Ga naar inhoud

Buikwandcorrectie ervaringen


Daniƫla89

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik heb dit topic onder mommy makeover geplaatst want daar komt ditĀ het dichtste bij in de buurtšŸ˜…ik heb pas geleden een borstvergroting gehad waar ik erg blij mee ben enĀ graag hoor ik nu ervaringen van dames die een (mini)buikwandcorrectie hebben gehad. Ik heb 2 kinderenĀ en door de zwangerschappen en het vele afvallen daarnaĀ is mijn huid bij mijn buikĀ erg slap geworden.Ā Ben je van die dikke buik af heb je dit weer!!:rolleyes: Zijn er dames hierĀ die hun ervaringen willen delen?šŸ˜Š groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid! Ik heb precies hetzelfde! Ik moet mijn borstoperatie nog ondergaaN dat wel, ik had dus naar de mommy makenover geĆÆnformeerd, alleen kon dat dus niet meer, ik kon kiezen of deze operatie uitstellen of 2x onder het mes. Nja ik wacht al zo lang op deze operatie en ik heb alles al geregeld dat ik dacht ja neus. Deze gaat door.

Ā 

bij de kliniek waar ik ga hadden ze dit jaar ook geen eens plek meer voor een consult, omdat het zo gewilde operatie is.. ik (als alles door mag gaan vanwege COVID?!!) wordt 27-12 geopereerd, en heb dan in januari een check, dan gaat ze de pc bij mij mee laten kijken wat er mogelijk is. Herstel is wel stuk langer , en daar hebben ze soieso pas plek vanaf maart,Ā 

Ā 

maar ik voel precies hetzelfde dat hangende bruhĀ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaarlyNou jij begrijpt mešŸ˜‚

jammer dat het niet meer kon maarja het is ook echt zooĀ druk en inderdaad die corona altijd weeršŸ™ˆ begrijp wel dat je niet meer wilde wachten hoor.Ā ik sport heel veel maar bij mijnĀ buik blijft die losse huid gewoon,dat sport je echt niet weg. Je voelt het ook gewoon bewegen als je looptšŸ˜©door de losse huid is mijn navel ook een beetje slap geworden.. Hoewel ik mij er enormĀ aan stoor en er graag vanaf wil vind ikĀ hetĀ ook niet niks zo'nĀ operatie dus ik moet me er wel nog even flinkĀ inĀ gaan verdiepen voordat ik er echt voor kies. Voor je het weet is het 27 december en ben je aan de beurt!šŸ˜‡ Hopelijk gaat het gewoon door meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook niet niks idd en heb het voor nu ook even naast mij neergelegd, voor nu kan ik toch ff niks zeg maar ..Ā 

Ā 

maar als dit is waardoor ikĀ weer meer zelfliefde krijg, dan heb ik het er voor over hoor. En ik doe het dan ook wel gewoon bij de kliniek waar ik het nu ook doe, ik ben dan ook weer niet zonnemaand die zich helemaal verdiept in bepaalde artsen hoor .. jij dan heb jij dat met je borstoperatie wel gedaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaarlyĀ heel verstandig hoor je moet er ook heel goed over nagedacht hebbenšŸ˜‡Ā ik heb bij mijn borstvergroting heel veel research gedaan maarĀ uiteindelijk maar 1 consult gehad en uiteindelijk ook voor die arts gekozenšŸ™ˆ het is maar net wat je gevoel zegt.

Bij een operatie als dit ga ik in ieder geval wel wat kritischer zijn dan 1 consultšŸ˜‚ maar dat is persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites



Ɨ
Ɨ
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.