Ga naar inhoud

Mijn hart luchten en advies nodig .{ en herkenning ?}


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , 

Hier ben ik weer na een lange tijd .

Ruim 5 jaar mijn wisseloperatie gehad , waarna ik na een tijd de pech had een ontsteking te krijgen en accuut mijn ene prothese er uit moest . Ook dat ik het daarna erg moeilijk mee had.

Van mij is natuurlijk veel terug te lezen .

Ik ben er weer omdat ik het nog steeds allemaal niet kan accepteren  hoe het nu nog steeds is .

Het verschil in borsten is er nog steeds en vooral ,....ik voel het zo erg .

Aangezien ik HSP-er ben is het een erg gevoelig ding .

De tegenvaller blijft , hoewel ik mijn best heb gedaan via afleiding en een psycholoog .

Heeft niks geholpen !

Het blijft een ding !

Ik kan het niet accepteren ,..ben vanaf die ontsteking zooo depressief,

Elke dag ben ik er mee bezig !

Ik kijk niet in de spiegel meer , mij aankleden na het douchen doe ik met mijn handdoek voor mijn borsten , dan doe ik mijn bh aan daarna de handdoek pas weg . of met omkleden doe ik eerst de bh bandjes naar beneden dan de andere bh er voor dan de ene bh laten zakken en dan de nieuwe bh vastmaken .

Ik voel gewoon verschil in mijn borsten , alsof de onderkant van mijn ene borst totaal weg is , dat is wat ik voel.

Wordt er dus steeds aan herrinnerd.

Door littekenweefsel is het naar binnen getrokken

Me constant er van bewust zijn ....

Fijn om hier weer te zijn en mijn hart te luchten !

Na een goed gesprek met mijn man ,...heb ik nu een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing naar een plastisch chirurg .

Ik wil toch proberen of er wat aan te doen is .

Zodat ik eindelijk straks weer gelukkig kan zijn met mijn lijf, 

Ik hoop zo dat het mogelijk is ,... ik heb de 25ste afspraak met de huisarts en hoop dat ze meewerkt !

En dan ,.....ga ik terug naar de zelfde chirurg of ga ik naar een andere .,...dat moet ik dan wel eten als ik naar de huisarts ga ,

Ziekenhuis of kliniek ?

En waar etc ...

Ik hoop dat jullie misschien kunnen meedenken .

 

Liefs, Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.