Ga naar inhoud

Na explantatie meerdere lipofilling operaties


roze_cupcake

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb in het verleden mijn siliconen laten verwijderen. Omdat ik nauwelijks borsten overhad daarna, en ik een hele diepe knik in mijn linkerborst had, heb ik uiteindelijk lipofilling laten doen. 

Ik lees op het internet ,ook hier, zeer weinig over deze methode van borstvergroting. Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar andere vrouwen die deze operatie ook 

hebben gehad. 

Ikzelf heb er al meerdere gehad, ik ben nu aan het herstellen van mijn derde lipofilling. Ben tot nu toe heel tevreden over het resultaat per behandeling, al ben ik er nog niet, en is het ook nu weer het resultaat afwachten als de eerste zes weken voorbij zijn.

Om de knik weg te krijgen, en mijn slappe theezakjes weer helemaal op te vullen, heb ik bewust gekozen voor meerdere lipofilling operaties.

Daarnaast hou ik van echt grote borsten, dus die meerdere operaties zijn ook daar goed voor, ook heel fijn!

Er staat nog sowieso een vierde operatie gepland, alleen de datum is natuurlijk nog niet bepaald. Tussen elke lipofilling staat een half jaar.

Voor wie overweegt lipofilling te laten doen, ik kan er heel veel over vertellen! Het aantal cc's wat per keer ingespoten kan worden, hoe het herstel gaat enz.

Het lijkt me heel fijn om hier met jullie te kletsen en ik ben blij dat er zoveel mogelijk is tegenwoordig he, en dat we allemaal mooi (ere) borsten kunnen krijgen, met wat voor soort operatie dan ook:).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je dit topic brengt!

 

De lipofilling methode is hier inderdaad nog niet supervaak aan bod gekomen precies.

Ik heb er zelf wel over getwijfeld omdat het je eigen weefsel is, en vooral omdat dat me gewoonweg het zachtste lijkt! Wat houd ik van zachte borsten 😆

Maar de 'nadelen' spelen net iets harder op. Ik zou ook echt al meerdere sessies nodig hebben voor hetzelfde eindresultaat wat me 'beloofd' is met siliconen. En net zoals elke ingreep kan de uitkomst anders uitdraaien dan initieel gedacht.

De kosten zijn door de meerdere sessies ook een pak hoger, maar vooral moet ik daardoor meerdere malen op 'ziekteverlof' van het werk. En dat steekt me echt nog het hardst tegen.

 

Maar ik moet bekennen: als ik eenmaal mijn siliconen implantaten heb, en ze moeten na een tijd, voor welke reden dan ook, er uitgehaald worden, dan zie ik meerdere lipofillings ook zeker als (enige) alternatief!

 

Hoeveel vet plaatsen ze per keer? Blijft er na elke lipofilling veel zitten bij jou? En nemen ze per sessie van een andere 'vetzone'? Ik vraag me af of 'bilvet' beter zou blijven hangen en dan bijvoorbeeld 'buikvet' :D Of is het 'soort' vet van geen belang en alleen de aantal cc's van plaatsing wel?

 

Ik ben alvast nieuwsgierig naar je ervaringen rond lipofilling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dreonara!  Ja ik weet het, meerdere lipofilling operaties kosten meerdere herstelperiodes en het is in totaal ook duurder dan siliconen/borstprotheses laten plaatsen. Maar ik ben heel blij dat deze optie bestaat, ik hou namelijk ook van echt zachte borsten. Bovendien heb ik nog steeds vet genoeg over, het was wel fijn dat dat overgezet kon worden in mijn borsten:).

Maar ik snap de keuze voor siliconen ook heel goed hoor, dat is maar 1 operatie, 1 herstelperiode, en het scheelt aanzienlijk in de kosten! Ik heb het grote geluk dat ik kan sparen voor elke lipofilling sessie.

Ik wil je graag volgen, ik heb nog niet gelezen ,als je dat hebt vermeld, wanneer jij jouw operatie krijgt?

Bij mijn eerste filling is er het minst geplaatst, 200 en 220 cc. Hiervan houdt men ongeveer 70 % over, in mijn geval had ik met dit aantal cc's al 1 cupmaat meer! Toevallig bleef er veel vet plakken bij deze eerste! 

