Ga naar inhoud

September/oktober 2022 operaties


SweetBoobs96

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

 

Dinsdag 6 september is het dan echt zo ver... Ik krijg eindelijk een paar volle boobs!

Ik werk als anesthesiemedewerker op de OK, maar merk dat het toch best spannend is om zelf onder het mes te gaan 😋 En vooral ook benieuwd hoe het herstel zal verlopen.

Zijn er meer meiden die in september of oktober geopereerd gaan worden?? Waar en wat gaan jullie doen en hoe bereiden jullie je voor?  

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eigenlijk 6 september geopereerd worden, maar omdat mijn chirurg dan naar Bali vertrekt is de operatie een maand vervroegd en was ik 2 augustus al aan de beurt. 

 

Ik wens jou veel succes, een voorspoedig herstel en veel plezier met nieuwe bh's en bikini's shoppen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Drieka zei:

Ik zou eigenlijk 6 september geopereerd worden, maar omdat mijn chirurg dan naar Bali vertrekt is de operatie een maand vervroegd en was ik 2 augustus al aan de beurt. 

 

Ik wens jou veel succes, een voorspoedig herstel en veel plezier met nieuwe bh's en bikini's shoppen. 

Wat een meevaller voor jou Drieka! Fijn dat je ze al hebt. 
Hoe verloopt je herstel en wat heb je gekregen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen? 
 

En dank je wel, ik zit stiekem nu al te kijken voor topjes, bikini’s en bh’s 😍😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, xloishayley zei:

Wat een meevaller voor jou Drieka! Fijn dat je ze al hebt. 
Hoe verloopt je herstel en wat heb je gekregen? Heb je veel pijn gehad de eerste dagen? 
 

En dank je wel, ik zit stiekem nu al te kijken voor topjes, bikini’s en bh’s 😍😆

Hihi ik heb ze juist niet meer. 🤭 

Heb een explantatie (zonder wissel) en lift ondergaan. Ik ben dus weer zoals ik voor de implantaten was maar dan geen hangers meer (een mooie volle 75C cup). 

 

Omdat ik wat ouder ben en mijn boobs gingen hangen koos ik voor implantaten. Ik had al een kleine 75D cup dus had daarna een 75F (soms wel een 75G). Dit was echt veeeeeel te groot voor mijn lijf en naast pijn aan mijn schouders en rug zakte een van de implantaten onder de spier uit en hing mijn eigen weefsel na verloop van tijd over mijn implataten heen (zeer lelijk, heb foto's op dit forum staan). 

 

Ik had best pijn na het plaatsen van de implantaten (dit is overigens voor iedereen anders). Kon niks de eerste weken. Hoe anders is dat nu! Je zou zeggen dat een lift veel ingrijpender is met het verplaatsen van de tepel enz... maar niets is minder waar. Misschien omdat mijn boobs al niet meer gevoelig waren? Sinds de plaatsing van mijn implantaten is mijn huid aan de onderzijde 'dood' (zelfde gevoel als je wang na een verdoving bij de tandarts).

 

Ik heb nu 2 dagen paracetamol geslikt maar was er snel achter dat ik eigenlijk niks nodig heb. Ik kreeg ook Oxycodon (niet gebruikt). Voor mijn implantaten-operatie kreeg ik destijds Tramadol. Nou die heb ik volop geslikt en zelfs bijgevraagd. Dus ja... geen touw aan vast te knopen.

 

Maar het gaat vast goedkomen. 😃

 

Ow ik had (ivm groteverschil borsten 445 en 395. Ik heb mijn implataten nu thuis liggen. Loeizwaar! 😵💫

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog in augustus aan de beurt. Wel voor een wissel dus dat zou moeten schelen. En voor de spier, dat scheelt ook. 
 

voorbereiding. Ik mag op m’n zij slapen dus ben al blij. Heb een pyjama met knoopjes gekocht voor in t ziekenhuis en wat knoopshirts voor thuis de eerste 2 weken, tot mijn man m’n shirt weer aan kan doen zonder dat hij bang is dat hij me zeer doet. 
ik blijf een nachtje dus lijstje gemaakt wat allemaal in de tas moet en zo. Paracetamol in huis gehaald, je mag maar 3 dozen per keer kopen dus moet even voorraad aanleggen. 
dat was het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook veel succes, hopelijk red jij het ook zonder al te veel pijnstilling. Naast paracetamol is de rest eigenlijk toch maar troep he? Je hebt al een narcose gehad en dan nog meer troep lijkt mij niet best. Maar ja pijn lijden ook niet. Superspannend voor jullie, aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-8-2022 om 13:05, Drieka zei:

Hihi ik heb ze juist niet meer. 🤭 

Heb een explantatie (zonder wissel) en lift ondergaan. Ik ben dus weer zoals ik voor de implantaten was maar dan geen hangers meer (een mooie volle 75C cup). 

