Jump to content

Milootje : 7 februari 2023 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic

Recommended Posts

Hoi, ik ben vandaag geopereerd door dr Verdonck, bij mij zijn de motiva progressive plus 380cc geplaatst.. ik twijfelde enorm tussen 360 en 380 maar de dokter zei dat 380 niet overdreven was... Ben alvast benieuwd. 

Voorlopig valt het redelijk mee, denk dat het morgen heel wat slechter zal zijn . Heb er net een auto rit van 2 u opzitten en heb het overleefd 😅

Pictures visible for members only.

Become a member now.

De vorm ziet er al veelbelovend uit :-). 
Fijn dat het achter de rug is. Een goed herstel gewenst nu🍀. Vannacht en morgen zal vast inderdaad tegen vallen, maar daarna wordt het snel beter. 

• Like 1

Hoi, ik ben vandaag geopereerd door dr Verdonck, bij mij zijn de motiva progressive plus 380cc geplaatst.. ik twijfelde enorm tussen 360 en 380 maar de dokter zei dat 380 niet overdreven was... Ben alvast benieuwd. 

Voorlopig valt het redelijk mee, denk dat het morgen heel wat slechter zal zijn . Heb er net een auto rit van 2 u opzitten en heb het overleefd 😅

6 uur geleden, Dindin zei:

Hey @Milootje

Proficiat met je nieuwe boobs 😊 en hopelijk een  vlot herstel! Wat was jouw voorsituatie? Ik word 20 februari geopereerd door dr Verdonck maar twijfel nog over de vorm en grootte 

Hoi, fotos van de voorsituatie heb ik nog niet maar ik had vooral geen vulling meer bovenaan, ik had een kleine B slappe zakjes 😆 Na een zwangerschap en borstvoeding overgehouden. Ii wou echt die vulling bovenaan, nu ingetaped voor 2 weken maar je ziet toch al iets :) Super blij. En alles ging super goed, ik moest er om 9u45 zijn voor 10u45 operatie, ik denk dat ik rond 11u op de operatie tafel lag dus ze zijn wel stipt. De meeste pijn was na de operatie door de koude was ik aan het rillen maar ze hebben dan een warmteblazer gegeven en was al heel wat beter, nu kan ik echt nie klagen, voorlopig heb ik nie echt pijn 🙈 neem wel goed mijn pijnstillers en leg vaak ijs. Slapen op mn rug is in stukjes maar da is het minste. Als de pijn zo blijft hoef je echt geen schrik te hebben :) begint ook dichterbij te komen voor jou 🥰

• 2 weeks later...
Op 7-2-2023 om 21:40, Dindin zei:

Hey @Milootje

Proficiat met je nieuwe boobs 😊 en hopelijk een  vlot herstel! Wat was jouw voorsituatie? Ik word 20 februari geopereerd door dr Verdonck maar twijfel nog over de vorm en grootte 

Spoedig en vlot herstel toegewenst!

Mag ik vragen hoe alles is verlopen? 
Ik zit net in dezelfde situatie als jij, ik was ervan overtuigd om de ergonomix te nemen aangezien ik meer van natuurlijke borsten hou, maar werd aangeraden de ronde prothesen (plus) te nemen aangezien ik vanboven volume mis..

Op 8-2-2023 om 04:40, Milootje zei:

Hoi, fotos van de voorsituatie heb ik nog niet maar ik had vooral geen vulling meer bovenaan, ik had een kleine B slappe zakjes 😆 Na een zwangerschap en borstvoeding overgehouden. Ii wou echt die vulling bovenaan, nu ingetaped voor 2 weken maar je ziet toch al iets :) Super blij. En alles ging super goed, ik moest er om 9u45 zijn voor 10u45 operatie, ik denk dat ik rond 11u op de operatie tafel lag dus ze zijn wel stipt. De meeste pijn was na de operatie door de koude was ik aan het rillen maar ze hebben dan een warmteblazer gegeven en was al heel wat beter, nu kan ik echt nie klagen, voorlopig heb ik nie echt pijn 🙈 neem wel goed mijn pijnstillers en leg vaak ijs. Slapen op mn rug is in stukjes maar da is het minste. Als de pijn zo blijft hoef je echt geen schrik te hebben :) begint ook dichterbij te komen voor jou 🥰

Zou ik jullie beiden om enkele fotoojes mogen vragen eventueel? 

