Ga naar inhoud

Dominique1978 : 9 januari 2023 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Ik vind het een moeilijke keuze. In het begin was ik vastberaden en wilde ik voor de ergonomix gaan maar stelde dr Verdonck mij de vraag of het mij stoort als je een bh draagt en je bh blijft openstaan omdat je borst die niet volledig vult. Ik had hier toen ja op geantwoord en toen zei hij dat de beste optie de motiva progressive plus was omdat die een bolling hebben en de bh goed vullen… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Dindin zei:

O wauw dat is wel een grote verandering, ik twijfelde nog over het volume maar als ik het van jou hoor. Denk ik dat 355 cc echt wel voldoende zal zijn als je nu aan 75E zit 🤭


Ben je tot nu toe tevreden met de vorm? 

Ik heb nu 70E met 380 cc maar het ziet er echt niet zo groot uit hoor. Cupmaten met 'neppe' borsten vallen groter uit. Het ziet eruit als een c bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2023 om 23:59, Dindin zei:

Ik vind het een moeilijke keuze. In het begin was ik vastberaden en wilde ik voor de ergonomix gaan maar stelde dr Verdonck mij de vraag of het mij stoort als je een bh draagt en je bh blijft openstaan omdat je borst die niet volledig vult. Ik had hier toen ja op geantwoord en toen zei hij dat de beste optie de motiva progressive plus was omdat die een bolling hebben en de bh goed vullen… 

Ik heb ook voor de Motiva Round (=progressive plus) gekozen omwille dat ik die bolling graag wil.

Ben nu 4 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.