Ga naar inhoud

Na 8 maanden nog steeds verschil in borsten


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Ja bijna 8 maanden PO wat vliegt de tijd!! :136:

Ondanks dat ik heel erg blij met mn boobies ben heb ik toch 1 min puntje.

Mijn linkerborst voelt gewoon veel harder en strakker.

Ik merk dat ik me hier soms een beetje aan kan storen, niet zo zeer van nee had ik het maar niet gedaan maar een beetje rot gevoel van he waarom nou?

Ook als ik lig staat deze iets meer als een bolletje.

Mijn linkerborst was veel kleiner en deze spier is ook sterker, maar ik en mijn vriend merken toch zeker wel dat deze harder aanvoelt. Mijn vriend zegt elke keer heel lief dat het wel mee valt en dat het ''tijd'' nodig heeft. Maar na 8 maanden is bij mij de hoop wel weg :blush:

Ook mijn arts zelf voelde wel verschil maar zei dat dit niet te voorkomen was.

Soms ben ik gewoon bang dat hij hem te strak in de pocket heeft of de spier er verder over?

Nou ja ik ga gekke dingen denken :22:

Nu was mijn vraag hebben jullie dit ook?

Kan het na 8 maanden nog verbeteren? Dat de spier nog steeds meer moeite heeft?

Ben toch wel benieuwd naar jullie reacties :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Het laat je niet los hé meid! :6: Maar ik zou de hoop nog niet opgeven hoor! ^_^ Ik heb persoonlijk gemerkt (en ook m'n man) dat bij mij ze toch nog zachter zijn geworden zelfs na 1 jaar po! En bij mij was de ene ook kleiner dan de andere en de kleinste heeft ook lang het hardst aangevoeld. En ik heb bovendien ook anatomische die toch nog een stukje stugger zijn dan ronde wat jij hebt, dus denk dat het bij jou zeker ook nog kan verbeteren. :D

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je stelt me echt gerust :58:

Erg he, ik ben zo blij met mn boobies maar vind het toch een beetje rot voelen dat links ietjes harder is.

Ben zo blij te horen dat ze bij jou na 1 jaar zelfs nog zachter werden, ik heb ze wel deels achter de spier dus misschien duurt dit langer?

Grr moet ik dan toch weer geduld hebben, daar ben ik goed in :33:

Hihi je geeft me toch weer hoop, he shit zou mn vriend ook nog gelijk hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hihi, kon lang niet goed gewicht op m'n boobs verdragen, maar nu gaat ook dat weer beter en voelen ze zachter en natuurlijker aan ook als ik op m'n rug lig. Misschien maakt het inderdaad ook wel uit van die spier bij jou, maar denk toch dat ze ook nog zullen verzachten, dus ja je vriend heeft dan toch gelijk hihi, wederom geduld hebben phffffffff :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eentje met dual plane :rolleyes:

Duurt zéker een jaar eer die boel vanbinnen echt genezen is .

2 borsten = 2 genezingsprocessen

Moet wel zeggen dat mijn rechterborst na bijna 3 jaar precies toch een beetje 'trekt' bij sommige bewegingen . Moeilijk uit te leggen .

Ik neem het erbij en denk er niet te veel bij na .

Don't worry , be happy ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dit allemaal te lezen. Ben pas 7 wkn po maar mijn rechterborst blijft ook iets groter en stugger dan mijn linker. Mijn rechter was voor de operatie kleiner en nu dus groter.

Maar dat kan dus zelfs nog veranderen na een jaar?

Pfffffffff me so happy met borstenforum!!!!! Kunnen we tenminste met onze vragen heen zonder dat we denken dat de pc denkt(jaja wat een gedenk,hihi) heb je weer zo een miep.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me 2 hihi :136:

Bedankt eef en b- cupje :D

Ik merk ook dat ik minder lang op mijn linker borst kan slapen dan begin ik ze een beetje te voelen :blush:

Mischien dat het herstel toch langer tijd nodig heeft?

Aarghh geduld hihi is soms wel moeilijk hoor!!

O meiden even een vraagje helemaal vergeten!

Tot hoelang moet je litteken creme smeren?

Ik ben na 7 maanden gestopt (kruidvat creme) het potje was op en voor mijn idee heeft het ook helemaal geen nut meer?

Heb het idee dat mn lichaam het nu zelf moet doen

Of zie ik dat verkeerd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh

Ik heb ook dat mijn linkerborst harder aanvoelt!

Ik ben teruggeweest bij de pc omdat ik dacht dat deze kant niet goed ingedaald was.

Mede doordat ze me toen ik belde vroegen of ik de band nog om had?

Nou die waren ze me dus vergeten te geven!!

De arts vertelde me dat de linkerpocket kleiner is dan de rechter.

Deze kon schijnbaar ook niet groter gemaakt worden.

daarom zit de prothese iets strakker en daardoor voelt ie ook stugger.

Ik merk wel dat het week na week toch ietsje minder hard wordt....dus ik heb nog hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ikke59

Ja dat idee heb ik ook dat mijn linkerprotese ''strakker'' zit.

