Ga naar inhoud

Worden er nog meer dames geopereerd rond januari ?


Saar157

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Mijn operatie gaat 18 dec zijn als de anesthesist goed keuring geeft . Ben vorige week pas bij de pc geweest en mag met de spoed ertussen door krijg nu 485 B-LITE of 540 B-LITE dat bekijken ze tijdens de ingreep en vind het nu ook echt spannend het betreft een wissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is zeer goed gegaan heb eigenlijk 1 dag wat pijn gehad maar onder controle gekregen met paracetamol en daarna niks meer noemenswaardig. Het was dan wel een prothese wissen met capselvorming verwijderen. Ben wel erg blauw onder mijn borsten maar tot nu toe gaat het heel goed en zien ze er mooi uit

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
On 11/28/2023 at 2:22 PM, Saar157 said:

Hi , 

18 januari staat mijn Borstlift met prothese en ooglidcorrectie gepland . 
de zenuwen gieren door mn lijf ! 
Ben benieuwd of er meer dames zijn rond die tijd met of een vergroting of een geplande lift ?


Liefs ,

 

Saar

Hoi Saai!

 

Kom net je berichtje tegen. Inmiddels ben je geopereerd. Hoe gaat het herstel tot nu toe? Al blij met het resultaat?

Ik ben 18 januari geopereerd, explantatie met lift. Het herstel gaat prima. Nog wel erg last van zwelling. Inmiddels 9 dagen po 😊

 

Groetjes Regenboog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Regenboog88 said:

Hoi Saai!

 

Kom net je berichtje tegen. Inmiddels ben je geopereerd. Hoe gaat het herstel tot nu toe? Al blij met het resultaat?

Ik ben 18 januari geopereerd, explantatie met lift. Het herstel gaat prima. Nog wel erg last van zwelling. Inmiddels 9 dagen po 😊

 

Groetjes Regenboog

Sorry! Ik bedoel natuurlijk Saar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2023 om 18:11, toon zei:

Het is zeer goed gegaan heb eigenlijk 1 dag wat pijn gehad maar onder controle gekregen met paracetamol en daarna niks meer noemenswaardig. Het was dan wel een prothese wissen met capselvorming verwijderen. Ben wel erg blauw onder mijn borsten maar tot nu toe gaat het heel goed en zien ze er mooi uit

Hoe gaat het nu met je? Ik mag over 3 dagen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2024 om 10:54, Regenboog88 zei:

Hoi Saai!

 

Kom net je berichtje tegen. Inmiddels ben je geopereerd. Hoe gaat het herstel tot nu toe? Al blij met het resultaat?

Ik ben 18 januari geopereerd, explantatie met lift. Het herstel gaat prima. Nog wel erg last van zwelling. Inmiddels 9 dagen po 😊

 

Groetjes Regenboog

Hi Regenboog,

En hoe is het gegaan ? Voelt het gek ineens zonder implantaten ? 
Hier is de operatie goed gegaan , ik heb een lift mét implantaten en een ooglidcorrectie gehad .  
Ik ben er alleen (nog) niet zo blij mee helaas , ik vind de vorm echt niet mooi en alhoewel mn oude borsten natuurlijk hingen vond ik ze qua vorm mooier dan nu . 
En ik heb zelfs dezelfde bh maat als voorheen en wilde wel een maatje groter ..  

 

Nu ben ik pas 10 dagen p.o dus misschien moet ik gewoon geduld hebben betreft de vorm . Maar groter gaan ze iig niet meer worden .. ☹️

 

liefs , Saar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Saar157 said:

Hi Regenboog,

En hoe is het gegaan ? Voelt het gek ineens zonder implantaten ? 
Hier is de operatie goed gegaan , ik heb een lift mét implantaten en een ooglidcorrectie gehad .  
Ik ben er alleen (nog) niet zo blij mee helaas , ik vind de vorm echt niet mooi en alhoewel mn oude borsten natuurlijk hingen vond ik ze qua vorm mooier dan nu . 
En ik heb zelfs dezelfde bh maat als voorheen en wilde wel een maatje groter ..  

 

Nu ben ik pas 10 dagen p.o dus misschien moet ik gewoon geduld hebben betreft de vorm . Maar groter gaan ze iig niet meer worden .. ☹️

 

liefs , Saar 

Hoi Saar,

 

Wat vervelend dat je nog niet blij bent met het resultaat! Maar de komende weken zal alles nog veranderen hoor! De prothesen zitten nu waarschijnlijk nog hoog en zullen gaan zakken, maar daar gaat best wel wat tijd overheen. Misschien dat de cupmaat dan ook nog veranderd? Ik hoop in elk geval dat je er straks blij mee bent!

Moet je binnenkort ook terug voor een controle? Dan kunnen ze je er vast meer over vertellen.

