Ga naar inhoud

Borstvergroting van slappe borsten zonder te liften


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

Ik ben een mama van bijna 48 die menopauzaal is met alle nare gevolgen en dus ook slappe borsten.

Heeft er iemand ervaring met Dr Verdonck?

Ik heb volgende week een afspraak met hem voor een eventuele borstvergroting zonder lifting. 
Zijn er dames die dit ook gedaan hebben? En wat zijn de ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!🙋‍♀️ spannend dat je aan het avontuur bent begonnen en een consult hebt volgende week. Ik heb 2 prachtige kindjes op de wereld gezet en heb daardoor helaas ook last gehad van slappe borsten😅 inmiddels ben ik nu 10 weken po en erg blij met het resultaat. Ik ben zelf door dr nio geopereerd en heb dus geen ervaring met dr verdonck,maar ik wil je best even aan mijn album toevoegen als je daar wat aan hebt😃 heel veel suc6! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je toegevoegd in mijn album!👍🏼 ik ben geopereerd bij park kliniek in rotterdam maar hij werkt volgens mij ook in het ziekenhuis. Ik hoor vaak dames die bij hem terecht konden zonder een lift met wat meer cc dus misschien is dat eventueel nog een optie voor je😃ik had zelf geen lift nodig xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Katooke3002. Hier ook team slappe borsten helaas. Geen menopauze nog (41 jaar) maar had wel enorme borsten tijden mijn 3 zwangerschappen. Ik krijg 2/8 een gedeeltelijke lift (alleen via de borstplooi) met protheses. Ik heb bij bijna elk consult een ander advies gehad. Bij een arts grote protheses zonder borstlift. Een keer volledige borstlift met aparte operatie voor de protheses. En twee keer deze gedeeltelijke lift alleen via de borstplooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234

Het is idd heel moeilijk om de juiste beslissing te nemen als je verschillende opties aangereikt krijgt.

Ik heb nu volgende donderdag mijn eerste afspraak en ben echt benieuwd wel advies ik ga krijgen maar kijk een beetje op tegen een borstlift. Ben bang dat mijn gevoel in mijn tepels weg zal gaan. Ik ken zo nl 2 meiden. Echt wel jammer dan… 

ik hou je op de hoogte welk advies ik zal krijgen. Tot do 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.