Ga naar inhoud

Operatie november en december 2022


Aanbevolen berichten

Jaaa, leuk! Ik kan ook aftellen en wil graag meeschrijven.

Ik word op 19 december geopereerd bij Dr. Fresow.

Ik ga voor een wissel, nu 255 cc anatomisch voor de spier. Krijg 440cc mentor rond xtra mp achter de spier (al twijfel ik soms nog een beetje of ik niet groter moet..)

 

@beertje84 spannend, dat is al bijna!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, P1980 zei:

Hoi hoi!

Ik heb op 20 december mijn operatie in de Veldhoven kliniek. Ik kan bijna niet wachten! Echt spannend! Hier kijk ik al zo lang naar uit! Op 18 november mag ik nog eens gaan om te passen. 

@P1980 He, wat leuk! Heb je al een keer eerder gepast, twijfel je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Wissel zei:

@P1980 He, wat leuk! Heb je al een keer eerder gepast, twijfel je? 

 

Ja, de vorige keer ook gepast. 420cc en 460cc. Ze hebben toen 420cc opgeschreven, maar zou toch graag nog een beetje groter gaan. Ik heb nu B, kleine C en wil graag naar grote D, E gaan. Met de anatomische konden ze niet groter gaan is er telefonisch al gezegd. Dus wil eens horen wat ze voorstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, P1980 zei:

Ja, de vorige keer ook gepast. 420cc en 460cc. Ze hebben toen 420cc opgeschreven, maar zou toch graag nog een beetje groter gaan. Ik heb nu B, kleine C en wil graag naar grote D, E gaan. Met de anatomische konden ze niet groter gaan is er telefonisch al gezegd. Dus wil eens horen wat ze voorstellen...

@P1980Snap ik! Ik twijfel ook nog steeds. Misschien ook nog even een keer een afspraak maken.

Ben benieuwd wat ze gaan voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2022 om 16:14, P1980 zei:

Hoi hoi!

Ik heb op 20 december mijn operatie in de Veldhoven kliniek. Ik kan bijna niet wachten! Echt spannend! Hier kijk ik al zo lang naar uit! Op 18 november mag ik nog eens gaan om te passen. 

Spannend zeg ! Leuk dat je nog eens gaat passen. Ik kijk erg vaak naar de foto’s van mijzelf met de protheses is en naar de scan foto’s. Zo bijzonder dat het er straks echt zo mooi uit gaat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels 2 dagen geleden geopereerd. Ben nu al zo onwijs blij met het resultaat. De eerste nacht viel wel tegen. Dat zittend slapen is echt funest voor je rug. Gelukkig mocht ik vannacht al plat op mijn rug liggen. Dan lag veel beter. Nu maar heel rustig aan doen en ieder uur mijn oefeningen doen om de spieren op de rekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

 

Ik ben vrij nieuw op dit forum en dit is de eerste keer dat ik reageer op een topic. Mijn operatie staat eind november gepland. Multiplane plaatsing, polytech diagongel anatomisch 320cc. Heel spannend allemaal! Ik ga van een 80 b naar een .. geen idee, grote C/kleine D? 
 

Ik kan weinig vinden over multiplane. Dat vind ik jammer want ik zou zo graag willen weten hoe anderen dit hebben ervaren. 
 

Groetjes Rai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2022 om 12:57, beertje84 zei:

Ik ben inmiddels 2 dagen geleden geopereerd. Ben nu al zo onwijs blij met het resultaat. De eerste nacht viel wel tegen. Dat zittend slapen is echt funest voor je rug. Gelukkig mocht ik vannacht al plat op mijn rug liggen. Dan lag veel beter. Nu maar heel rustig aan doen en ieder uur mijn oefeningen doen om de spieren op de rekken.

He @beertje84

Wat fijn dat het achter de rug is. Hoe is het inmiddels met de pijn?

Wat was je voorsituatie? En ben je al blij met wat je ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2022 om 19:00, Raikeem zei:

Hallo iedereen!

 

Ik ben vrij nieuw op dit forum en dit is de eerste keer dat ik reageer op een topic. Mijn operatie staat eind november gepland. Multiplane plaatsing, polytech diagongel anatomisch 320cc. Heel spannend allemaal! Ik ga van een 80 b naar een .. geen idee, grote C/kleine D? 
 

Ik kan weinig vinden over multiplane. Dat vind ik jammer want ik zou zo graag willen weten hoe anderen dit hebben ervaren. 
 

