Ga naar inhoud

Juli 2022 operaties


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Bosbloemen zei:

O! Ook dual plane. Hoe gaat het met de pijn en kunnen bewegen?

 

Ik wil absoluut niet groot, sport graag en ben niet zo groot dus ik krijg 285 cc. Dat zijn voor mij best al joekels. Groter zou voor mij echt moeke achtig worden wat ik echt heel erg lelijk vind 😬🙈


Ja zeker! Vorige 2 x ook dual plane. 1e keer was best heftig, de andere keren niet! 
 

Nu voel ik me echt goed gelukkig, soms oppassen dat je niet te veel doet 🙈

 

Haha nou dat moet je ook niet hebben he, je moet doen waar jij je goed bij voelt! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Boobie4u zei:


Ja zeker! Vorige 2 x ook dual plane. 1e keer was best heftig, de andere keren niet! 
 

Nu voel ik me echt goed gelukkig, soms oppassen dat je niet te veel doet 🙈

 

Haha nou dat moet je ook niet hebben he, je moet doen waar jij je goed bij voelt! 

Voor de heftigheid knijp ik hem wel een beetje om eerlijk te zijn🙈😅

Ik ga er veel minder onbevangen in dan 19 jaar geleden toen ik de protheses op de spier kreeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden, Leentjexx zei:

Ook ik vandaag 4 weken po! Alleen heb ik helaas last van een complicatie. Kan niet wachten tot ik ook iets anders aan kan hebben dan de speciale bh’s, zoals jij dat hier laat zien 🤩

 

Blij dat het bij jou allemaal goed verloopt! ☺️


oh wat vervelend zeg .. wat voor complicatie heb je? Hopelijk niet ernstig?

Rustig aan 🤗 die bhs komen vanzelf wel! Slaap jij al op de zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Op 11-9-2022 om 00:47, Romy1996 zei:

Update: 

het is de Mentor rond Xtra HP 570cc geworden!

Wordt 3 oktober geopereerd door dokter Hawinkels bij Quole, Medisch Centrum Waalre! Spannend! 
Hoe gaat het met jullie? 

 

Lees nu pas je berichtje.. sorry.

 

Hoe is het mij jou?? Ben wel benieuwd hoe het is nu.

 

Met mij goed, alleen nu bijna een jaar later. Mis ik echt profiel aan de bovenkant! Stom... maarja om te nou voor de 4e keer te laten opereren in 8 jaar. Dat vind ik ook wel heel overdreven ( operatie vind ik niet eens zo erg, maar het kost enorm veel geld)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.