 

Omdat ik wat ouder ben en mijn boobs gingen hangen koos ik voor implantaten. Ik had al een kleine 75D cup dus had daarna een 75F (soms wel een 75G). Dit was echt veeeeeel te groot voor mijn lijf en naast pijn aan mijn schouders en rug zakte een van de implantaten onder de spier uit en hing mijn eigen weefsel na verloop van tijd over mijn implataten heen (zeer lelijk, heb foto's op dit forum staan). 

 

Ik had best pijn na het plaatsen van de implantaten (dit is overigens voor iedereen anders). Kon niks de eerste weken. Hoe anders is dat nu! Je zou zeggen dat een lift veel ingrijpender is met het verplaatsen van de tepel enz... maar niets is minder waar. Misschien omdat mijn boobs al niet meer gevoelig waren? Sinds de plaatsing van mijn implantaten is mijn huid aan de onderzijde 'dood' (zelfde gevoel als je wang na een verdoving bij de tandarts).

 

Ik heb nu 2 dagen paracetamol geslikt maar was er snel achter dat ik eigenlijk niks nodig heb. Ik kreeg ook Oxycodon (niet gebruikt). Voor mijn implantaten-operatie kreeg ik destijds Tramadol. Nou die heb ik volop geslikt en zelfs bijgevraagd. Dus ja... geen touw aan vast te knopen.

 

Maar het gaat vast goedkomen. 😃

 

Ow ik had (ivm groteverschil borsten 445 en 395. Ik heb mijn implataten nu thuis liggen. Loeizwaar! 😵💫

Natuurlijk…😅  Explantatie kan ook altijd nog! 
 

Fijn om je verhaal te lezen en te horen dat je je borsten nu veel meer bij je lichaam voelt passen! 
Wat betreft de pijn: ik lees ook zo ontzettend veel verschillende ervaringen van iedereen. De een heeft 2 weken lang amper iets kunnen doen, waarbij de ander na 4 dagen al bijna geen pijn meer heeft. Ik laat het maar over me heen komen en zie het vanzelf wel hoe het hier zal gaan 🙂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2022 om 15:57, Jemapelle zei:

Ik ben nog in augustus aan de beurt. Wel voor een wissel dus dat zou moeten schelen. En voor de spier, dat scheelt ook. 
 

voorbereiding. Ik mag op m’n zij slapen dus ben al blij. Heb een pyjama met knoopjes gekocht voor in t ziekenhuis en wat knoopshirts voor thuis de eerste 2 weken, tot mijn man m’n shirt weer aan kan doen zonder dat hij bang is dat hij me zeer doet. 
ik blijf een nachtje dus lijstje gemaakt wat allemaal in de tas moet en zo. Paracetamol in huis gehaald, je mag maar 3 dozen per keer kopen dus moet even voorraad aanleggen. 
dat was het wel. 

En?? Hoe gaat het nu met jou? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leven kan je soms behoorlijk opslokken met alle afspraken/drukte/werken etc etc dus ik kruip nu even uit het gat waar ik heb gezeten de afgelopen weken 😂 En laat weer wat van me horen hier op de forum. 

Ik zit op dit moment te wachten in de wachtkamer van de kliniek! Zou eigenlijk om 15.30 naar OK gaan maar de operatie voor mij loopt wat uit. 
Gelukkig niet echt zenuwen, vooral een HEEL gek idee dat je over 2 uurtjes ineens borsten hebt! Ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn… Of ik er erg aan zal moeten wennen of dat het al snel ‘eigen’ voelt. En vooral het herstel! 
 

Ik heb lekker wat weekjes vrij straks, dus meer tijd om jullie op de hoogte te houden😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik ben midden oktober aan de beurt dus nog enkele weken wachten (en aftellen!).

Ik mag deze week nog een keer gaan passen omdat ik echt blijf twijfelen.

Zoieso wordt het hier Motiva ergonomix voor de spier maar twijfel tussen 300cc demi of 265 mini.

Ik  heb 8 dagen verlof genomen dus toch wel spannend hoe het herstel zal verlopen.

Nemen jullie Arnica voor de operatie? Of andere gouden tips?

