Ga naar inhoud

Milootje : 7 februari 2023 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hi @lesextases

 

O ja net zoals mij dan. Mijn laatste controle was 7 maart maar toen waren ze nog niet ingedaald en stonden ze vrij hoog. Ik heb op 5 juli een volgende controle om het resultaat na 5 maanden te bespreken. 
 

Ik kan niet zeggen dat ik 100% tevreden ben, ze ogen me klein en ik heb niet het gewenste decolleté effect zoals ik verwacht had maar hoop dat dr Verdonck me dit op 5 juli duidelijker kan maken of het zo hoort of er misschien iets mis is … 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2023 om 16:27, Milootje zei:

Hoi, ik ben vandaag geopereerd door dr Verdonck, bij mij zijn de motiva progressive plus 380cc geplaatst.. ik twijfelde enorm tussen 360 en 380 maar de dokter zei dat 380 niet overdreven was... Ben alvast benieuwd. 

Voorlopig valt het redelijk mee, denk dat het morgen heel wat slechter zal zijn . Heb er net een auto rit van 2 u opzitten en heb het overleefd 😅

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wauw ! ziet er zo al fantastisch uit ! Ben je ondertussen tevreden nu je enkele maanden verder bent? staat jou album nog online? zou graag eens kijken. Mijn operatie staat 19 sept !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.