Bij mijn tweede ging er 350 cc eigen vet per borst in. Helaas ben ik meer vet verloren, dat deed mijn lichaam gewoon(klinkt gek haha), maar toch kreeg ik gelukkig hiermee weer 1 cupmaat erbij!

Nu bij mijn derde is er 300cc per borst ingegaan en is het afwachten. Ik heb wel het vermoeden dat er weer 1 cupmaat bijkomt omdat dat bij de vorige twee ook zo is gegaan, mijn borsten zijn nu dan ook weer een stukje groter:). De knik lijkt nu eindelijk weg te zijn:)! Maar het is afwachten...Ik hoop natuurlijk dat er nog zo min mogelijk vet slinkt... Bij mij slinkt mijn vet pas vanaf ongeveer vier weken. Daarna is het vanaf zes weken dat het vet erin blijft en er geen vet meer verloren kan gaan. Maar na drie maanden heb ik het echte uiteindelijke resultaat. 

Bilvet geeft hetzelfde resultaat als buikvet:). 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat interessant om te lezen dit. Heb eigenlijk helemaal biet stil gestaan bij het feit dat je meerder operaties kunt doen voor het zelfde resultaat als bij siliconen borsten. Maar daar staan natuurlijk wel de meerdere narcoses tegenover. Hoe heb jij dat ervaren? En ik was wel nieuwsgierig waarom je de eerste keer je siliconen hebt laten verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, leuk dat je het interessant vind. Ja wil men een groot/groter resultaat qua borsten, dan is het erg fijn dat dat met meerdere operaties kan! Meerdere narcoses ja... Ik heb er vorig jaar 1 gehad, dit jaar 2. Volgend jaar sowieso nog 1 narcose, ik denk dat een paar, misschien maximaal drie narcoses per jaar wel kunnen? Dat dat niet 'slecht' hoeft te zijn voor de gezondheid? Dat lijkt mij tenminste, hier heb ik ook aan gedacht🙂.

Ik heb om meerdere redenen mijn siliconen laten verwijderen. Ze zijn bij mij altijd relatief hard en koud gebleven, misschien door afvallen? gingen ze er raar uitzien (moeilijk uit te leggen, mijn borsten waren niet mooi meer met ze erin). Ik werd steeds nieuwsgieriger hoe mijn eigen borsten er zonder siliconen uit zouden zien en ook hoe ze aan zouden voelen. 

Ik ben dan ook heel blij dat de lipofilling mogelijkheid bestaat voor wie dat wil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

Wat fijn dat je dit onderwerp inbrengt.

Over 4 weken staat mijn operatie gepland om mijn implantaten te verwijderen en lipofilling te doen.

Ik ben erg benieuwd en ook wel zenuwachtig voor het resultaat.


Een beetje van mijn achtergrond:

Anderhalf jaar geleden heb ik implantaten genomen en ben er eigenlijk nooit blij mee geweest. 

Ik heb een te grote implantaat genomen en vind het achteraf heel zonde dat ik niet gewoon tevreden was met mijn uiterlijk.

Mijn borsten zijn altijd al klein geweest maar na 2x borstvoeding waren ze ook nog veranderd van vorm.

 

Nu hoop ik dat als het implantaat eruit is ik me weer gewoon mijzelf voel en hopelijk is de vorm ook iets mooier door de lipofilling.

 

Ik vraag me wel af hoe de knik in je borst kwam, was dat door het implantaat gekomen?

Welke maat heb je van jezelf voor de lipofilling?

Hoe lang was jouw herstel?

 

alvast bedankt voor je reactie!

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, wat spannend dat jij ook een lipofilling operatie krijgt! En je implantaten laat verwijderen, ik weet nog hoe spannend ik dat vond! En hoe nieuwsgierig ik was naar het resultaat! Alleen heb ik jaren lang zonder implantaten rondgelopen voordat ik aan de fillings begon.

Ik was doodongelukkig met mijn lege kleine borsten en vooral met die lelijke knik! Ik kon en wou er maar niet aan wennen vandaar dat ik besloot om lipofillings te doen, was ik daar maar jaren eerder aan begonnen! Maar goed, beter laat dan nooit;).