Echt benieuwd hoe het met je gaat @Sweetboobs16?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2022 om 15:57, Jemapelle zei:

Ik ben nog in augustus aan de beurt. Wel voor een wissel dus dat zou moeten schelen. En voor de spier, dat scheelt ook. 
 

voorbereiding. Ik mag op m’n zij slapen dus ben al blij. Heb een pyjama met knoopjes gekocht voor in t ziekenhuis en wat knoopshirts voor thuis de eerste 2 weken, tot mijn man m’n shirt weer aan kan doen zonder dat hij bang is dat hij me zeer doet. 
ik blijf een nachtje dus lijstje gemaakt wat allemaal in de tas moet en zo. Paracetamol in huis gehaald, je mag maar 3 dozen per keer kopen dus moet even voorraad aanleggen. 
dat was het wel. 

Ha Jemapelle, jij mocht direct na de operatie al op je zij slapen, begrijp ik? Omdat ik op zoveel plekken lees dat dat niet mag... ik ben afgelopen maandag geopereerd (wissel), probeerde wel op m'n rug te slapen, maar ben vanaf nacht 1 al voorzichtig op m'n zij gaan slapen (teveel rugpijn om op m'n rug te liggen). Ik hoop dat het geen kwaad kan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Elsa1972 zei:

Ha Jemapelle, jij mocht direct na de operatie al op je zij slapen, begrijp ik? Omdat ik op zoveel plekken lees dat dat niet mag... ik ben afgelopen maandag geopereerd (wissel), probeerde wel op m'n rug te slapen, maar ben vanaf nacht 1 al voorzichtig op m'n zij gaan slapen (teveel rugpijn om op m'n rug te liggen). Ik hoop dat het geen kwaad kan!!

Het mag niet.... Maar ook ik sliep de 2e nacht al op mijn zij. Nu na 6 weken ook al op mijn buik... tja...🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 1 week en 3 dagen PO en het gaat heel goed met mij!

De operatie verliep ontzettend snel, om 4u lag ik op tafel en om kwart voor 5 uur was mijn vriend gebeld dat het klaar was en alles goed was gegaan. Het eerste wat ik me herinner is dat ik om kwart voor 6 wakker werd op de uitslaapkamer. Blijft toch altijd een bijzonder iets, zo'n narcose! 

Om half 7 zat ik alweer in de auto onderweg terug. 

Vooral de eerste nacht en de eerste 3 dagen waren behoorlijk pittig... Veel geslapen, drukkend gevoel op m'n borst en ik vond het vooral erg lastig zo afhankelijk te moeten zijn van anderen. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die de hele week thuis heeft gewerkt en een lieve moeder die eten kwam koken! 

 

Moest ook ontzettend wennen aan die 2 borsten ineens 😛 Maar ze veranderen met de dag en worden steeds meer eigen! Ik ben tot nu toe ontzettend blij dat ik het gedaan heb 😍

 

@jemapelle ik ben geopereerd door dr Hupkens! 

 

@Pia_82 Wat super spannend! Ik moet zeggen dat ik vond dat je eigenlijk vrij snel alweer grotendeels van de pijn af bent! Op een wat ongemakkelijk/beursig gevoel na. Ben benieuwd hoe het bij jou zal verlopen. Ik had trouwens wel arnica druppels gekocht maar helemaal niet ingenomen 😅 Nu krijg ik ontzettend snel blauwe plekken, maar ben alleen een klein beetje blauwig geworden onderaan m'n borstbeen en onder m'n rechter oksel, viel me ook reuze mee!! 

 

Dat rechtop slapen ging met zo'n groot zwangerschapskussen onverwachts nog best goed, daar wen je (hoe gek ook) toch enigszins aan. Sinds een aantal nachten slaap ik platter en merk wel dat ik onbewust heel graag weer op m'n zij wil gaan liggen... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap volledig dat het nu allemaal heel erg spannend wordt!

Ik ben over drie weken aan de beurt en ook ik voel het zelf al een beetje 🙂

Het pakt bij iedereen zo anders uit ( pijn, ervaring én de look) dat het zo moeilijk inschatten is wat er op je af komt.

Wat staat er bij jou gepland volgende maandag?

 

@SweetBoobs96 hoe gaat het ondertussen met jou? Tevreden hoe ze er momenteel uitzien?