Mijn arts vertelde me dat mijn rechter juist strakker in de pocket zat maar dat geloof ik niet bepaald :unsure:

Ik denk dat we echt veel geduld moeten hebben, soms denk ik wel eens oef waarom nou niet gelijk naar bruno die plaats voor de spier dat scheelt ook weer in zachtheid (sorry ben niet zo goed in nederlands :P )

Maar ik denk dat ik dan nooit zoveel cc's had gehad en ben nu wel weer blij met de groote :63:

Wel wil ik ooit in de toekomst graag voor de spier , maar dat is nu een lesje wat ik heb geleerd?

Wie weet wat het dan gaat worden ben nu ook al heel erg blij :33:

Dankje eef! Denk het ook he dat het nu vanzelf wat lichter moet worden

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh

Is dual plane ook niet veel soepeler??

omdat de prothese aan de onderkant niet bedekt wordt door de spier!

ik ben me steeds aan het afvragen:

had ik niet beter ook dual plane kunnen vragen?

waren ze dan soepeler geweest?

had ik meer ruimte gehad voor een iets grotere prothese?? (omdat het maar een stukje onder de spier zit en dus aan de onderkant meer ruimte)

pfff, dat zijn allemaal vragen die door mijn kop gaan sinds ik hier op het forum zit!

Nou kan ik dat wel allemaal op de controle bij de pc vragen, maar ik vind dan dat het net lijkt of ik niet tevreden ben met het resultaat, of ik zijn werk afkraak.

terwijl hij het héééééél mooi heeft gemaakt: ziet er heel natuurlijk uit!

Volgens mij past hij de methode : tussen de spier, ook niet toe: hij heeft het er in ieder geval nooit over gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet zeggen rechts voelt net echt!! Hier ben ik helemaal tevreden mee en zou het zo weer overdoen als beide kanten zo konden voelen.

Het is niet extreem hoor maar ik merk stiekem zelf dat links gewoon harder en stugger aanvoelt :blush:

Ik merk dat deze kant ook nog steeds gevoeliger is vooral in mijn maandelijkse periode en wanneer ik er op slaap. Dus ik wacht nog lekker af :136:

Je bent ook niet zo lang PO he meid dus nog even geduld!!

Of er heel veel verschil tussen dual of achter zit weet ik niet.

Het zou wel iets moeten uitmaken want hij zit niet helemaal achter de spier.

Maar net wat je zegt als je weer naar je arts gaat heb je het gevoel dat je hem afkraakt maar als het jou een fijn gevoel geeft gewoon doen hoor meid!

Maar meid nog even geduld je weet nooit hoe het nog kan worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hihi, kon lang niet goed gewicht op m'n boobs verdragen, maar nu gaat ook dat weer beter en voelen ze zachter en natuurlijker aan ook als ik op m'n rug lig. Misschien maakt het inderdaad ook wel uit van die spier bij jou, maar denk toch dat ze ook nog zullen verzachten, dus ja je vriend heeft dan toch gelijk hihi, wederom geduld hebben phffffffff :145:

hallo , kan je ook gemakkelijk op je buik liggen? Ik heb ook een tweede vraag: wat zijn de nadelen van een borstvergroting voor de zwangerschap? Ik ben 24 jaar en gaat het binnekort bv laten doen, maar wil ni dat het huge word als ik zwanger ga worden na een paar jaar :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel gemakkelijk op mn buik liggen maar heeft wel een aantal maanden geduurd :blush:

Ik zou persoonlijk als ik 24 was geweest niet aan een BV beginnnen, is zonde om dan 1 a 2 jaartjes later kinderen te krijgen kun je beter wachten na je zwangerschap ;)

Zelf was ik net 18 toen ik het liet doen dus kindjes duurt nog wel een aantal jaren.

maar dit is mijn mening meid! Voel je niet aangevallen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja geduld is een moeilijk woord :blush:

Ik denk dat het bij mij ook heel erg aan ongesteldheid ligt, dan voelen mn borsten harder en voel ik ze meer.

Mischien moet alles toch nog wennen, nu voelen ze weer lekker zacht en denk ik he muts wat denk je raar hihi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zolang kan dus allemaal duren...en ik ben nog maar 1 1/2 week po...pfff. Ik vraag me af en toe nog wel af waar ik aan begonnen ben hoor...het blijft afwachten of het uiteindelijk allemaal ook werkelijk de moeite waard blijkt...ik hoop dat ik een paar jaar van mooie borsten kan genieten voor ik kinderen krijg. Ik ben nu dertig, en wil over een paar jaar denk ik wel kinderen..wachten met bv vond ik geen optie, want dan moet je het zo lang uitstellen. Ik wil er nog graag van kunnen genieten voor ik een gezin sticht, hoe alles er daarna bijhangt...tja, da's afwachten (ik heb van mezelf maar heel weinig, misschien speelt dat in m'n voordeel). Misschien valt t mee, en zoniet, dan kan ik altijd nog kijken of het weer mooi gemaakt kan worden. Maar dan ben ik wel in de 40 denk ik...Ik heb het tot dusver overleeft, dus dat zal een volgende keer ook wel lukken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.