Ga naar inhoud

September/oktober 2022 operaties


SweetBoobs96

Aanbevolen berichten

Op 13-10-2022 om 23:15, Melis zei:

Hi dames,

Zaterdag ben ik aan de beurt en de zenuwen beginnen nu echt te komen.. Ga na 17 jaar van 350cc voor de spier Eurosilicone naar dual plane 450cc Motiva ergonomix bij dr. Nio. 
 

Van voor de spier meen ik me te herinneren dat het best meeviel met de pijn maar hoe gaat het met dual plane zijn? 😟

 

dr. Nio gaf aan dat het ook anders zal voelen om ze dual plane te hebben maar ik wilde dit graag omdat ik geen randen wil zien, wil ze natuurlijker dan nu. Zijn er dames die ook van voor de spier naar dual plane zijn gegaan? 

Hoi Melis,

 

vandaag ben je dus geholpen. Ben benieuwd hoe dat is gegaan!

 

Ik heb 2 maanden geleden ook een prothese wissel gehad van op de spier naar dual plane om dezelfde reden als jij. 
 

X💐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een vraagje voor de post-op’ers.

Ik ben nu drie dagen post-op en sinds vanmorgen heb ik een heel vreemd gevoel rechts. Zo moeilijk te omschrijven, is niet pijnlijk , noch onaangenaam maar heel apart: het lijkt of mijn borst heel zachtjes trilt, net of er mini spiertje continu een pijnloze stroomstoot heeft vanuit mijn tepel richting boven 🙈 Geen idee of er dit iemand herkent? 😅 Verder heb ik nergens geen pijn meer- behalve die rug dan-, wel enkel nog steeds dat drukkend gevoel.

En niet te vergeten vocht.. Jezus zoveel vocht! Ze lijken in mijn nek te zitten 😂 Maar ook mijn vingers, mijn buik,… Alles moet eraan geloven!

Wanneer was jullie “vochthoogtepunt” ? Of wanneer hadden jullie het gevoel dat alles wat begon te ontzwellen? 
Ik drink massa’s water en ook groene thee dus hopelijk doet dat zijn werk.

 

Trouwens gisteren gedoucht en alle pleisters verwijderd. Nergens blauw- bedankt voor de tips van arnica en bromelaine ☺️- en ondanks zwelling en veel te hoog zitten , vond ik ze al mooi! Zo raar om plots twee zo’n

volle boob’s in je handen te hebben! Ik had heel wat angst voor té groot maar ik vind ze net prima! 🥰 
 

@Melis Proficiat! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bosbloemen Hi! Ja gister was het de dag.. net voor de operatie werd ik even niet goed door een medicijn die ze me gaven via het infuus, duizelig misselijk en kreeg het steenkoud. Maar na het toedienen van iets anders ging het weer en kon ik na een gesprek met dr Nio richting de OK. Ik werd na de operatie maar moeilijk helemaal wakker en voelde me best lang niet goed, waarschijnlijk omdat ik wat meer pijnstilling had gekregen en moet zeggen dat de pijn me best tegenvalt 🥲 Vooral het opstaan is drama, kan nog niet veel alleen. Ik heb mn borsten nog niet durven bekijken..het vestje is vanmorgen alleen even opengeweest om de gaasjes te vervangen. En @Pia_82  ook ik heb idd last van mijn rug en vocht! Woog vanmorgen 2 kilo meer dan normaal en mn buik is aardig opgezet dus ik ga ook maar eens aan de brandnetelthee en macrogol.. We bijten ons even door deze dagen heen en hoop dat het snel beter gaat 😕

Ik post snel een operatieverslag op mn pagina want ik zit nog wel ergens mee, morgen eerst eens even contact opnemen met dr. Nio..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik ben ook terug thuis. Van de anesthesie niks gemerkt, niet ziek of draaierig en snel weer wakker. 
 

Hij heeft er wel 40cc minder in gestoken dan gepland, ik weet niet waarom, maar nu lijken ze zo klein… ik heb dinsdag controle dan kan ik het vragen want heb vandaag alleen de verpleegster nog gezien. 
 

Ik kon niet heel groot gaan omwille van mijn werk maar nu is het precies of je ziet geen verschil, al doet het nu toch wel genoeg pijn. 
 