 

Wens jullie allemaal , zowel pre-op als post-op , veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@djeb wat spannend en heel leuk. Gaat dan ineens opschieten hè! 
Door welke pc ga je geopereerd worden en wat gaan ze doen? En hoe laat mag je? 😊
Het herstel is inderdaad bij iedereen anders… De eerste 3 dagen waren echt even doorbijten, maar ik vond het daarna reuze meevallen! Goed alle pijnstillers op tijd innemen, heeft hier heel goed geholpen

Heel veel succes alvast! 🤍
 

@Pia_82 hier alles ontzettend goed en zo blij met het resultaat (nu al)! Dinsdag alweer 3 weken po, gaat ontzettend snel. Geen pijn meer, alleen wat gevoelig als ik erop druk. Wel ontzettend gevoelige tepels!! 😂 Een douchestraaltje doet al zeer 😆. Hopelijk trekt dat na verloop van tijd een beetje weg. 
 

Ik zal kijken of het lukt om vanmiddag wat foto’s in m’n album te plaatsen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pia_82Ik krijg mentor 325 dual plane en wordt geholpen door dr. Verduijn van Bergman clinics. Om 11:45 moet ik me melden. Ben benieuwd hoe laat de operatie dan is.

Lijkt me zo raar om wakker te worden en ineens heb je dan boobs 🤣

Ben jij er al uit hoeveel cc je neemt?

@SweetBoobs96wat fijn dat het er al zo goed uitziet! Door wie ben jij geholpen en hoeveel cc heb je gekregen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, ik ben er ook uit denk ik. Gisteren nog bij Faceland in Eindhoven geweest. 
 

Na 5 chirurgen te hebben gesproken, ga ik het volgende doen: 340cc rechts en 300 links omwille van grootte verschil, geen lift. De keuze gaat naar Motiva rond met een demi profiel, wellicht voor de spier omdat ik genoeg weefsel heb. 
 

Nog 1 telefoontje om de operatie te bevestigen en het is definitief… ik kan gaan op 22/10. Ik heb gekozen voor de man die het minste show verkocht tijdens het consult en die achteraf ook nog wil liften als ik niet tevreden ben, zonder dat ik weer 3000 euro moet gaan betalen. 
 

Wat vinden jullie? Goed idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@djeb Ben heel benieuwd hoe je het zult vinden!! Super raar ja, dat je binnen een uur een nieuwe borstpartij hebt 👀

 

Ik heb 625 motiva full (dual plane) gekregen van Hupkens 🙌🏼

Ik zet nu gelijk wat foto’s in m’n album! 
 

@Ano06102020 fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! Hopelijk is het na het plaatsen van de protheses niet nodig om een lift te doen, maar het lijkt mij wel een prettig idee dat het altijd nog gedaan kan worden zonder opnieuw de volle mep te betalen! 
Door wie ga je geopereerd worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (denk ik) uiteindelijk gekozen voor Vanstraelen in Overpelt. De andere 3 willen ook liften en ik wil het liever eerst zonder proberen, omwille van de littekens. In Eindhoven zeiden ze ook niet liften, maar als ik het achterna nog wil laten doen is het opnieuw 3300 euro… dus dan kwam ik bij Vanstraelen uit. Ik lees negatieve recensies over hem, maar niet echt over zijn werk, eerder dat het een man is van weinig woorden en dat hij niet veel uitleg geeft, in mijn ogen gewoon voldoende (geen show zoals ik al schreef). Heb met vrouwen gechat die absoluut zeer tevreden waren van hem. Tijdens het 2de consult heb ik foto’s laten zien van wat ik niet wil en hij leek het heel goed te begrijpen. Ik denk dat je altijd wel een risico neemt, bij wie je ook gaat, niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SweetBoobs96 Net even gekeken naar je album en wauw, zien er idd al mooi uit! Als die hun drop & fluff proces achter de rug hebben , zul je ongetwijfeld een hele mooie volle boezem hebben.. 

Blij te horen dat je na drie dagen het gevoel had dat het ergste achter de rug was. Hoop het net zo te ervaren 😉 

 

@djeb Zal ongetwijfeld een bijzonder moment zijn als je ontwaakt 🙂 Ik krijg Motiva ergonomix demi 300cc en 320 cc ( lichte asymmetrie) en dit voor de spier.

Wat is jouw voorsituatie? Ik heb nu een volle 75 B/lege C en hoop uit te komen op een volle D.

 

@Ano06102020Blij dat je de knoop hebt kunnen doorhakken. We zitten soortgelijk qua volume en projectie.

Echt benieuwd naar jouw resultaat.

Trouwens idd een fijn en geruststellend idee dat je de lift nog steeds kan doen nadien, mocht het niet uitpakken zoals je in gedachten had.

En ik volg je dat het een risico blijft. Ergens moet je erop vertrouwen dat ze het goed zullen doen en je wensen begrijpen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.