eerste keer wel anders hoor. En inderdaad, die slaapplek testen is wel een goede. Hopelijk zet je herstel zich zo vlot voort! 
 

hier gaat dat nu ook wel prima. Ik voel wel vanalles, maar het is echt prima te doen. Mag vanaf vandaag de borstband af laten en dat voelt echt als een bevrijding. Maar heb me wel voorgenomen om hem ‘s nachts nog wel om te laten een paar dagen. Voelt toch wel wat steviger en veiliger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen borstband. Alleen de strakke bh.... 

Ik heb een zwangerschapskussen gekocht en lig daar helemaal in opgesloten. Lig dus netjes op mn rug en kan geen kant op.

Ik hoop dat het elke dag wat beter gaat. Morgen proberen een klein stukje te lopen buiten. Vandaag alleen in huis en in de tuin wat op en neer gelopen. 

Fijn dat je nu minder last hebt dan de vorige keer..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa ik hoop volgende week net als jij zulke positieve ervaringen te kunnen delen hier! Had toevallig laatst de BV van Nienke Plas gekeken waarbij ze dus een nabloeding had 🤪 dus ik ben alweer extra alert op wat er allemaal mis kan gaan.

Maar toch heb ik er wel vertrouwen in.

Hoe voelt het nu? Kan je goed zelfstandig van de bank/bed komen? Kun je wel iets zelf doen, broodje smeren oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.