Is de ooglidcorrectie goed bevallen?

 

Bij mij voelt het niet gek zonder implantaten. Integendeel. Ik kan nog niet zoveel zien, want er zitten nog ontzettend veel pleisters op. Aankomende woensdag zal dat allemaal verwijderd worden! Nog steeds ontzettend veel zwelling bovenin en op het borstbeen 🙁

 

liefs regenboog

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Katotje01 zei:

Hoe gaat het nu met je? Ik mag over 3 dagen

 

Het gaat super goed en ben zeer tevreden hoe het gegaan is en met mijn borsten, ze zijn nu mooier en natuurlijker ze zijn ook wat voller terwijl de cc maar 45 cc meer is denk zelf dat dat ligt dat er nu extra high profil gezet is . Heb nu ook gewone bh aan en ook dat zit goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Saar157 zei:

Hi Katotje,

Oh spannend ! Wat ga je doen ? Ik heb hierboven kort beschreven hoe het ging .

 

Liefs , Saar 

Wat balen dat je er (nog) niet blij mee bent, Dat ik ook mijn grootste angst.. Mag ik met je meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Katotje01 zei:

Wat balen dat je er (nog) niet blij mee bent, Dat ik ook mijn grootste angst.. Mag ik met je meekijken?

Ik krijg woensdag een vergroting, mar weet nog niet wat en hoe, dat hoor ik dinsdag. Maar ik heb nu theezakjes..;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Katotje01 zei:

Ik krijg woensdag een vergroting, mar weet nog niet wat en hoe, dat hoor ik dinsdag. Maar ik heb nu theezakjes..;)

Oh wat spannend. Ik heb wat foto’s toegevoegd  , maar niet openbaar . Hoe krijg ik je in m’n album ? Niet schrikken van de blauwe plekken en littekens hè . 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Katotje01 zei:

Ik krijg woensdag een vergroting, mar weet nog niet wat en hoe, dat hoor ik dinsdag. Maar ik heb nu theezakjes..;)

Weet je al hoeveel cc je krijgt? En alleen bv of ook een lift ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, toon zei:

Het gaat super goed en ben zeer tevreden hoe het gegaan is en met mijn borsten, ze zijn nu mooier en natuurlijker ze zijn ook wat voller terwijl de cc maar 45 cc meer is denk zelf dat dat ligt dat er nu extra high profil gezet is . Heb nu ook gewone bh aan en ook dat zit goed 

Wat fijn ! ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Regenboog88 zei:

Hoi Saar,

 

Wat vervelend dat je nog niet blij bent met het resultaat! Maar de komende weken zal alles nog veranderen hoor! De prothesen zitten nu waarschijnlijk nog hoog en zullen gaan zakken, maar daar gaat best wel wat tijd overheen. Misschien dat de cupmaat dan ook nog veranderd? Ik hoop in elk geval dat je er straks blij mee bent!

Moet je binnenkort ook terug voor een controle? Dan kunnen ze je er vast meer over vertellen.

Is de ooglidcorrectie goed bevallen?

 

Bij mij voelt het niet gek zonder implantaten. Integendeel. Ik kan nog niet zoveel zien, want er zitten nog ontzettend veel pleisters op. Aankomende woensdag zal dat allemaal verwijderd worden! Nog steeds ontzettend veel zwelling bovenin en op het borstbeen 🙁

 

liefs regenboog

Ja maandag op controle . Iedereen zegt dat ik gewoon geduld moet hebben . Maar daar worden ze niet groter van 😒

Fijn dat de explantatie goed bevallen is . De ooglidcorrectie heelt wel goed maar voelt voor m’n gevoel nog gezwollen en links zie ik wat wazig , maar daar heb ik wel vertrouwen in. 
 

liefs , Saar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe ik in jouw album kom. Ik ben net bij de pc geweest. Hij zegt dat het riskant is zonder lift omdat er dan huid/borst onder het implantaat zichtbaal blijft als het ware. Dan hangt er dus wat onder.... Hij wil het wel proberen maar zegt dat ik dan 80% kans heb dat ik over 6 maanden alsnog voor een lift moet terugkomen.

Wie ken dit? Misschien @bestboobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Katotje01 zei:

Ik weet niet hoe ik in jouw album kom. Ik ben net bij de pc geweest. Hij zegt dat het riskant is zonder lift omdat er dan huid/borst onder het implantaat zichtbaal blijft als het ware. Dan hangt er dus wat onder.... Hij wil het wel proberen maar zegt dat ik dan 80% kans heb dat ik over 6 maanden alsnog voor een lift moet terugkomen.

Wie ken dit? Misschien @bestboobies?

 Dat zei mijn chirurg ook , zonder lift zou ik het waterval effect hebben  . En over zes maanden wil je echt niet nog een keer terug 😖

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.