Ga naar inhoud

Ettena : 5 april 2022 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @Peanut82, nee Nio raadde me aan pas na 6 weken te gaan smeren. Heb de Staudt crème in huis en daar stond juist zo snel mogelijk… maar hou me toch maar aan dokters advies!

Heb jij foto’s in een album? ben benieuwd naar jouw verschil in de loop der weken….

Ik hoop dat het bij mij net als bij jou rechttrekt en zachter wordt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EttennaJa dat is idd wel goed, na 6 weken, dan zijn iig zeker weten al je korstjes weg. Ik smeer ook met de staudt crème.
Nee ik heb geen album, heb alleen een oude van mijn vorige bv. 
Mijn foto’s zijn ook echt verschrikkelijk hoor! 🙈 Door die gekke genezing van mijn tepels! Denk niet dat ik goed vergelijkingsmateriaal ben. Ik stuur je zo wel wat foto’s privé.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hey Ettenna,

 

Mag ik vragen voor welk merk protheses jij bent gegaan? 
 

En wat voor cupmaat heb je nu met 750CC? 
 

Ik kan even niet goed er aan uit of dit nu je eerste protheses waren of een wissel in combinatie met de lift? 
 

Ik heb nu met 615 CC een cup 75J/K, maar ik moet met een wissel groter gaan vanwege de pocket geloof ik.. dat zal dan een 650 a 700 CC worden.. maar ik zie het niet zitten om straks een BH maat te hebben waarin ik echt niks meer pas. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb vrij snel na mijn 1e operatie een wissel gehad. Van 750 naar 600. Mijn protheses bleven namelijk te hoog staan (ook na dragen van band). Ik draag nu 75 F. Zelfs met dit formaat voel ik me nog behoorlijk “groot”. Je wordt al snel een patrone ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ettenna, 

 

Oh jeetje, dus je was dan toch voor de 750 cc gegaan, maar uiteindelijk dan weer een wissel nodig naar 600 cc, dat lijkt me niet makkelijk geweest. 
 

Hadden ze dit vergoed of? En hoe hebben ze dat met jouw pockets gedaan, want die hebben ze kleiner moeten maken gok ik? 🤗
 

 Maar jij sportte ook veel las ik, wellicht had dat iets te maken met dat ze niet in wilde dalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey @Ettenna

 

Dat meen je niet! Dat je al voor de 3e keer onder het mes moet.. krijg je dit wel vergoed of? 
 

Wat zijn jouw klachten nu? 🥺
 

Ik weet dat ze pockets liever niet kleiner maken, ik wil graag kleinere protheses hebben.. maar ze raden dat door de pockets af, bij de volgende wissel moet ik daarom ook juist iets meer cc erbij. 
 

Weet jij waarom ze bij jou niet verkleind zijn? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ging je operatie gisteren? Hoe voel je je? Alles goed gegaan?
 

Ja schijnbaar omdat een pocket verkleinen risico's met zich meebrengt, omdat het aan de binnenkant gehecht moet worden.. en vaak brengt dit problemen met zich mee, dus hebben ze mij afgeraden om ze te verkleinen bij een wissel. 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, operatie ging goed. dokter Nio nam ruim de tijd. beide borsten rond tepels en naar beneden  losgesneden en links de prothese hoger vast gezet, alles lokaal verdoofd maar hij deed het zonder dat ik iets van pijnnvoelde.

 

nu lijkt links veeel hoger (was m’n laagste), maar dat zal al de zwelling en wondvicht zijn,….. toch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.