Ga naar inhoud

Juli 2022 operaties


Aanbevolen berichten

14 uur geleden, Elsa1972 zei:

Hoi Boobie4u!

 

Ik ga in september voor Motiva Full Round. Bij welke arts ga jij? Wat heb je nu en voor hoeveel cc ga je?

 

Wat spannend! Ik word geopereerd door Dr Hupkens, heb nu 420cc ehp nagor en ga naar Motiva 725cc corse en jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobie4u zei:

 

Wat spannend! Ik word geopereerd door Dr Hupkens, heb nu 420cc ehp nagor en ga naar Motiva 725cc corse en jij??

Oh.... ook spannend zeg!! 😃 👍 Ik heb nu Monobloc Hydrogel 340 cc en ga naar Motiva Full Round 450cc of 500cc bij dr  van Selms in de Jan van Goyenkliniek (Amsterdam). Hoeveel juli ben je aan de beurt, weet je dat al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jemapelle zei:

Hoe ben jij tot die grote prothese gekomen? Passen is toch heel lastig met een implantaat? 
 

ik krijg 550cc van Wouter van de pot, die maakt natuurlijk uitziende borsten.


Ja zeker is ook heel lastig, je ziet het niet duidelijk al hoewel ik ook voor meer gepast heb en bij 825 al zo iets van wauw wat een gewicht!!!

 

Hij heeft me borstbreedte op gemeten en dat was tussen 13,5 en 14,5 dus zie breedtie moet het sowieso worden om ze mooi bij elkaar te krijgen. Kon ook kiezen voor full, 550 625 of 700 maar dan ga ik op projectie bijna niks op vooruit.

 

Wouter pot volg ik idd ook op insta en die maakt zeker mooie borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Elsa1972 zei:

Oh.... ook spannend zeg!! 😃 👍 Ik heb nu Monobloc Hydrogel 340 cc en ga naar Motiva Full Round 450cc of 500cc bij dr  van Selms in de Jan van Goyenkliniek (Amsterdam). Hoeveel juli ben je aan de beurt, weet je dat al?


Zag dat ik in t vorige bericht op mezelf had gereageerd ipv op jou haha. 
Ja zeker heel spannend ben zo benieuwd. Mijn operatie is 22 of 29 juli, dat hoor ik deze week. Welke datum word jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
56 minuten geleden, Boobie4u zei:

Hoi meiden, 

 

Ik ben inmiddels ruim 1 week po en tot nu toe super blij met mijn boobs! Het is 700cc full geworden ipv 725 of 825 cc corse.

 

Hoe is het bij jullie??

Hoi Boobie, 

 

Ik krijg 15 augustus mijn prothese wissel (zie voorstel topic)😁

 

Heb jij je protheses voor of achter de spier?

Hoe kwam het dat je 700cc kreeg en niet groter? 


Groetjes, Bosbloemen💐

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Bosbloemen zei:

Hoi Boobie, 

 

Ik krijg 15 augustus mijn prothese wissel (zie voorstel topic)😁

 

Heb jij je protheses voor of achter de spier?

Hoe kwam het dat je 700cc kreeg en niet groter? 


Groetjes, Bosbloemen💐


Hi Bosbloemen 😄

 

Mijn pc wilde de optimale breedte gebruiken 14,5 en dan zou ik met die breedte uitkomen op 925cc. 

Dat vond ik zelf te veel.. ik ben super smal weeg 53 kg en ben 159cm. Nou houd ik wel van mega boobies, maar ik pas al amper in shirtjes en het gewicht moet ook nog fijn aanvoelen. 825 was voor mij echt de max!🙈

 

Heb er een foto bij geplaatst.

 

Woehoe jij mag al bijna! Hoeveel cc krijg jij? 😍
 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat fijn om een resultaat te zien met 700 cc full Motiva van dokter Hupkens! Ik ben aanstaande vrijdag aan de beurt en heb de keus tussen 575 cc Demi (4,6 projectie) of de 700 cc Full (5,9 projectie). Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Ik ben bang dat ik de 700 te groot vind. Heb je misschien meer foto's die je (privé) wil delen? Ik hoop dat door een beeld erbij te krijgen ik wel weet wat ik wil.... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Boobie4u zei:


Hi Bosbloemen 😄

 

Mijn pc wilde de optimale breedte gebruiken 14,5 en dan zou ik met die breedte uitkomen op 925cc. 

