Ga naar inhoud

Worden er nog meer dames geopereerd rond januari ?


Saar157

Aanbevolen berichten

Ik ben nu een week po. Borstvergroting en buikwandcorrectie omdat ik veel was afgevallen. Heb heel veel pijn gehad maar nu is het te doen. Vind ze net als Saar erg lelijk en ook mega...

Hoop dat het nog bijtrekt.

Buik vind ik prachtig. 

Heb nu erg veel pijn in mijn rug en schouders en hele nare hoofdpijn. Ik denk door het slapen op mijn rug. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2024 om 12:38, Ennetje zei:

Ik ben nu een week po. Borstvergroting en buikwandcorrectie omdat ik veel was afgevallen. Heb heel veel pijn gehad maar nu is het te doen. Vind ze net als Saar erg lelijk en ook mega...

Hoop dat het nog bijtrekt.

Buik vind ik prachtig. 

Heb nu erg veel pijn in mijn rug en schouders en hele nare hoofdpijn. Ik denk door het slapen op mijn rug. 

 

Hi Ennetje,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent .. rotgevoel is dat he ? 
Wel heel fijn dat je blij bent over je buik ! Doet dat erg pijn qua napijn ?  Pijn je rug kan komen doordat je een slechte slaaphouding hebt hoor , had ik ook maar word wel beter na 2 weken , dus hoop voor jou ook . Had je ook een lift of alleen bv ? 
 

Liefs saar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had borstvergroting alleen. Geen lift. En nog een buikwandcorrectie. 

Ik zag hier ergens een foto collage die me wel heeft gerustgesteld. Was fimpje op youtube met het hele proces van drop en fluff. 

Dus ik ben al minder gestresst. 

Vannacht een half uurtje op mijn zij kunnen liggen...zo heerlijk!

Die buikwandcorrectie heb ik echt bijna geen pijn van. Het trekt wel. Maar niks in vergelijking met bv.

Groetjes Ennetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zien ze er ook nog raar uit. Keiharde bal bovenop. Vooral links doet het erg pijn nog steeds. Ze hebben zo n rare vorm dat ik alleen maar wijde dingen aan kan. Ik kan al wel weer een beetje op mijn zij slapen. Heb ontdekt dat dat kan met een heel zacht kussen. Zo een die niet goed ondersteuning geeft. Gek genoeg wil dat juist het best. Snachts word ik vaak wakker en dan zijn ze knoeperdje hard. Nou goed...het valt me nog niet mee allemaal...😬

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.