Ga naar inhoud

Dominique1978 : 9 januari 2023 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ben hier nieuw! Wordt op 9/1 door Dr. Verdonck geopereerd. Ga voor de Motiva progressive plus gaan 335 cc. Heb nu een voorsituatie van 80 A. Ben ondertussen 44 jaar en heb de stap durven zetten voor een borstvergroting. Had graag wat foto’s gezien van meiden die hun voorsituatie en na hun operatie willen delen met me. Ik twijfel nog over de inhoud die ik ga nemen, wil niet te klein uitkomen en ook weer niet te groot want wil het zo natuurlijk mogelijk houden.

 

groetjes Dominique 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, mijn 2 de post ondertussen. Wordt op 9/1 door Dr. Verdonck geopereerd. Heb nu een 80 A door 10 kg te vermageren en weg waren de boobs 😕. Ben 44 en al heel mijn leven meestal een A cupje gehad waar ik nu eindelijk iets wil aan doen. Ik ga voor Motiva ergonomix dual plane. Ben alleen er nog niet uit of ik 335 of 350 cc zou nemen. Denk nu niet dat het zo veel verschil gaat maken wil gewoon niet te klein of te groot gaan … ben 1.67 m en weeg 55 kg. Iemand in dezelfde situatie die zijn album met me wilt delen? 
Heb nog wat moeite met de werking van het forum hier weet niet goed hoe alles werkt…

iedereen veel succes bij zijn zoekactie en veel beterschap aan diegene die stap al wel gezet hebben!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je een paar dagen geleden al toegevoegd aan mijn album. Nog niet gezien? Onze situaties zijn vergelijkbaar, misschien heb je er wat aan. Rechtsbovenin je scherm, drie streepjes, bladeren, albums. Dan moet je ze te zien krijgen. Ik heb ze wel achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Milavano zei:

Ja de terugweg wordt denk ik ook zwaar😩 De heenweg moet natuurlijk ook nog nuchter, en 3 uur reizen zonder wat te kunnen drinken word ik altijd erg misselijk van. Kijk ik dus ook niet naar uit. Maar goed, op de terugweg heb ik in ieder geval borsten🤣

Je kunt ook nacht van te voren in hotel overnachten. Hebben wij ook gedaan. 10 minuutjes bij de kliniek vandaan ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt drinken als je wakker genoeg bent heb ik gehoord en ik denk me toch ook van een koekje of zo te voorzien want ik word ook snel misselijk als ik lang nuchter moet blijven. Je krijgt geen narcose maar een lichte roes zonder intubatie dus normaal zal je al snel erna mogen eten en drinken. Op hotel gaan is mss geen slecht plan als je lang onderweg bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevraagd of ik voor de operatie nog kon passen en dat gaat niet heb dus gevraagd om de 350 cc ook klaar te leggen en dat ze tijdens de operatie kijken wat het mooiste gaat zijn. Ik weet dat ik de druppelvorm heb genomen met kleine push up effect. Ben niet 100% meer mee met de benamingen ondertussen 🙊. Ik heb de ergonomix dacht ik en daar de progressieve gel Plus van. Ik dacht dat dat een onderverdeling was van elkaar, of heb ik het mis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Verdonck noemt de progressive plus inderdaad een ‘natuurlijke look met een licht push up effect’ en de ergonomix is die druppelvormige met alleen volume aan de onderkant. Die was mij afgeraden omdat ik echt totaal geen volume heb aan de bovenkant en ik zou dan spijt krijgen zei hij. Volgens hem zou je met die dus alleen met een bh decolleté hebben en dat wilde ik niet, wil dat ze ook mooi zitten zonder bh😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, 

gisteren als eerste aan de beurt om 7u40 binnen en lag om 8 u al op de tafel. Om 10 u mocht ik al naar huis. Het uurtje rijden viel gelukkig nog mee. Ben helemaal ingetapet en draag borstband. Best wel pittig want mijn onderste ribben zijn precies serieus gekneusd. Moet de eerste dagen half zittend liggen om de pijn het beste te verdragen. Het is nog serieus vechten om recht te geraken zonder je armen te gebruiken. De eerste 2 dagen zouden de ergste zijn ik hoop het … kan maar enkel dafalgan en brufen verdragen dus extra pijnstiller tegen de ergste pijn kan ik niet nemen. 
Ik dacht een kleine A te hebben als voorsituatie en heb dus 2 cups groter gevraagd maar volgens de arts heb ik een Bcup dus kom Ik nu op een D cup uit benieuwd wie gelijk gaat hebben 🙈.

Ik heb de Motiva progressieve plus genomen maar staan anders vernoemd op je borstenpas en dat was even schrikken. Er stond rond op en ik had zeer duidelijk druppel gevraagd. Ben dus benieuwd hoe de dag en nacht gaan verlopen. Spijtig dat het verband er pas de 25 ste afgaat dus nog even wachten dus…

Ben reuze benieuwd ondanks de pijn die overleefbaar is 😀heb ik nog geen seconde spijt van mijn beslissing.

Morgen volgt een update!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is de pijn snel beter! Progressive is idd rond denk ik, en ergonomix is degene die druppelvormig wordt maar ik heb al op meerdere plaatsen gelezen dat het verschil tussen beide niet zo enorm is kwa eindresultaat.

 

Ik volg mee en ben super benieuwd naar je eindresultaten! Mijn beginpunt is 1 cupmaatje groter dan jouw beginpunt maar ik heb wel een zeer gelijkaardige vorm van borsten. Dus ik ben echt benieuwd hoe de progressive implantaten er bij jou gaan uitzien. Ik weet echt niet dewelke ik best kies. Enerzijds ergonomix omdat ik een heel natuurlijk resultaat wil, maar ik wil ook dat ze toch een pak voller worden dus dan is rond misschien een betere keuze.

 

Ik heb volgende week mijn eerste consult bij Dr Verdonck. Hoe vaak ga je nog op nacontrole moeten bij hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet de  25 ste voor mijn tape eraf te doen en knoopjes af te knippen. Ik heb de Motiva progressieve plus genomen omdat die het push up effect hebben dat ik niet alleen onderaan vulling zou hebben. Hij zegt dat ik op een D cup ga uitkomen ben dus benieuwd! Ik wou ook een meer natuurlijk resultaat want ben al 44 dus grote ronde bollen bovenaan zou echt wel fake bij me staan. Maar we moeten 6 maand geduld hebben om van een eerste resultaat te spreken dus ons geduld wordt op de proef gesteld 😏. Ik heb 355 cc. Ik weet niet hoevaak je erna nog op controle kunt gaan maar de eerste post op is gratis. Mss is de rest wel betalend dat weet ik niet. Ben wel 2 x geweest om te passen en dat was maar 1 x betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.