Ga naar inhoud

Operatie november en december 2022


Aanbevolen berichten

Morgen 20/12/2022, de dag van mijn bv! Ik krijg mentor 440 cc anatomisch door dr. Derckx in de Veldhoven kliniek. Om 10 u moet ik me melden. Ik vind het allemaal super spannend! Het is ook de eerste keer dat ik een operatie krijg, dus eerste keer onder narcose... 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, P1980 zei:

Morgen 20/12/2022, de dag van mijn bv! Ik krijg mentor 440 cc anatomisch door dr. Derckx in de Veldhoven kliniek. Om 10 u moet ik me melden. Ik vind het allemaal super spannend! Het is ook de eerste keer dat ik een operatie krijg, dus eerste keer onder narcose... 🤞

Succes morgen! Krijg je ze voor of achter de spier?

440 is flink hoor, wordt vast prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, P1980 zei:

Morgen 20/12/2022, de dag van mijn bv! Ik krijg mentor 440 cc anatomisch door dr. Derckx in de Veldhoven kliniek. Om 10 u moet ik me melden. Ik vind het allemaal super spannend! Het is ook de eerste keer dat ik een operatie krijg, dus eerste keer onder narcose... 🤞

Heel veel succes morgen!! Het komt goed, de narcose is heerlijk, lekker slapen. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Wissel zei:

Hi! Ik ben vandaag geopereerd, had een wissel. Ben van 255cc voor, naar 440cc dual plane.

Voor de operatie was is heel chil en ontspannen. Ik had er gewoon zin in.

Nu vind ik de spanning wel flink aanwezig hoor.. poeh..

Ben echt benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Wissel zei:

Hi! Ik ben vandaag geopereerd, had een wissel. Ben van 255cc voor, naar 440cc dual plane.

Voor de operatie was is heel chil en ontspannen. Ik had er gewoon zin in.

Nu vind ik de spanning wel flink aanwezig hoor.. poeh..

Hoe is het gegaan? Hoe lang had je de oude gehad ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, SharonKo zei:

Hoe is het gegaan? Hoe lang had je de oude gehad ook alweer?

Ik had de oude 16 jaar. Zagen er nog perfect uit!

Operatie ging prima, alles vlot verlopen.

Moet wel zeggen dat het me flink tegenvalt. Vrijwel niet geslapen vannacht maar dat komt vast wel weer.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Wissel zei:

Ik had de oude 16 jaar. Zagen er nog perfect uit!

Operatie ging prima, alles vlot verlopen.

Moet wel zeggen dat het me flink tegenvalt. Vrijwel niet geslapen vannacht maar dat komt vast wel weer.. 

16 jaar en nog perfect?! Dat is wel een record :)  Wat fijn! Nu dus lekker de extra breedte opgevuld?

Viel het vooral 'tegen' omdat het nu Dual Plane was? Dat schijnt toch een hele andere ervaring/recovery te zijn dan voor de spier. Sterkte en veel plezier ermee! Je partner ook tevreden? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, SharonKo zei:

16 jaar en nog perfect?! Dat is wel een record :)  Wat fijn! Nu dus lekker de extra breedte opgevuld?

Viel het vooral 'tegen' omdat het nu Dual Plane was? Dat schijnt toch een hele andere ervaring/recovery te zijn dan voor de spier. Sterkte en veel plezier ermee! Je partner ook tevreden? :) 

Ze waren echt helemaal intact. Enkel een beetje kalk op 1 plek. Maar verder helemaal gaaf. Bijzonder om te zien wat er al die tijd heeft ingezeten.

 

Ja, ze zijn een flink stuk breder. Al zien ze er nu echt nog heel lelijk uit, helemaal platgedrukt (door de spier?) Weet dat ik geduld moet hebben en dat het vast goed komt.

Ik weet me van 16 jaar geleden weinig te herinneren.. qua pijn. 

Patner is ook tevreden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2022 om 13:32, Wissel zei:

Ze waren echt helemaal intact. Enkel een beetje kalk op 1 plek. Maar verder helemaal gaaf. Bijzonder om te zien wat er al die tijd heeft ingezeten.

 

Ja, ze zijn een flink stuk breder. Al zien ze er nu echt nog heel lelijk uit, helemaal platgedrukt (door de spier?) Weet dat ik geduld moet hebben en dat het vast goed komt.

Ik weet me van 16 jaar geleden weinig te herinneren.. qua pijn. 

Patner is ook tevreden! 

Goed te horen! Veel plezier ermee :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2022 om 13:19, SharonKo zei:

Je bent vandaag natuurlijk heerlijk wakker geworden! Hoe gaat het met je?

Het gaat wel goed. Vandaag wel misselijk geweest. Deze morgen zelfs flauw gevallen. De pijn is best te doen. Beetje als spierpijn. Gisteren de eerste keer in de spiegel gekeken. Ze zitten nog vrij hoog, maar al wel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2022 om 07:59, Beaugirly zei:

Hoi allemaal,

 

Ik lees ook graag even mee. Ik ben gisteren, dus 16-11,  geopereerd bij de Boerhaavekliniek door dr. Schuringa. Ik ben daar geweldig opgevangen en begeleid; uitstekende ervaring tot nu toe.

Bij mij is Mentor 345 cc anatomisch voor de spier geplaatst. Voorsituatie: een lege 75B door 2 zwangerschappen en de absolute genadeklap voor mijn borsten was 21 kilo afvallen. Ik ging voor een lift op consult, maar gek genoeg hingen mijn borsten niet echt volgens de pc, dus werden mij implantaten aangeraden. Na 2 maanden nadenken en research toch besloten ervoor te gaan. En gisteren was het dan zover. Ik heb tot nu toe vooral last van de uitwerking van de narcose. Qua pijn valt het me enorm mee; het voelt vooral als zware spierpijn. Af en toe een steek. En natuurlijk zijn de borsten zelf nog hard. Ik heb (nog) geen bloeduitstortingen; de huid ziet er mooi uit. Hopelijk blijft het zo :)

 

Liefs,

Beaugirly

Hoi hoi, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik ben overmorgen aan de beurt in Boerhaave en ik ben zó zenuwachtig voor wat er gaat komen …

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.