Ik snap dus dat je erg benieuwd en zenuwachtig bent maar het komt vast goed hoor😃, is mijn ervaring.

Ja ik snap je helemaal, ook mijn vorm was verpest eigenlijk, weet je, bij mij kwam die knik omdat ik bijna 10 jaar lang siliconen heb gehad, toen die eruit werden gehaald zakte mijn ene borst helemaal in, vandaar die knik. Ik kan ook pech hebben gehad hoor, dat hoeft niet bij iedereen te gebeuren. 

Ik moet wel zeggen, goed dat je ook voor lipofilling kiest in plaats van alleen explantatie, anders had je misschien teleurgesteld kunnen worden over de kleinheid van je borsten als je wakker word na je operatie. Ik had dat namelijk echt enorm, was echt in shock bijna, al hield ik mezelf voor van niet. 

Ik ben heel benieuwd naar jouw lipofilling meteen na de explantatie, dan kun je er bijna vanuit gaan dat je al met mooie borsten wakker word🙂. Ga je trouwens 1 filling doen? En waar word er bij jou vet weggehaald? Of bespreek je dat bij het aftekenen van je borsten?

Ik had een 70B/C cupje voordat ik aan de lipofillings begon, heel leeg (verschrompeld bijna🥲).

Het herstel toen er buikvet was weggenomen was het zwaarste, vooral met gaan zitten/liggen/opstaan. Maar het is te doen en het is het dubbel en dwars waard😃.Mijn vorige herstel en herstel nu zijn minder erg. 

Jouw operatie is ook best gauw al, ben je al aan het aftellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie!

Voor nu ga ik 1 filling doen en dan kijken hoe dat bevalt en doorsparen voor filling 2 als dat een optie is ;)

 

Vet wordt bij mij weg gehaald op mn buik, dijen en onderrug.

Zie je daar dan ook nog verschil in ben ik benieuwd?

Ik had voor dit alles een A cup ik ga er voor nu gewoon van uit dat het weer die maat wordt en dan kan elke cc extra alleen maar mee vallen.

Ik kijk nu vaak mijn oude foto's van voor de bv terug zodat ik al weer wat kan gaan wennen.

 

Vallen jouw littekens mooi onder je borst of zijn die erg zichtbaar?

 

Ik ben erg aan het aftellen. Kan niet wachten om weer mijn 'eigen' lichaam terug te krijgen.

 

Hoeveel sets van die drukpakken en bh's had jij toen besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo benieuwd naar hoe jouw lipofilling je gaat bevallen! Inderdaad, gewoon kijken hoe het er uit gaat zien, vooral na zes weken hersteltijd. Dan kun je altijd nog beslissen of je een tweede wilt! 

Oh oke, bij mij word straks bij mijn vierde ook sowieso onderrug vet weggehaald, ik ben benieuwd hoe dat gaat voelen voor ons;)!

Zie je daar nog verschil in, je bedoelt welk vet het beste blijft plakken? Welk vet maakt niet uit is mij verteld (gelukkig;)). 

Ik denk dat je sowieso op een cupmaat meer uitkomt. 

Wat mijn littekens betreft, hier ben ik ook heel blij mee, ze vallen volledig weg in mijn borstplooien! Dus er is niks van te zien, ook niet als ik op mijn rug lig. Zijn die van jou vrij zichtbaar nog? 

Het is en voelt heel anders, je eigen borsten (waar in ons geval ons vet in gespoten is) of siliconen hebben, ja dat voelt echt heel anders, geestelijk meer;).

Ik had en heb geen drukpak maar zo'n strak steunbroekje, heb er twee. Dit heeft mijn huid weer mooi strak bij elkaar gekregen laat maar zeggen. Het zal wel wennen voor je zijn hoor, ineens zoiets straks over je buik! Maar het went vrij snel en gaat het waard zijn! Benieuwd hoe jij je daarover gaat voelen! En bh, die had ik alleen na mijn eerste lipofilling na twee weken. Ik weet eigenlijk niet waarom toen wel een bh want na mijn tweede en derde mocht ik juist absoluut geen bh aan omdat de vetcellen anders zodanig onder druk komen dat ze af zouden sterven. Ik voel me wel fijn zonder bh nu, dan weet ik zeker dat er niks extra af kan sterven😁.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het bij jou zo mooi geneest ook qua litteken.