Heel erg bedankt alvast!!

Hey @Milootje 

Sinds gisteren ook mijn operatie achter de rug bij dr Verdonck, operatie is goed verlopen had ook hetzelfde zoals bij jou dat ik het koud had en daardoor begon te rillen maar ze hebben toen inderdaad een warmteblazer gegeven. De pijn is vandaag wel wat heviger maar probeer de voorgeschreven pijnstilling te nemen. 

@lesextases ik wilde ook voor de ergonomix gaan aangezien ik een zo’n natuurlijk mogelijk resultaat wilde maar ik wilde bovenaan ook volume daarom heb ik de motiva round genomen in 375 cc. 

16 uur geleden, Dindin zei:

Hey @Milootje 

Sinds gisteren ook mijn operatie achter de rug bij dr Verdonck, operatie is goed verlopen had ook hetzelfde zoals bij jou dat ik het koud had en daardoor begon te rillen maar ze hebben toen inderdaad een warmteblazer gegeven. De pijn is vandaag wel wat heviger maar probeer de voorgeschreven pijnstilling te nemen. 

@lesextases ik wilde ook voor de ergonomix gaan aangezien ik een zo’n natuurlijk mogelijk resultaat wilde maar ik wilde bovenaan ook volume daarom heb ik de motiva round genomen in 375 cc. 

Dankje voor de reply!

En heel erg blij dat je operatie goed is verlopen!

Mijn operatie is gepland op 11 maart, twijfel nog steeds elke dag tussen de ergonomix en de progressive..

Er is online zo weinig terug te vinden betreft afbeeldingen van de progressive vind ik.. 

Ben je tevreden? Ogen ze wat natuurlijk met 375cc? Wat is je voorsituatie ongeveer als ik mag vragen?

Ik zou ook precies 375-400cc progressive full gaan en ben 174cm 

Hey @lesextases wat spannend, dat is ook al bijna! Ik heb eigenlijk geen idee want ik ben volledig ingepakt met het verband en het lijkt ook enorm platgedrukt waardoor ik mij afvraag of er wel echt 375 cc in zit 😅 

ik kwam van een kleine 75b en ik ben 170cm, ik twijfelde tussen de 355 en 375 maar aangezien ik vrij groot ben en het in verhouding wel kon qua buik en billen ben ik toch voor groter gegaan want op het forum raadde iedereen aan om voor de grotere maat te gaan want het went wel. Ik ga 8 maart om het verband er af te halen. 

Als je op het instagrampagina van motiva Nederland en Australië gaat, vind je wel wat foto’s terug van round protheses. 

Op 22-2-2023 om 15:09, Dindin zei:

Hey @lesextases wat spannend, dat is ook al bijna! Ik heb eigenlijk geen idee want ik ben volledig ingepakt met het verband en het lijkt ook enorm platgedrukt waardoor ik mij afvraag of er wel echt 375 cc in zit 😅 

ik kwam van een kleine 75b en ik ben 170cm, ik twijfelde tussen de 355 en 375 maar aangezien ik vrij groot ben en het in verhouding wel kon qua buik en billen ben ik toch voor groter gegaan want op het forum raadde iedereen aan om voor de grotere maat te gaan want het went wel. Ik ga 8 maart om het verband er af te halen. 

Als je op het instagrampagina van motiva Nederland en Australië gaat, vind je wel wat foto’s terug van round protheses. 

Dankjewel!!!

