Ga naar inhoud

Gezakte prothese


Stephanie9

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik voel me op dit ogenblik een beetje ten einde raad. Op 8 mei 2020 heb ik een borstvergroting gehad... Mijn borsten leken van bij het begin niet echt gelijk maar ik dacht dat dit normaal was dus ik heb enkele maanden gewacht maar de vorm van beide borsten bleeft echt verschillend. Mijn tepels waren ook echt niet gelijk qua hoogte. Ik ben dan op controle geweest en bleek inderdaad dat mijn linkerprothese onder mijn litteken onderdoor was gezakt. Het antwoord: dit is slechts de derde keer dat ik dit zie in heel mijn carrière, dit is gewoon brute pech. 5 februari dit jaar hebben ze dan een correctie gedaan van de inframmamaire plooi. Dus het litteken met heel sterke draad vastgezet zodat de prothese er niet meer onder kon zakken. In het begin was het heel goed, ik had de borsten die ik wou. Maar sinds enige tijd merkte ik opnieuw verschil. En helaas, ik heb het gevoel dat het weer hetzelfde is. Ik heb foto's genomen en als ik er naar kijk kan ik niet anders doen dan wenen. Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt? Op zich denk ik dit ziet niemand als ik kleren aanheb.. maar bij het dragen van mijn bh en bikini merk ik dat mij ene tepel veel hoger komt. En gewoon ook, ik wil gewoon voor mezelf gelukkig kunnen zijn met mijn borsten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stephanie, wat ontzettend naar. Je borsten zien er beiden mooi uit maar wel een verschil inderdaad. Ik zou weer contact opnemen met je arts en ook advies inwinnen bij een andere kliniek. Dit is niet wat je voor ogen had en snap dat je verdrietig bent; helemaal als je al een hersteloperatie gehad hebt. Sterkte. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Wat super vervelend voor je. Ik zie inderdaad een verschil. Als ik jou was zou ik morgen gelijk bellen, tuurlijk wil je graag blij met je borsten zijn? Zou je niet eventueel nog advies kunnen vragen bij een andere arts? Wellicht hebben zij goede adviezen die jouw arts niet kent. Heel veel succes, ik hoop echt voor je dat het goed komt!! 🧚🏼💚

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat naar voor je.... Wel heel herkenbaar ook al duurde het bij mij vijf jaar voordat er een implantaat zakte. Omdat ik toch al voorgenomen had om mijn implantaten te verwijderen, heb ik het maar een paar maanden zo gelaten. Ik weet hoe onzeker je ervan wordt en hoe vaak je voor de spiegel staat te vouwen om het maar enigszins goed in je bh te proppen. Ik hoop oprecht dat het alsnog verholpen kan worden. Ik zou idd, zoals SSx ook al zegt, even een second opinion aangaan bij een andere arts. 

 

Veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Op 8-5-2021 om 20:58, Stephanie9 zei:

Dag iedereen,

Ik voel me op dit ogenblik een beetje ten einde raad. Op 8 mei 2020 heb ik een borstvergroting gehad... Mijn borsten leken van bij het begin niet echt gelijk maar ik dacht dat dit normaal was dus ik heb enkele maanden gewacht maar de vorm van beide borsten bleeft echt verschillend. Mijn tepels waren ook echt niet gelijk qua hoogte. Ik ben dan op controle geweest en bleek inderdaad dat mijn linkerprothese onder mijn litteken onderdoor was gezakt. Het antwoord: dit is slechts de derde keer dat ik dit zie in heel mijn carrière, dit is gewoon brute pech. 5 februari dit jaar hebben ze dan een correctie gedaan van de inframmamaire plooi. Dus het litteken met heel sterke draad vastgezet zodat de prothese er niet meer onder kon zakken. In het begin was het heel goed, ik had de borsten die ik wou. Maar sinds enige tijd merkte ik opnieuw verschil. En helaas, ik heb het gevoel dat het weer hetzelfde is. Ik heb foto's genomen en als ik er naar kijk kan ik niet anders doen dan wenen. Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt? Op zich denk ik dit ziet niemand als ik kleren aanheb.. maar bij het dragen van mijn bh en bikini merk ik dat mij ene tepel veel hoger komt. En gewoon ook, ik wil gewoon voor mezelf gelukkig kunnen zijn met mijn borsten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hai meid,

 

Zou ik foto’s mogen zien van jouw hele proces? 
Ik zit met hetzelfde probleem😭

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.