Ga naar inhoud

Na explantatie meerdere lipofilling operaties


roze_cupcake

Aanbevolen berichten

Weer een update , ik heb nu in totaal vier behandelingen gehad om mijn borsten weer helemaal zacht en soepel te krijgen.

Het gaat heel langzaam helaas maar ik ben wel heel blij met de behandelingen! 

Ook heb ik inmiddels gevraagd aan mijn chirurg of er een vijfde lipofilling mogelijk is (uiteraard eerst mijn vierde laten doen;)).

En ja dat is mogelijk! Ik dacht het ergens al maar toch vond ik dat natuurlijk heel fijn om te horen.

Het is bij lipofilling sowieso gelukkig mogelijk om veel operaties te doen zodat men echt uiteindelijk de gewenste borstgrootte kan krijgen!

Helaas zitten mijn borsten zo vol met fybromen ( samengeklonterd vocht wat zich vertaald in harde stukken in de borsten), dat mijn chirurg denkt dat ik echt nog veel behandelingen nodig ga hebben om dat weg te krijgen. Pas als mijn borsten weer echt soepel zijn mag ik de volgende operatie in, wat misschien zou kunnen betekenen dat ik mijn vierde operatie na in totaal langer dan een half jaar kan ondergaan. We gaan het zien, ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Mijn vochtophoping plekken worden steeds zachter gelukkig! Al duurt het wel lang hoor, het kost maanden..

Als er nog restjes vocht in zitten kan mijn chirurg die los maken maar het merendeel vocht moet echt wel weg zijn voordat er geopereerd kan worden.

Ik ben dankbaar voor mijn oedeem behandelingen en ga daar uiteraard trouw mee door.

Dan hoop ik dat ik over een paar maanden ongeveer mijn vierde lipofilling operatie kan hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Weer even een update, mijn borsten zijn nu denk ik voor iets meer van de helft weer helemaal zacht! Er zitten zeker nog harde stukken opgehoopt vocht in (wat klinkt dat vies haha) maar volgens mij zijn ze verder nog nooit van mijn leven zo zacht geweest haha! Ik ben steeds blijer. Goede hoop voor dat er groen licht gegeven word voor de datum van mijn volgende operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels controle gehad voor mijn lymfoedeem in mijn borsten. Geen goed nieuws. Ik kan, in plaats van over ongeveer een maand, pas (voor mij is het pas) over drie maanden geopereerd worden, daar er nog veel teveel vocht in mijn borsten zit vooral. Ik zit er even doorheen. Eerst had ik die lelijke knik in mijn borsten, die pas na drie lipofillings wegging/bleef, nu al maanden en maanden lang vochtverhardingen in mijn borsten. Wanneer krijg ik normale borsten? Zoals zoveel vrouwen hebben? Sorry ik laat mij even gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid ja ik snap dat je ervan baalt je doet er ook alles aan om het goed te laten verlopen als ik alles zo terug lees. Toch wil ik je wel even zeggen dat ik jou borsten enorm mooi vind geworden en groot ook, dat verwacht je niet na lipofilling dat het z’on natuurlijke en grote maat teweeg kan brengen en die knik is gelukkig nu wel weg. Echt waar ze zijn al heel mooi! Die vochtverhardingen zijn ook niet fijn lijkt me, nog even geduld hebben ook al is dat moeilijk, weet er alles van….☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een korte update. Aangezien het zou kunnen dat ik nog teveel vocht dus verhardingen heb in mijn borsten, zal mijn vierde lipofilling operatie niet plaatsvinden in juni. Dat zal ergens na de zomer worden. De klap was niet super groot, omdat ik daar al aan had gedacht. Het blijft wel balen natuurlijk. Maar het gaat wel, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.