Groetjes Rai

Hoi @Raikeem,

 

Ik had zelf ook nog nooit gehoord van multiplane. Is jou ook bekend waarom er voor de multiplane is gekozen?

Spannend, eind november dat is al bijna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Wissel zei:

He @beertje84

Wat fijn dat het achter de rug is. Hoe is het inmiddels met de pijn?

Wat was je voorsituatie? En ben je al blij met wat je ziet?

De pijn valt me eigenlijk nog mee. Wel heb ik de eerste 4 dagen veel pijnstillers geslikt. Sinds vandaag ben ik over op 3 keer 1000 mg paracetamol. Wel ben ik enorm blij met mijn elektrische verstelbare bed. Want in en uit bed komen was enorm pijnlijk. De eerste nacht heb ik half zittend geslapen. Maar ik kreeg daardoor zulke rugpijn. De nachtenlig ik bijna helemaal plat op mijn rug. In de loop van de nacht weet ik alleen niet meer hoe ik moet blijven liggen door de rugpijn. Ook zitten mijn schouders en nek erg vast dus mijn man masseert deze ieder avond. 

Het voelt nu de hele dag alsof ik flinke stuwing heb. Ieder uur doe ik netjes de rek oefeningen om zo hopelijk sneller van de pijn af te zijn.

Ik ben heel blij het het resultaat. Al zal het nog wel wat slinken. Van een A75/70B naar een 75`D van sport bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2022 om 19:00, Raikeem zei:

Hallo iedereen!

 

Ik ben vrij nieuw op dit forum en dit is de eerste keer dat ik reageer op een topic. Mijn operatie staat eind november gepland. Multiplane plaatsing, polytech diagongel anatomisch 320cc. Heel spannend allemaal! Ik ga van een 80 b naar een .. geen idee, grote C/kleine D? 
 

Ik kan weinig vinden over multiplane. Dat vind ik jammer want ik zou zo graag willen weten hoe anderen dit hebben ervaren. 
 

Groetjes Rai

Way gebeurd er dan bij de multi plane ? Is je dat uitgelegd. Bij mij zit hij dual plane dus gedeeltelijk achter de spier. De spier is ook niet groot genoeg om het implantaat te bedekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik lees ook graag even mee. Ik ben gisteren, dus 16-11,  geopereerd bij de Boerhaavekliniek door dr. Schuringa. Ik ben daar geweldig opgevangen en begeleid; uitstekende ervaring tot nu toe.

Bij mij is Mentor 345 cc anatomisch voor de spier geplaatst. Voorsituatie: een lege 75B door 2 zwangerschappen en de absolute genadeklap voor mijn borsten was 21 kilo afvallen. Ik ging voor een lift op consult, maar gek genoeg hingen mijn borsten niet echt volgens de pc, dus werden mij implantaten aangeraden. Na 2 maanden nadenken en research toch besloten ervoor te gaan. En gisteren was het dan zover. Ik heb tot nu toe vooral last van de uitwerking van de narcose. Qua pijn valt het me enorm mee; het voelt vooral als zware spierpijn. Af en toe een steek. En natuurlijk zijn de borsten zelf nog hard. Ik heb (nog) geen bloeduitstortingen; de huid ziet er mooi uit. Hopelijk blijft het zo :)

 

Liefs,

Beaugirly

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en zal ook mijn verhaal even doen.

Vandaag 6 dagen po.

Ik had een gescheurde prothese. Ik ben 28 november bij dr Nio op 1e consult geweest en werd een dag later gebeld dat ik 2 december al kon komen. Ik heb een wissel gehad met een borstlift. En ik moet zeggen dat de pijn echt minimaal is.

Afgelopen zondag wat misselijk geweest van de narcose denk ik.

Ik had hiervoor de Allergan mcghan style met 395cc. 

Dr Nio heeft nu van mijn eigen borst 100 gram afgehaald en een eurosillicone 500cc teruggeplaatst. 

Leuk om jullie verhalen ook te lezen.

 

Groetjes Pantergirl 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

ik ben 6 december geopereerd in de Bergman kliniek in Hilversum. Ik heb een borstlift gekregen zonder implantaten. Operatie is goed gegaan. Tot nu toe is pijn goed te doen. Kan nog niet op mijn zij slapen maar op de rug gaat prima. Gister zijn de pleistertjes verwijderd. Vanmorgen bij het spoelen onder de douche werd ik even niet zo lekker en viel ik bijna flauw. Later ging t weer beter gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.