Ik heb nu best een dik litteken beetje lelijk van kleur ook, maar goed ik neem mn verlies gewoon als ik die straks zie.

Misschien kan ik extra creme smeren tzt.

In welke kliniek ben jij behandeld en door welke arts?

Vetcellen die afsterven dat klinkt wel echt heel eng haha! 
Wil dat absoluut niet, dus zal dat nog even navragen. 
Na hoeveel tijd ging jij weer werken en een beetje sporten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je, ik vind dat niemand zich hoeft te schamen voor een litteken;). Al is het wel zo, het trekt door de jaren heen wel wat bij. 

Zoveel vetcellen sterven er niet af haha, men houdt ongeveer 70%, misschien wat minder maar in elk geval genoeg:)! 

Na een week of drie begint het gewone leven weer😁, en sporten doe ik bewust (nog) niet haha, eerst kijken hoe al het vet zich houdt als ik uiteindelijk klaar ben;). Ik beweeg wel gewoon 😄.

Oh ja ik heb mijn operaties in het ziekenhuis laten doen. Mijn arts wil niet 'teveel in the picture staan' dus die naam geef ik niet zomaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een kleine update! Mijn herstelperiode is bijna voorbij! Heb weinig last gehad de laatste tijd, geen zere benen meer, wat men kan krijgen door vet wat is weggehaald daar. Voel me best goed, heb weer de 'normale 'dingen opgepakt enzovoorts! ( Al een paar weken maar toch;).) 

Waar ik het meest benieuwd naar ben is volgende week bh's passen! Ik hoop dat er zo min mogelijk vet is geslonken en dat de cups van bh's eindelijk eens echt goed zitten en niet openstaan aan de bovenkant! Dat heb ik namelijk al te vaak meegemaakt😑. Daarom is er vooral in de bovenpool van mijn borsten vet ingespoten.

We gaan het zien!   En mijn steunbroekje uit volgende week, is ook weer fijner! 

@HRoos Jouw operatie is in de tweede week van december?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, roze_cupcake zei:

Even een kleine update! Mijn herstelperiode is bijna voorbij! Heb weinig last gehad de laatste tijd, geen zere benen meer, wat men kan krijgen door vet wat is weggehaald daar. Voel me best goed, heb weer de 'normale 'dingen opgepakt enzovoorts! ( Al een paar weken maar toch;).) 

Waar ik het meest benieuwd naar ben is volgende week bh's passen! Ik hoop dat er zo min mogelijk vet is geslonken en dat de cups van bh's eindelijk eens echt goed zitten en niet openstaan aan de bovenkant! Dat heb ik namelijk al te vaak meegemaakt😑. Daarom is er vooral in de bovenpool van mijn borsten vet ingespoten.

We gaan het zien!   En mijn steunbroekje uit volgende week, is ook weer fijner! 

@HRoos Jouw operatie is in de tweede week van december?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je update!

Hoeveel tijd heb je genomen voor je herstel periode? Qua werk enzo?

Mijn arts zegt dat het herstel een stuk sneller is dan bij het plaatsen van proteses.

Hopelijk was dat voor jou ook zo!

 

Ben je nu tevreden met het resultaat?

Hopelijk wordt het een mooie ervaring om bh's te gaan passen.

 

Nog wat vragen aan jou:

Welk drukpak droeg jij na de operatie? 
Je vertelde al dat je geen speciale bh droeg, maar wat droeg je als top? Of altijd bloot?

Misschien zou je toch ooit jouw arts (in een pm) willen delen, ben wel benieuwd omdat jij al zo veel geslaagde behandelingen hebt gehad :)

 

Ik word 8-12 geopereerd. Zal erna ook een update geven!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 8 december al, dat gaat best snel! Ik zal je vragen beantwoorden;).

In  principe staat er ook zes weken voor een herstelperiode maar je kan het beste overleggen met je pc, drie weken is ook prima te doen, mits je rustig aan kan doen met werk en alles, lichte huishoudelijke taken mogen na een paar weken. Je moet ook goed naar je lichaam luisteren, het zijn toch twee operaties in 1 keer geweest!