Zo gek dat je bij dr. Verdonck zo groot kon gaan!

Bij mij zijn we op 295cc uitgekomen en ik ben groter 😕 

Hoe verloopt je herstel ondertussen? 
(ik word 11 maart geopereerd, en moet 9 dagen later opnieuw werken..) 

39 minuten geleden, lesextases zei:

Dankjewel!!!

Zo gek dat je bij dr. Verdonck zo groot kon gaan!

Bij mij zijn we op 295cc uitgekomen en ik ben groter 😕 

Hoe verloopt je herstel ondertussen? 
(ik word 11 maart geopereerd, en moet 9 dagen later opnieuw werken..) 

Heey,

Ik lees even mee hier aangezien de twijfels welke protheses. Ik heb 14 feb een bv gehad. En mijn voor situatie is na vier kids een slappe b/c ik miste ook vooral aan de bovenkant de volume. Ik heb zelf de ronde mentor Xtra 370cc. Ik ben 169 en 60 kilo. En dit was het max aantal cc wat mijn pv wilde doen, omdat dat ook het mooiste bij mijn lichaam zou passen. Ik ben er iig super blij mee en woensdag mag ik op controle.

13 uur geleden, MommyD zei:

Heey,

Ik lees even mee hier aangezien de twijfels welke protheses. Ik heb 14 feb een bv gehad. En mijn voor situatie is na vier kids een slappe b/c ik miste ook vooral aan de bovenkant de volume. Ik heb zelf de ronde mentor Xtra 370cc. Ik ben 169 en 60 kilo. En dit was het max aantal cc wat mijn pv wilde doen, omdat dat ook het mooiste bij mijn lichaam zou passen. Ik ben er iig super blij mee en woensdag mag ik op controle.

Hi! Dankjewel voor je reactie!

Ik heb besloten om ook mijn arts te volgen en voor de ronde full profile te gaan, ik hoop echter dat ze niet te vals gaan uitvallen..

Heb je al eens kunnen piepen? 😀

13 uur geleden, MommyD zei:

Heey,

Ik heb net gezien dat je een album hebt, zou ik toevallig eens mogen kijken aub? 😇

Op 28-2-2023 om 11:08, MommyD zei:

Als het goed is ben je nu toegevoegd😁

Woooow zeg! 
Zo mooi!! Ik had nooit verwacht dat ronde full profiles zo natuurlijk konden ogen!

Echt heeeel mooi! 
Hoe verloopt je herstel? Ik moet na 9 dagen al terug achter een bureau zitten 😥

1 uur terug, lesextases zei:

Woooow zeg! 
Zo mooi!! Ik had nooit verwacht dat ronde full profiles zo natuurlijk konden ogen!

Echt heeeel mooi! 
Hoe verloopt je herstel? Ik moet na 9 dagen al terug achter een bureau zitten 😥

Dank je ben er vanaf dag 1 echt al super blij mee. Gister op controle geweest en alles zag er goed uit. De hecht pleisters zijn er af gehaald en alles was mooi dicht.

Mijn herstel is echt heel goed verlopen, de eerste nacht was het zwaarts vooral met slapen omdat je toch een soort half zittend op je rug ligt nu had ik een goede oplossing, ik had een teddy beer xxl van een van mijn kinderen achter mij gezet en zo heb ik de eerste dagen geslapen haha. De eerste twee nachten dagen is lastig om overeind te komen je mag je oook niet afzetten met je armen dus je traint gelijk je buikspieren🤣.Verder heb ik echt geen pijn gehad het is me zo mee gevallen. Ik was op dag 3 al van alle medicatie af. En ik kon en deed al best wel snel wat dingen in het huis op me eigen tempo niet te veel natuurlijk want je moet eigenlijk echt 1 week rust houden. Ik zag meer tegen het rust houden op dan tegen de hele operatie, aangezien ik een thuisblijf moeder ben, Ik heb het gelukkig goed kunnen regelen na mijn operatie was mijn man anderhalve week vrij, en nu is mijn moeder nog een weekje hier, maar ook nu doe ik al beat wel wat meer in het huishouden.