Dat vond ik zelf te veel.. ik ben super smal weeg 53 kg en ben 159cm. Nou houd ik wel van mega boobies, maar ik pas al amper in shirtjes en het gewicht moet ook nog fijn aanvoelen. 825 was voor mij echt de max!🙈

 

Heb er een foto bij geplaatst.

 

Woehoe jij mag al bijna! Hoeveel cc krijg jij? 😍
 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel goed dat je je eigen max gesteld hebt! Je wilt je fijn voelen bij het resultaat en dat je het bij je past. 
Het ziet er nu al prachtig uit😍

 

Je hebt je protheses op de spier denk ik?

Super dat je een foto wilde delen☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sascha zei:

 

Wat fijn om een resultaat te zien met 700 cc full Motiva van dokter Hupkens! Ik ben aanstaande vrijdag aan de beurt en heb de keus tussen 575 cc Demi (4,6 projectie) of de 700 cc Full (5,9 projectie). Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Ik ben bang dat ik de 700 te groot vind. Heb je misschien meer foto's die je (privé) wil delen? Ik hoop dat door een beeld erbij te krijgen ik wel weet wat ik wil.... 

 

 

Hoi Sacha, wat spannend! Jij bent vrijdag al aan de beurt. Ik ga maandag onder het mes😌😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Bosbloemen zei:

Heel goed dat je je eigen max gesteld hebt! Je wilt je fijn voelen bij het resultaat en dat je het bij je past. 
Het ziet er nu al prachtig uit😍

 

Je hebt je protheses op de spier denk ik?

Super dat je een foto wilde delen☺️


Ja ik wil altijd wel meer dus het stopt anders nergens en dat is niet goed .. had kan ook te veel worden!

 

Ik heb dual plane 😄 Welke maat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sascha zei:

 

Wat fijn om een resultaat te zien met 700 cc full Motiva van dokter Hupkens! Ik ben aanstaande vrijdag aan de beurt en heb de keus tussen 575 cc Demi (4,6 projectie) of de 700 cc Full (5,9 projectie). Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Ik ben bang dat ik de 700 te groot vind. Heb je misschien meer foto's die je (privé) wil delen? Ik hoop dat door een beeld erbij te krijgen ik wel weet wat ik wil.... 

 

 


Wat heb je nu? En wat is je gewicht/lengte?Misschien kan ik je erbij helpen. Of stuur me even een pb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Romy1996 zei:

Ik lees even mee! Heb over 3 maanden mijn wissel van 270cc anatomisch, wil naar rond en een stuk groter.. ben 174cm en 69kilo, heb ook net kleine B van mezelf… denk zelf aan 550cc maar begin nu enorm te twijfelen als ik 700 voorbij zie komen…


Wat spannend! Twijfel je voor groter dan 550? Wat is borstbreedte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat mijn borstbreedte is! Heb 24 augustus mijn consult, en mijn vorige operatie is inmiddels 4 jaar geleden.. maar ik twijfel inderdaad voor groter dan 550, ben bang dat het wéér niet groot genoeg is, en dat het zwaar tegenvalt, ik hou best een beetje van die ‘neppe’ look en dat ze iets groter uitvallen als je eigen lichaam… maar mijn man denkt dat 500cc+ gelijk luchtballonnen zijn hahah, lastig!!

 

hoe gaat het met jou, en met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Romy1996 zei:

Ik heb geen idee wat mijn borstbreedte is! Heb 24 augustus mijn consult, en mijn vorige operatie is inmiddels 4 jaar geleden.. maar ik twijfel inderdaad voor groter dan 550, ben bang dat het wéér niet groot genoeg is, en dat het zwaar tegenvalt, ik hou best een beetje van die ‘neppe’ look en dat ze iets groter uitvallen als je eigen lichaam… maar mijn man denkt dat 500cc+ gelijk luchtballonnen zijn hahah, lastig!!

 

hoe gaat het met jou, en met de pijn? 


Ik ga je even een pb sturen 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Boobie4u zei:


Ja ik wil altijd wel meer dus het stopt anders nergens en dat is niet goed .. had kan ook te veel worden!

 

Ik heb dual plane 😄 Welke maat krijg jij?

O! Ook dual plane. Hoe gaat het met de pijn en kunnen bewegen?

 

Ik wil absoluut niet groot, sport graag en ben niet zo groot dus ik krijg 285 cc. Dat zijn voor mij best al joekels. Groter zou voor mij echt moeke achtig worden wat ik echt heel erg lelijk vind 😬🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.