Bij mij was het intensieve na ongeveer drie weken er vanaf.

Ik ben nog niet tevreden met het resultaat. Wel met de vorm van mijn borsten, het decolletee dat ik al een beetje heb, maar nog niet tevreden met het volume. De knik blijft hopelijk weg dit keer. Maar ik wil wel echt nog volume erbij, vandaar dat ik een vierde nog op de planning heb staan.  Ik heb met mijn vriend besproken dat ik ook een vijfde lipofilling wil, erg graag. 1 van de redenen is dat ik ook bij lipofilling het idee heb dat mijn borsten kleiner ogen dan mijn werkelijke cupmaat. Wat ik bij mijn siliconen ook had en daar baalde ik erg van, toen ook al.  Ik moet nog op controle, dan ga ik het met mijn pc ook over een vijfde hebben. Weet je, ik droom, vooral na mijn explantatie  en daarmee hoe mijn borsten er daarna uitzagen, al heel wat jaren over echt grote borsten, en als ik die kan bereiken door een reeks operaties dan doe ik dat:). Straks hoop ik eindelijk helemaal blij te zijn met mijn borsten en heb ik er de rest van mijn leven geen omkijken meer naar qua lipo operaties!

Qua drukpak heb ik een steunbroekje, wat heb jij voor pak al? Geen bh nee maar ik draag spaghettiband topjes! En daaroverheen een dik vest in deze periode van het jaar.

Ja geslaagde behandelingen vind ik ze zeker, alleen kan er per zo'n operatie maar 1 cupmaat bij. Niemand kan daar iets aan doen natuurlijk;). 

Leuk en fijn dat jij straks na jouw operatie een update wil geven! 😃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

 

Hoe tevreden jij er mee bent zegt natuurlijk ook meer dan je cupmaat ;)

Fijn dat je de middelden hebt om het zo vaak te laten uitvoeren tot je je droomborsten hebt!

En inderdaad jammer dat ze niet in 1 keer al het vet van de ene naar de andere plek kunnen verplaatsen hè.

Ben jij nu ook veel slanker op de plekken waar de lipo is gedaan?

 

Ik heb een drukpak moeten bestellen, ziet er niet heel comfortabel uit, maar hopelijk went dat snel.

 

Lekker dat jij 3 wkn had om te herstellen.

Mijn arts zei dat ik al weer na 1 week kan werken, dus dat ga ik ook weer doen helaas.

Hopelijk is dat te doen. Maak gelukkig nooit hele lange dagen. 
 

Nu is het aftellen, dus ik hou je op de hoogte.

zal vast heel veel vragen voor je hebben na de operatie ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik voel me erg gezegend! Over vet in 1 keer verplaatsen o was dat maar waar haha, wish i/we could change overnight.. Maar goed;).

O nee helaas ben ik niet echt slanker, dat komt omdat ik niet af mocht vallen tussen de operaties door, ben dus elke keer weer aangekomen... Gelukkig ben ik in ieder geval niet zo vol als voor de eerste lipofilling dus wel iets slanker gelukkig.

Denk dat ik na de laatste operatie eindelijk echt slanker kan blijven. 

Ik ben benieuwd naar je drukpak en hoe die je gaat bevallen!

Stel maar zo veel vragen als je wilt hoor! En , lekker aftellen nu ja!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was mijn bh pas dag! Ik wil jullie laten weten dat ik superblij ben met dat de bh cups eindelijk niet meer openstaan aan de bovenkant!😁Dit heb ik dus jaren lang wel gehad omdat de bovenpool van mijn borsten leeg was. Nu niet meer omdat daar vooral  vet in is gezet. Echt wat een opluchting!:) En die lelijke knik is eindelijk helemaal weg!:) Hopelijk blijft dat zo, neem aan van wel eigenlijk..

