Ga naar inhoud

September/oktober 2022 operaties


SweetBoobs96

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

 

Dinsdag 6 september is het dan echt zo ver... Ik krijg eindelijk een paar volle boobs!

Ik werk als anesthesiemedewerker op de OK, maar merk dat het toch best spannend is om zelf onder het mes te gaan 😋 En vooral ook benieuwd hoe het herstel zal verlopen.

Zijn er meer meiden die in september of oktober geopereerd gaan worden?? Waar en wat gaan jullie doen en hoe bereiden jullie je voor?  

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eigenlijk 6 september geopereerd worden, maar omdat mijn chirurg dan naar Bali vertrekt is de operatie een maand vervroegd en was ik 2 augustus al aan de beurt. 

 

Ik wens jou veel succes, een voorspoedig herstel en veel plezier met nieuwe bh's en bikini's shoppen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Drieka zei:

Ik zou eigenlijk 6 september geopereerd worden, maar omdat mijn chirurg dan naar Bali vertrekt is de operatie een maand vervroegd en was ik 2 augustus al aan de beurt. 

 

Ik wens jou veel succes, een voorspoedig herstel en veel plezier met nieuwe bh's en bikini's shoppen. 

Wat een meevaller voor jou Drieka! Fijn dat je ze al hebt. 
Hoe verloopt je herstel en wat heb je gekregen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen? 
 

En dank je wel, ik zit stiekem nu al te kijken voor topjes, bikini’s en bh’s 😍😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, xloishayley zei:

Wat een meevaller voor jou Drieka! Fijn dat je ze al hebt. 
Hoe verloopt je herstel en wat heb je gekregen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen? 
 

En dank je wel, ik zit stiekem nu al te kijken voor topjes, bikini’s en bh’s 😍😆

Hihi ik heb ze juist niet meer. 🤭 

Heb een explantatie (zonder wissel) en lift ondergaan. Ik ben dus weer zoals ik voor de implantaten was maar dan geen hangers meer (een mooie volle 75C cup).