Wel ben ik lang moe geweest van de narcose en nu nog kak ik smiddags echt wel in.

En het enige wat ik nu gewoon nog een ding vind is om op je rug te slapen, maar ik moet wel zeggen het went wel. Ik mag over twee weken op me zij proberen en over vier weken op de buik.

Het herstel verschilt natuurlijk per persoon dus ik hoop voor jou natuurlijk ook dat het zo goed zal verlopen. En als je achter een bureau werkt dan zal dat wel moeten lukken. Maar goed wat ik zeg ieder zijn herstel is natuurlijk anders.

Hey @lesextases het begint ook te korten voor jou! 😊

Mijn herstel tot nu toe verloopt prima. Ik ben nu 12 dagen PO en de eerste dagen waren voor mij ook het zwaarst. De juiste positie vinden om te kunnen liggen was wel een hele opdracht en de eerste nachten heb ik niet kunnen doorslapen maar vanaf dag 4 lukte het doorslapen al wel en de pijn nam ook met de dag af. Na dag 6 was ik ook gestopt met de medicatie. 

Ik heb gisteren het verband een beetje omlaag getrokken om eens te kijken en ben toch wel onder de indruk van het resultaat, ook al zijn ze nog steeds platgedrukt. 😅 

Op 8 maart moet ik terug om het verband er af te halen en de wonden te bekijken. 

• 4 weeks later...
Op 3-3-2023 om 12:34, Dindin zei:

Hey @lesextases het begint ook te korten voor jou! 😊

Mijn herstel tot nu toe verloopt prima. Ik ben nu 12 dagen PO en de eerste dagen waren voor mij ook het zwaarst. De juiste positie vinden om te kunnen liggen was wel een hele opdracht en de eerste nachten heb ik niet kunnen doorslapen maar vanaf dag 4 lukte het doorslapen al wel en de pijn nam ook met de dag af. Na dag 6 was ik ook gestopt met de medicatie. 

Ik heb gisteren het verband een beetje omlaag getrokken om eens te kijken en ben toch wel onder de indruk van het resultaat, ook al zijn ze nog steeds platgedrukt. 😅 

Op 8 maart moet ik terug om het verband er af te halen en de wonden te bekijken. 

Hi DinDin!

Hoe verloopt alles ondertussen bij jou? 

Ik ben net 2,5 weken PO en kan eigenlijk al alles doen zoals voorheen, enkel alleen nog niet op mijn buik slapen natuurlijk ;) 

Gisteren mijn knoopjes laten wegknippen, de chirurg zei dat alles er goed uit zag, alleen dat ze nog heel hoog zaten. 

Zitten ze bij jou ook nog zo hoog? 

Hi @lesextases 

O wat fijn om te horen dat je weer alles kan doen, welke chirurg had jij ook al weer? 
ik ben nu 5 weken PO en kan ook gewoon alles doen als voorheen en ze zitten gelukkig niet meer zo hoog. Ik wacht nu vooral op de drop and fluff fase om dan het eindresultaat te kunnen zien 😍 

Ik draag wel nog steeds de postoperatieve bh met de borstband en jij? 

• 1 month later...
Op 21-2-2023 om 17:04, lesextases zei:

Spoedig en vlot herstel toegewenst!

Mag ik vragen hoe alles is verlopen? 
Ik zit net in dezelfde situatie als jij, ik was ervan overtuigd om de ergonomix te nemen aangezien ik meer van natuurlijke borsten hou, maar werd aangeraden de ronde prothesen (plus) te nemen aangezien ik vanboven volume mis..

Zou ik jullie beiden om enkele fotoojes mogen vragen eventueel? 

Heel erg bedankt alvast!!

Hai, zou ik ook jullie beide om foto’s mogen vragen?:)

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.