Ga naar inhoud

Borsten ongelijk, veel vocht na 5 week PO


Sam30

Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Kaygee zei:

Bij mij trokken ze pas met een week of 10 gelijk. Maar weet niet hoe groot het verschil bij jou is? Was bij mij wel zichtbaar maar niet enorm.

Thx voor je reactie! Ja het verschil is wel écht zichtbaar. Zodanig dat ik de arts had gevraagd of hij niet per ongeluk een andere cc bij de ene borst had gebruikt. Maar uit jouw verhaal haal ik dat er nog veel kan gebeuren in de aankomende weken? Ondanks dat ik nu in week 5 zit? Ik verwacht dat het ligt aan de hoeveelheid vocht in mijn linkerborst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Kaygee zei:

@Sam30 er verandert vaak echt nog zo veel. Bij mij ook nog steeds na 3 maanden. We weten natuurlijk niet was je voor situatie was, was je voorsituatie ook erg asymmetrisch? 

Dat stelt mij wel gerust! Kreeg jij ook als advies te masseren? Nee bij mij was het heel symmetrisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam30 zei:

Dat stelt mij wel gerust! Kreeg jij ook als advies te masseren? Nee bij mij was het heel symmetrisch. 

Nee ik heb het eigenlijk met rust gelaten en geduimd dat het bij zou trekken. Als je voor situatie symmetrisch was zou het uiteindelijke resultaat ook niet heel erg af moeten gaan wijken qua volume lijkt mij. Ik duim met je mee. Komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.