Groetjes 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-10-2022 om 17:54, Melis zei:

@Bosbloemen Hi! Ja gister was het de dag.. net voor de operatie werd ik even niet goed door een medicijn die ze me gaven via het infuus, duizelig misselijk en kreeg het steenkoud. Maar na het toedienen van iets anders ging het weer en kon ik na een gesprek met dr Nio richting de OK. Ik werd na de operatie maar moeilijk helemaal wakker en voelde me best lang niet goed, waarschijnlijk omdat ik wat meer pijnstilling had gekregen en moet zeggen dat de pijn me best tegenvalt 🥲 Vooral het opstaan is drama, kan nog niet veel alleen. Ik heb mn borsten nog niet durven bekijken..het vestje is vanmorgen alleen even opengeweest om de gaasjes te vervangen. En @Pia_82  ook ik heb idd last van mijn rug en vocht! Woog vanmorgen 2 kilo meer dan normaal en mn buik is aardig opgezet dus ik ga ook maar eens aan de brandnetelthee en macrogol.. We bijten ons even door deze dagen heen en hoop dat het snel beter gaat 😕

Ik post snel een operatieverslag op mn pagina want ik zit nog wel ergens mee, morgen eerst eens even contact opnemen met dr. Nio..

Hopelijk voel je je snel weer beter en verdwijnt het vocht! Ik had dat ook en leek wel zwanger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik krijg 27 oktober mijn borstvergroting. Ik ben een aantal jaren geleden 40 kg afgevallen in 5 maanden (op natuurlijke wijze) en dat heeft mijn borsten geen goed gedaan. Het zijn slappe theezakjes, amper cup b. Ik krijg 425 cc Motiva ronde implantaten. Ik ben vrij lang en breed in de schouders en zou op een kleine D uit moeten komen, wat qua proporties bij mijn lichaam zou passen. Ik krijg ook een kleine borstlift waarbij ze een incisie in de tepel maken en daarbij ook de tepel verkleinen. Heel erg veel zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik gisteren mijn borstvergroting gehad. Ik heb het laten doen door dr. Piombino, een italiaanse PC die onder andere bij Essential Esteathics werkt in Den Haag. Ik woon in Drenthe dus een behoorlijk eind weg maar ik vind zijn werk zo mooi. Ze zijn dual plane geplaatst. Ik heb weinig pijn, alleen een zwaar drukkend gevoel. Ik heb een heel strak verband die de borsten bij elkaar duwt, dan een post operatieve bh en dan nog een band daar overheen die de borsten naar beneden duwt, die constructie irriteert enorm maar maandag mag het verband er gelukkig af en kan ik ze voor het eerst gaan bekijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, SharonKo zei:

Hoi henriette, bij wie laat jij dit doen? 

En wordt het dual plane of voor de spier?

De arts gaf mij trouwens geen optie, het werd dual plane omdat mijn borsten ontzettend slap zijn en er helemaal geen volume meer in zat. Vandaar ook de lift. Ook had ik blijkbaar tubulaire borsten dus ze hebben het weefsel aan de onderkant van mijn borst ook nog helemaal los gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, SharonKo zei:

Ah, helemaal goed gegaan dus! 

Sterkte met herstellen en ze zijn vast prachtig geworden! Ben benieuwd. 

Gelijk 400 is wel een flinke upgrade, hoe kwamen ze met dat advies? 

Dankjewel, gaat goedkomen!!

Nou, 425 zelfs! Ik ben vrij breed in de schouders, 1.80 lang en 80 kg met rondingen. De arts gaf aan dat ik met 425 op een grote c/kleine d moest uitkomen en dat dat goed zou moeten passen bij mijn figuur. Ik vond dat behoorlijk groot klinken maar tijdens het passen viel het heel erg mee en ik las hier dat veel vrouwen later denken; had ik maar iets groter gedaan, dus ben er voor gegaan. Ik vind ze tot nu toe klein lijken maar ze zijn nog compleet ingepakt in een heel strak verband onder de compressie bh dus kan er eerlijk gezegd nog niet zoveel van zien. Ik zal binnenkort een album aanmaken wanneer ik ze mag zien!

Heb jij al een operatie achter de rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.