Ga naar inhoud

Neuscorrectie, ervaringen gevraagd.


Imke1991

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Als kind heb ik altijd geturnd en ooit is het misgelopen. Ik deed een salto en viel van de mat voorover op mijn neus. Sindsdien staat hij scheef, vanbinnen nog erger dan vanbuiten. Op zich is mijn neus niet lelijk of storend maar ik heb veel last van ademhalen, sinussen etc. Ik heb alles laten onderzoeken bij een NKO (plastische) chirurg en mijn aanvraag is goedgekeurd. Het zou veel beter zijn om mijn tussenschot te laten rechtzetten. Nu ben ik aan het twijfelen om deze ineens te laten corrigeren. Mijn neus moet sowieso gebroken worden, ik ben al onder narcose, ... Vroeger vond ik mijn neus nooit storend maar de laatste tijd ben ik er wel erg op gefocust. Ik ben wel heel erg bang... wat als dit mislukt? Of complicaties? Met mijn borsten is alles mooi in orde gekomen maar borsten kan je verstoppen, je neus moeilijk... Al is er voorlopig nog wel het mondkapjes. 🙈 Wie van jullie wil zijn ervaring omtrent een neuscorrectie delen? Ik zou jullie heel dankbaar zijn.... Er is niet zo heel veel info te vinden en ik vind dit toch wel een serieuze ingreep. Alvast bedankt 🤩 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.