Mijn cupmaat nu is een 70F, wat ik al dacht! Toch fijn om te weten dat ik er dus weer een cupmaat op vooruit ben gegaan, wat dus de bedoeling is van dit soort operaties:). Wel zaten de beugels die bij het midden van mijn borsten uitkwamen heel hoog zodat ze eigenlijk in mijn borst duwden. Zag er ook minder mooi uit natuurlijk. Vandaar dat ik maat 75E bh's heb gekocht die wel goed zaten qua beugel, 75 E is toch hetzelfde als 70F dus.. Heb drie voorgevormde zonder beugel kunnen scoren die superfijn zitten! En daarmee krijg ik het echte spleet effect waar ik al jaren van droom😁. En ik heb een mooi roze setje gescoord, waarvan de bh een gewone beugel bh is zonder vulling en die gewoon goed zit! Dus eindelijk kan ik ook gewone beugelbh's dragen😊!

Nu nog wachten totdat ik drie maanden hersteld ben, voor de zekerheid. Want als ik nu al bh's zou gaan dragen, in elk geval met een beugel, dan kan die misschien op vet drukken wat ingespoten is, en er kan dan alsnog vet verloren gaan. Dus ik doe weer netjes wat mij geadviseerd is, dan kan ik ze in januari aan. Eind januari ga ik kijken naar 70F cups die geen rare beugels hebben;).

Iedereen een fijne dag gewenst! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hier een update!

Allereerst: mijn foto's staan in mijn album! Zo kunnen jullie een kijkje nemen hoe (in dit geval mijn ) borsten eruit zien na drie lipofilling operaties!

Ik las net mijn bh pas update nog eens, ik wil daar wat dingen aan toevoegen.

Ik loop al een tijdje rond met dat mijn gelipofillde borsten eruitzien als een C cup. Terwijl ik 70F als bh maat heb. Ik baal hier heel erg van, omdat ik wil dat mijn borsten ogen als de cupmaat die ik heb. Waarschijnlijk ogen ze kleiner dan een F omdat ik lymfoedeem in mijn borsten heb zitten, wat ervoor zorgt dat ze knoelhard aanvoelen en er ook zo uitzien. Vind ik dan van mijn eigen.

Daarom heb ik afgelopen week mijn eerste afspraak gehad bij een huidtherapeut die dit lymfoedeem (wat betekent: verharde vetstukken en zelfs nog vocht!) kan afvoeren door middel van een soort wegwrijftechniek. Tenminste zo noem ik dat zelf;).

Ik ga meerdere behandelingen nodig hebben zodat mijn borsten weer echt zacht en soepel worden! Ben daar erg blij mee! 1 kanttekening.. mijn borsten kunnen kleiner worden als dat vocht eruit is en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Aan de andere kant gaan ze misschien groter ogen omdat de compactheid eruit is zeg maar. Ik hoop het. En ik heb niet voor niks nieuwe bh's gekocht... Maar het is afwachten hoe ze er straks uit komen te zien.

Voor de rest gaat het zijn gangetje met mij, ben nu ruim 8 weken po.

Fijne dag iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

 

Ik las hier nog even verder jouw verhaal over de massages.

Fijn dat je borsten zacht gemasseerd kunnen worden.

Dat wordt vast een mooi resultaat.

Ik denk zelfs dat ze dan groter lijken omdat ze losser zijn, denk je niet?

Beetje zoals na de borstvoeding ;)

Dat ze zacht een groot zijn.

Hopelijk ga je er straks tevreden mee zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb mijn derde lymfoedeem behandeling gehad! Het gaat heel gestaag maar ik merk wel na iedere behandeling wat verschil.

In die zin dat de harde plekjes iets zachter en soepeler aanvoelen en dat ze stukje bij beetje langzaam verdwijnen.

Ik ben zo blij met deze behandelingen! Het gaat nog wel een tijdje duren waarschijnlijk voordat mijn borsten weer helemaal zacht en soepel zijn. Als dat uiteindelijk zo is (wat wel de bedoeling is;)), dan nemen mijn borsten bij de volgende lipofilling de vetcellen beter op. Trouwens er is geen volumevermindering door deze behandelingen, hopelijk blijft dat zo.

Ik heb nog steeds dat mijn rechter borst groter is en meer hangt dan mijn linker. Het is de bedoeling dat dat gelijk word getrokken met een volgende operatie.

Ik ben heel tevreden met hoe ze er verder uitzien.

Ongeveer eind deze maand mag ik weer bh's dragen, ik mis echt lingerie!

Dit was weer even een update.

Fijne dag gewenst allemaal!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.