Ga naar inhoud

Na 6 jaar eindelijk groen licht explantatie


Aanbevolen berichten

Zoals jullie zien ben ik hier al een tijd. Actief was ik eigenlijk niet meer. Laatste keer 7 jaar geleden. Ik heb nu eindelijk na veel gedoe groen licht voor explantatie. Hoewel ik een hoop klachten heb, heb ik baker 4 wat eigenlijk voldoende is voor explantatie. Maar nu komt het. Explantatie kost om een nabij 4000 euro. Leuk zou je zeggen, niks is minder waar. Dan heb ik echt een lift nodig al dan niet met protheses. Kosten rond de 7000 max. Deze heb ik niet. De zorgverzekeraar ziet het als cosmetisch. Als de protheses eruit zijn hangt wat over is tot aan mijn knie (oke wat overdreven) Het kan toch niet zo zijn dat explantatie nu kan en ik met een paar vellen blijf hangen. Geld voor nieuwe en of reconstructie heb ik niet. Doordat ik 1,5 jaar geleden mijn calcaneus heb gebroken, en dus weinig tot geen beweging had ben ik 18 kilo aangekomen. Dit dus ook op mijn borsten. Die 18 kilo moet er echt af, van mezelf, maar ook voor een explantatie. Ik weet echt niet meer wat ik nog kan. Daarom ben ik terug op het forum in de hoop dat er vrouwen zijn die advies of ervaring hebben die je wilt delen. 

 

Maar ik wil ook nog benadrukken dat doordat ik in het VU-UMC Amsterdam op de borstenpoli ben gekomen ik door hun een goedkeuring heb gehad voor explantatie. 

 

Graag zie ik jullie tips en ervaringen tegemoet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.